wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ook klein verwelkometje van mij :D...en ja het is waar meisie, het is verslavend :D kijk maar naar de hoeveel heid berichten van mij :p:p:p:p

Succes

xxxx

2. Niet meer actief

Nou ik vond het een beetje vreemd... maar dat komt meer door dat mens... die zei ineens: Goh het lijkt op een rat...
    Kwam me beetje verkeerd over...
    Maar is verder wel leuk om te zien... Je ziet een vruchtje met paar kleine uitsteeksels (armpjes en beentjes) en het zakje waar voedsel doorheen komt.
    En het hartje is een stipje dat knippert op het scherm... maar wel een beetje vreemd als je niet weet wat je kunt verwachten en dan ook nog zo'n mens hebt met zulke vreemde opmerkingen...
    Ze dacht namelijk ook 2 hoofdjes te zien dus ik al helemaal bang voor een siamese tweeling.
    Hopelijk heb ik de volgende keer een ander persoon.

Liefs

3. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Nou zoals vele weten (en onderhand wel zat zijn denk ik, haha!) denk ik nog steeds totaal niet zwanger te zijn en ben bang dat het vandaag of morgen echt door gaat breken. maar dan wel snel, want dan kunnen we weer na 2 weken gaan klussen :) maar goed je weet het nooit zeker natuurlijk... wel al 2 nega testen en ik heb nu door dat ik daar echt EEN HEKEL aan heb, haha! volgende keer test ik wel na 4 maanden een echo en een dikke buik, haha!

4. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ow jeetje bloempje je hebt echt heel veel berichten geschreven...das toch niet meer normaal! 8)

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Gadverdamme wat kunnen mensen toch hard en ongevoelig zijn JUIST tegen zwangere vrouwen. Ongelooflijk wat je mee kunt maken van de mensen die daar juist zoveel mee te maken hebben!

6. Niet meer actief

haha ik kwam ook al aan het kijken of het wel klopte met die hoeveelheid berichten van d'r....
    geweldig
    lekker aan het kwebbelen....

:D

7. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ow jeetje...wat een onmens! :x
    Moest wel ff lachen toen ik je verhaaltje las, maar als je het daadwerkelijk meemaakt lijkt me het bagger,,,wat een stom wijf man, dat zeg je toch niet!BAH

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ja ben maar bezig om op de 1000 te komen :D hahaha :p:p:p

grapje xxx

9. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Tgg..wat een akelig mens ja... hoop voor je dat je de volgende keer idd een ander persoon hebt..

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ja goed he :D.
    (he ik heb een geldige reden :D) maar de 1000 red ik wel hoor ;)
    :p:p

xxxx

11. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Daar ga je echt wel komen ;)

12. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Jeetje.. dat een zo'n echomuts dat zo zegt he.. zou der wel &(&*(&^&%&^$%$ willen zeggen. Echt niet normaal dat ze dat zo tegen je zei..

Suc6 ieder geval!

13. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Welkom Miriam :D

14. Niet meer actief

Ja, ik was allang blij dat mijn ventje er niet bij was, die was echt geflipt als hij dat had gehoord.
    Aan de andere kant wel jammer dat hij geen vrij kon krijgen, maar hij is nogsteeds ontzettend gek op de foto's van de echo, heeft ze zelfs in zijn portemonee gedaan en sleept ze overal mee naartoe...
    wel leuk gezicht, want echt iedereen moet ernaar kijken van hem

Liefs

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    tuurlijk kom ik daar op ;)

Maarum hoe staat het daar? Al aan het denken waneer je weer gaat testen? Of ongi gevoel?

xxx

16. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    haha.. trotse papa... hihi..

Oja. en welkom Miriam.. is erg leuk hier!

17. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    owwwwwwwwwww wat sweet...wat een lieverd....is er echt trots op...nu al(tuurlijk) word nog wat als ie wat is gegroeid de kleine..of beter nog als ie eruit is over aantal maandjes..heerlijk man, zon vent

18. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ach arme Yuna... ik kan het me zo goed voorstellen dat je daar verdrietig van wordt... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. blijf wel hoop houden meid, er kan van alles zijn en hij kan echt nog wel terug komen...

19. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Welkom mirjam, wanneer is je NOD, dan kan ik je gelijk op de lijst toevoegen.. ;)

20. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    YUNA! chester er al?

Deel Deze Pagina