Angel4life.. wees gerust in het begin zal je wss nog best angstig zijn (is helemaal niet gek) maar op een gegeven moment leer je wss idd wel de behoeftes kennen..
Ik hoop het Maar denk dat er wel meer mensen zijn die hier last van hebben. En ja, alles wat nieuw is is wennen in het begin dus zal vast wel goed komen. Heb mezelf voorgenomen om me daar nu niet meer druk om te maken. Dat zien we wel als het zover is. Dank je voor je opbeurende woord Liefs en weltrusten
oke ik ga nu iets zeggen wat je misschien verontrust, maar mij heeft niemand het gezegd en daar heb ik nog verdriet van. dat je huiltjes gaat herkennen voor krampjes, boertjes, honger, dorst, dat lijkt me stug. misschien zijn er vrouwen die het weten maar dan meer aan de tijd van de dag te zien. ik heb nooit geweten wat bas wilde.. hij huilde heel erg veel en als ik hem 's nachts hoorde of tijdens zijn slaapje dan schoot mijn hart in mijn keel en werd ik van binnen boos.. ik vroeg me af waarom iedereen altijd maar zegt dat je huiltjes herkent, dat mamma's de kleine kunnen sussen, das in mijn geval echt onzin geweest. achteraf heeft mijn kleintje altijd oorontsteking gehad en zijn zijn amandelen geknipt en heeft oorbuisjes gekregen na een jaartje. nu gaat het beter maar nog hebben wij heel weinig rust en ik ben echt heel bang dat de volgende ook zo huilt. zo bang dat ik daardoor twijfelde of ik het nog wel aankon. je kleine kan er niks aan doen, maar je bent machteloos en ook ik wilde er van weglopen... Dus als je er bang voor bent (en dat lees ik eruit) denk dan niet dat het allemaal vanzelf gaat, maar probeer info op te doen over wat te doen als het je zelf zo raakt, want ik denk dat dat beter is dan te denken dat het wel goed komt.. blijft echt moeilijk!
Ja dat geloof ik ook wel. Vervelend ook... dat je gewoon machteloos bent omdat je niet weet wat er aan de hand is. Ja misschien dat ik daar ook wel hulp in ga vragen, maar denk niet dat NU het juiste moment is. Misschien huilt onze baby hele dagen, maar misschien ook helemaal niet zoveel, is van tevoren nooit te zeggen. Ik laat het nu even langs mij heen gaan omdat ik anders 7 maanden in de stress zit, en dat is ook niet echt prettig. En ik ga er ook niet vanuit dat het vanzelf gaat, maar hoor om me heen heel veel moeders die precies weten wat er aan de hand is als de kleine huilt, in de hoop dat ik het over een tijdje zelf ook zou kunnen. Maar ik ga het daar zeker nog over hebben met de gynacoloog, misschien dat zij me erbij kan helpen. Liefs
nee je moet je inderdaad niet stressig gaan maken.. maar dacht misschien pin je je er op vast dat het vanzelf gaat straks en dat is zo rottig als je denkt dat je de enige moeder bent die dat niet heeft. en verder zijn er gelukkig niet veel huilbaby's! sorry wilde je echt niet stressig maken!
