misschien zit ie wel verstopt... ja het is allemaal gissen he. Hoop echt voor je dat hij z'n weggetje terug kan vinden!
Meiden ik ga jullie ook even verlaten voor vandaag, ben echt kapot en heb sterke hoofdpijn. Dus ga lekker op bed liggen. Me mannetje naast me, die kan me vast wel ff maseren .... xxxAnn Bloempje
haha ja snap ik! en dan moet je na deze geweldige 9 maanden nog ontzwangeren ook! maar gelukkig weegt niets op tegen het geluk wat je bij je draagt!
Slaap lekker meid masseren... ooh zo'n vent wil ik ook als die van mij het probeerd kan ik dag later niet meer bewegen, zit alles vast in plaats van los. liefs
Ja dat is het waard... Alleen mijn schoonvader begon me vandaag al kriebelig te maken over het huilen van de aanstaande baby... daar kan ik echt niet tegen. Als ik een baby hoor huilen raak ik in paniek... Maar dat zal dan ook vanzelf wel goed komen. Liefs
haha he gun me is een dagje rust ... nee ben echt kapot, pfff. Slaap lekker al vast meiden, ennuh ik lul morgen wel weer het topic vol Moet toch is op de 1000 komen hahaha xxxxxKnuff
jeetje.... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen omdat ik namelijk ook heeeeel slecht tegen huilen kan. maar jij moet nu genieten en je nog niet druk maken om straks. huilen is vervelend.. en ik kan me goed voorstellen dat sommige moeders van huilbaby's wel eens gekke dingen doen, want het gaat door merg en been.. maar wie weet reageer je er wel heel anders op dan je zou denken. ik probeer echt het juiste te zeggen en niet te veel omdat je moet genieten nu, maar twijfel of het me lukt...
Meiden, wat kletsen jullie veel zeg hahaha! Ben weer even potje pokeren en gelijk 5 pagina's volgekletst! Gaan jullie wel allemaal duimen voor me morgen? Want wil echt zo graag weer aan de slag en dit lijkt me een leuke uitdaging.. En nog es 3 dagen in de week, heerlijk 2 dagen vrij. Ik kruip ook lekker tegen me kereltje aan en spreek jullie morgen weer! Slaap lekker iedereen!
Oh ja! heel veel success! komt vast goed, ze willen je hebben en gaat alleen om de arbeidsvoorwaarden! komt goed! @Bambi, lekkere vakantie gehad meid? ik vroeg mij ineend zo af hoe het met je ongie gaat. vorige maand was het toch erg heftig voor je..? hoop dat het nu beter gaat!
Chatten op hyves is als chatten op msn, nieman kan meelezen this real life chat en ik denk pas volgende week vrijdag ofzo als ik nog niet ongi ben.. jij?
op mijn profiel staat onder mijn foto "chatten" daar op klikken.. (je kan een waarschuwing krijgen van een popupvenster die moet je toestaan) dan krijg je een appart scherm en kan ik je aanspreken
Ik weet dat je het goed bedoeld hoor... maak je daar maar niet druk om, komt echt niet verkeerd over. Ik ben er alleen een beetje bang voor want mijn zusje (is net 3 geworden) als zij begon te huilen als baby was ik al in alle staten... vluchtte bij wijze van het huis uit om het gehuil maar niet aan te hoeven horen. En vorige week had ik het zoontje van een goede vriendin op schoot (wordt 1 deze maand) en ik raakte ook in paniek toen hij begon te huilen, maar ik denk meer omdat het komt omdat ik niet snap wat ze willen of dat ze ergens last van hebben. Bleek dat hij last van zijn darmpjes had, maar ik zat dus al helemaal te shaken omdat ik niet wist wat ik doen moest. Maar volgens mijn vader komt dat vanzelf en leer je na een tijdje wat je baby bedoeld met het huilen. Ga me er nu ook nog niet druk om maken, maar is wel vervelend om zulke dingen terug te horen van andere mensen. Onbewust ga je je er toch druk om maken en ben je bang dat het bij je eigen kindje ook gebeurd. Echt genieten kan ik nu nog niet, ben hele dagen dood op (behalve 's avonds want dan heb ik overdag een paar uurtjes geslapen) en af en toe ontzettend misselijk... Kan nu al geen thee meer zien Maar hoort erbij... Jeetje wat een verhaal... Ik denk dat ik zo ook maar eens me bedje in kruip Morgen even fris en fit zijn voor de gynacoloog Liefs en weltrusten allemaal