FEESTJE!. Leuk idd, dat het topic het zo goed doen.. Hebbie goed gedaan Bianc! En Natuurlijk idd Bloempje..haha.. kan zeker kwekken.. maar wel gezellig. Jullie kunnen mij ook toevoegen op msn (als jullie daar zin in hebben): Lottemichels@hotmail.com De net bijna comp. kapot. Dus man achter zijn comp vandaan gehaald en die heeft hem weer even gemaakt.. toch wel handig af en toe die mannen... hihi..
We nemen gewoon met zijn allen een lekkere bak thee met een groot stuk gebak. Is gezonder dan drank en doet het ook erg goed bij feestjes.
Haha jaaaa dat drink ik ook nog wel maar geen alcohol! Haha... ik zit aan de crystal clear nu..heerrrrrlijkkkk
nee dan liever een koffie met een gebakje....gebak kan er altijd wel in... Ik heb mokka gebak slagroom gebak vlaai appel gebak wie wil wat.... Ik doe een grote punt slagroom gebak!
ik drink ook haast nooit alchol, heel af en toe is een wijntje maar niet veel. Meestal water of cola light
Ik drink roosvice Echt heel erg lekker. En dat over die slagroom...... Ikke wil ook slagroom. HHHHHHHHHHHEeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllll veeeeeeeeeeel.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! img410.imageshack.us/img410/6379/pinkvw717147qw7.jpg AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17:Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 24: 25: 26: 27: Bianca24 (2), Bloempje55 (2) 28: Manon F, Summer 29: 30:Sil1980 (2), anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15:Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3) Droppie123 (2) 8: 9: 10: 11: 12: 13: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen
hee meiden, gezellig een feestje Drankje erbij elkker, had er gisteren na lange tijd weer 2 wijntjes op, sta ik me toch op zijn kop. Ben nu toch ongie dus hup aan de drank hihihi echt mega gezellie altijd hier, kan jullie meestal niet bijhouden. maar probeer het wel hoor. xxx Bambi
Meisjes, ik wil niet heel lullig doen (meen ik oprecht) Maar luna staat nog op roze?!?! Zullen we haar een mooie kleur geven of zo laten? xxx
jaaa lekker gebak... gaat er bij mij ook wel in... *zet de after eight aan de kant* Vandaag druk gehad, onze hond meegenomen in de bus naar mijn schoonvader, en hij zat de hele weg te huilen op het geluid van de bus, eerst grappig maar later super irritant. Verder had in om 2 uur ineens trek dus besloten we maar broodjes kroket te gaan eten... heb er 4 gehad terwijl ik normaal na 1 broodje vol zit Kwamen we thuis tegen half 6 had k alweer trek... niet normaal vandaag. Oh trouwens vanmorgen lekker ontbijt op bed gehad... heerlijk... @liselot: wat vervelend dat het mis is gegaan. Wens jullie heel veel sterkte. Vind het heel knap dat je je vriendin zo goed steunt. Liefs
Ik las net ook dat iemand zijn kat weg was gelopen? of heb ik dat verkeerd begrepen. Ik heb daar ook wel eens last van gehad (we hadden vroeger 13 katten in huis) sommigen komen terug en anderen helaas niet. Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt, ik ben ook heel erg aan mijn diertjes gehecht. Ik hoop dat je kat gechipt is, want dan wordt het een stuk makkelijker om hem terug te vinden. Hoop voor je dat alles goed komt, en hij komt vast wel terug. De mijne zijn ook wel eens een paar dagen buiten en opeens zitten ze weer voor de deur... Kan mezelf altijd wel voor mijn kop slaan omdat ik me altijd druk zit te maken als er 1 niet binnen is als ik wil slapen. Liefs en heel veel sterkte
ik heb ook twee peosjes gehad.. De een was weg en hebben we doormiddel van de dierenambulance weer gevonden en haar opgehaald en begraven in de tuin...en de andere was een half jaartje oud en was na 2 wk erna weg... Nooit weer gekomen!Dat heb je met katten (bedoel ik niet verkeerd)die sjouwen een eind weg...en kan alles overkomen! Ik was zo gehech aan mijn twee lieverds....ik was kapot..2 poesjes kwijt waar je zoveel van hield in 2 wk tijd