Hey meiden... Hier snel ff een berichtje van mij. Heb helaas niet de tijd gehad om alles te lezen, zag wel dat er eentje raak geschoten heeft! Troetelbeer, GEFELICITEERD! Nogsteeds "last" van cervixslijm, zit dus allemaal goed. Over 17 dagen mag ik gaan testen, lijkt zo ver weg! Kus, moi.
Troetelbeer super gefeliciteerd zeg. Wat goed zeg in je eerste ronde. Mijn ongi was gister erg hevig en vandaag een stuk minder. Heb wel last van buikpijn en heb al een paar dagen erge last van pukkeltjes op mijn gezicht. Had ik al gelijk toen ik stopte met de pil, maar nu zitten er ook wat grotere tussen. Maar we noemen ze gewoon jeugdpuistjes en dan voel ik me lekker jong joh.
Troetelbeer,van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.dat doen jullie goed zeg Ik heb ook een paar dagen overal last van,misselijk,buikpijn,steken onderin mijn buik maar ik kan niet zwanger zijn,heb 01-09 mijn ongie gehad sinds een hele lange tijd
Heey daisy.. Ik heb net even op de site van Merel* gekeken..wat een mooie site meis! Ik zit hier gewoon te huilen als ik die foto's zie... wat erg voor jullie! Veel sterkte alsnog en hopelijk word je gauw weer zwanger... liefs, samantha
haha..ff een nieuwe auto kopen.. Ik wou dat ik dat kon.. Maar wat voor heb je gekocht en wat voor kleur en heb je er gelijk maar een kinderzitje in gekocht..hihi.. Groetjes Lotte
idd wat een mooi site voor Merel...Jeetje,,kippevel! wens jullie alsnog sterkte...en vind het knap zoals jullie ermee omgaan..complimenten!
Hey meiden, Kom ook weer even een kijkje nemen heb niet alles kunnen terug lezen maar zag alweer een nieuwe zwangere Troetelbeer gefeliciteerd meid. Daisy heb ook een kijkje genomen op de site van Merel poe poe dat viel best zwaar maar wat mooi hoe jullie dat gedaan hebben zo. veel sterkte verder en hopelijk komt er snel een broertje of zusje. Nance eindelijk meer zekerheid meid na zoveel dagen maar wel latig om nu je nieuwe cyclus periode te bepalen. Ik heb zelf ook geen idee had eerst 29 en daarna 24 dus heb maar het gemiddelelde genomen van 27 dacht gister wat gevoelt te hebben steekjes vooral links en vandaag ook lichtelijk wel geklust gelukkig dus nu maar weer afwachten.... Verder alles rustig hier eindlijk van me blaasontsteking af.
Meiden.. ik ben AANGENOMEN! Kan morgen al gelijk beginnen, echt mijn geluk kan niet meer op! Ben zo onwijs blij gewoon.. na een aantal jaren van ellende, eindelijk weer eens wat leuk nieuws in ons leventje! @ Troetelbeer. GEFELICITEERD MEID! Echt super gewoon, raak in de 1e ronde. Ben jaloers hoor.. Wel gezonde jaloesie dan he. Nog tips kwa klussen? @Yuna, is Chester alweer terrecht of al iets erover gehoord? @ iedereen.. nog plannen voor deze maandagavond? Ik ga zo lekker uitgebreid douchen, ben van me ongi af.. Dus ons klusavontuur kan weer beginnen haha! En erna lekker CSI kijken.
Hoi meiden, Ik zal me gelijk even voorstellen. Ik ben 27 jaar oud en woon in de buurt van Rotterdam. Waar ik als apothekers-assistente werk. In februari gestopt met de pil. Nu willen we er echt voor gaan. Liefs Lied
Welkom Lied! Join the club hahaha, maar kijk uit voor Bloempje die praat je de oren van 't hoofd. Grapje hoor.. ze is erg gezellig! Het is hier zoiezo erg gezellig. Ik heb al 2/3 x geroepen dat ik wat minder zou komen, maar nog post ik elke dag wel wat..
@ MissyZuilen Gefeliciteerd meid echt super voor je kun je eindelijk weer aan de slag 3 dagen toch. heerlijk nou hoop dat je het erg naar je zin zal hebben. @ Lied welkom hier meid veel succes.
Ik heb deze topic al een tijdje gevolgd. Het is inderdaad verslavend. Ik moet elke dag even lezen of er wat bij gekomen is. Nu kan ik eindelijk ook reageren.
ja ik ben de laatste tijd juist ff wat minder hier te vinden omdat ik gewoon ff niet lekker in me vel zit/zat en er ff wat minder mee bezig wilde zijn. ik zit nu in me 3e ronde en dat is natuurlijk nog kort maar het duurt wel lang als je er echt mee bezig bent. maar je bent in Febr. gestopt met de pil vanwaar ben je nu pas echt begonnen dan?
@Troetelbeer, van harte gefeliciteerd! @Daisy, wat een prachtige site voor Merel... heel verdrieitg, maar heel mooi... @Missy, van harte! morgen al beginnen, wat spannend zeg! @Poohbear, veel klusplezie en alle andere klussers veel plezier!
Ey meiden, hoest het hiero? Hier gaat wel, de hele dag al heel moe haha dus lekker rustig dagje gehad. Wel ff bij me ma geweest ff een bakkie gedaan. ZO lekker op de bank 9/11 kijken daarna kwam er ff vrienden hoorde ik. Maarum ik kwebbel dus te veel haha dan houd ik me mond wel xxx