Nee weet ik, ben ik ook niet hoor. Alleen als ik er over na blijf denken dan gebeurd het wel dus laat het nu gewoon even langs me heen gaan. Maar je hebt daar wel gelijk in. Niks gaan vanzelf... Slaap lekker straks meid, en maak je niet druk... ik ben gelukkig niet snel gestressed... zelfs mijn vriend lukt het niet om mij gestressed te krijgen dus gewoon zeggen wat je zeggen wilt.... nergens bang voor zijn. Liefs
@Bambi, lekkere vakantie gehad meid? ik vroeg mij ineend zo af hoe het met je ongie gaat. vorige maand was het toch erg heftig voor je..? hoop dat het nu beter gaat![/quote] hoi, bedankt voor je interesse nou hij is geloof ik minder hevig als vorige keer. maar hevig genoeg, meer als met de pil zoiezo. En wel erge buikpijn weer. Het enige voordeel is dat me cyclus dus redelijk regelmatig is 32 en nu 29 dus das wel beter en nu maar raak schieten in oktober. me vakantie was trouwens heerlijk hoor. wel erg warm en laatste dagen last van zonne allergie, zat helemaal onder de blazen getsie. maar we hebben het lekker gehad. ga lekker tegen me ventje aankruipen slaap lekker allemaal. xxx Bambi
Hier mag er iemand in het rood.. (zo fijn krampen..-.-') dus nieuwe ronde niewe kansen.. denk dat ik voor de zekerheid maar een banner neem van 30 dagen.. en ik ga deze maand met ovutesten aan de gang.. wie weet, in oktober ben ik jarig.. *vervroegd verjaardagscado? *
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 24: 25: 26: 27: Bianca24 (2), Bloempje55 (2) 28: Manon F, Summer 29: 30:Sil1980 (2), anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15:Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2) 8: 9: 10: Yuna28 (3) 11: 12: 13: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen
Moge meides, Ik moet gewoon nog even wennen aan mijn ongi. Was zo lang geleden. Ben er gewoon helemaal blij mee. Nu kan ik eindelijk (hoop ik) aan de slag. Weet nu tenminste dat ik het zelf kan en dat het daarbinnen goed zit. Ga zo als ik dit bericht heb geplaatst ook nog even naar mijn banner kijken. Gek he dat je zo blij kan zijn met je ongi. Hoop wel dat ik het nu 9 maanden niet meer word
Jammer Yuna.. We hadden nog hoop voor je, want Angel testte ook pas na zoveel dagen positief.. Maar niet getreurd, nu blijf je langer bij ons rondhangen. We gaan gewoon gezellig met onze vaste clubbie naar ronde 3 verhuizen en dan zal 't vast raak zijn. Ik moet nu ervandoor, naar dat gesprek! Ben straks weer terug! xxx
hej meiden! Jemig wat kunnen jullie kletsen zeg! ben denk ik wel een uur bezig geweest om alles bij te lezen... @Yuna: Wat vervelend voor je zeg dat Chester nog niet terug is! succes ermee! hopelijk issie snel terug. En jammer voor je ongi, maar nieuwe ronde nieuwe kansen, zeggen we dan maar! @bloempje: Jij bent echt een mega typmiep! haha,l echt niet normaal! Ik ben op dit moment echt mega super misselijk, ik hoef nog net niet over te geven, maar de tranen staan me wel in mijn ogen! Gatver zeg! Nou ja, ik wacht netjes tot woensdag met testen, althans, als ik niet meer vreemde verschijselen krijg. Voel me echt niet lekker nu. Zaterdag hebben mijn vriend en ik ff een rondje gedaan, om te kijken naar een neiuwe auto. We hebben nu twee auto's op grijs kenteken (we hebben een eigen zaak vandaar!) maar willen toch wel een gewone personen auto gaan kopen... Want met een maxicosi in de achterbak lijkt me niet zo'n goed plan! Dus we orienteren ons voorzichtig... Ik denk dat ik een aantal van jullie ook maar ga toevoegen op msn, lijkt me leuk! liefs, Nikki
Ontdek net dat ik zwanger ben! Yes! Meteen in de eerste ronde gelukt. Ik kan het nog steeds niet geloven! Voor diegenen die nog moeten wachten, ik wens jullie ontzettend veel succes!
pffff ben je eindelijk ongi geworden? Och meid wat een toestanden zeg. Hopelijk word er nu wel een ritme op gepakt en hoef je niet weer zolang te wachten. En hopelijk heb je er ook niet te veel last van! Succes
@Yuna, he meid jammer maar je weet nu wel waar je aantoe bent op naar de volgende ronde ik strooi even wat voor je. STROOI ..... STROOI..... STROOI.....STROOI ..... STROOI..... STROOI.....STROOI ..... STROOI..... STROOI.....STROOI ..... STROOI..... STROOI.....STROOI ..... STROOI..... STROOI..... @Troetelbeer, Gefeliciteerd meid, hoe voel je je nog erg onwerkelijk allemaal zeker he? dat had ik ook hoor ik kon het niet bevatten ik heb een uur met de test in mijn handen gezeten hahaha Hoe is het met de rest hier? @Bloempje, al van je hoofdpijn af? en waren de verjaardagen toch gezellig geworden? @nikkijane, Ik zal voor je duimen dat je maar een positieve test mag hebben
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 24: 25: 26: 27: Bianca24 (2), Bloempje55 (2) 28: Manon F, Summer 29: 30:Sil1980 (2), anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15:Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2) 8: 9: Yuna28 (3) 10: 11: 12: 13: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen