Ik heb gevangen hoor ..idd ik hoop over een ruime week wel een posi test in handen te hebben hahaha. Maar ja zo niet op nara ronde 4 dan maar toch? Hoe is het verder met jou? xxx
Ik ga me steeds beter voelen gelukkig, ik was vandaag voor het eerst niet misselijk, maar ik juich niet te vroeg de dag is nog niet om hahaha En bij jullie? Owwjaa gisteren Peter zijn ex aan de deur gehad
Ja hier gata het lekker, zijn bezig met het huis om tegooien haha. Slaapkamer beetje verschuiven . Tijd voor iets nieuws haha Maar zijn ex? Pff das klote (ik ken dat) hoe stond jij er tegen over dan? Als je PB wil sturen kan dat ook he xxx
Ik had het ook al in de lounge geplaatst http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=60776 Hier kan je alles lezen. Huis omgooien? lijkt me niet verstandig als je het letterlijk gaat nemen hahahahaha
Hey meiden gelukkig niet zo heel veel gekletst hoef ik niet zoveel bij te lezen. @ droppie lekker met vakantie waar gaan jullie heen dan? mij vakantie zit er al weer op helaas gaat zo super snel. @ Yuna nou ik hoop ondanks het hals bandje dat het hem toch is. duim duim...... @ Lotte hoe zit het met jou mag je nou testen heb het ff gemist sorry. @ Bloempje ik ken het van het slijm heb er ook last van heeel erg vervelend en niet fris had zondag en gister wat last van steekjes dus weet het ook niet? Nou verder hier alles rustig gaat zo ff aan me eten beginnen moet vanavond weer op tijd sporten. en me vriend moet werken.
@lieselot, nou ja dat mens heeft lef joh haha. waar haald ze het in der hoofd om langs te komne. Pff ik had er echt bij gestaan met me grote mond hahaha. Haha nee idd als ik het doe zoals jij het zei dan is het niet goed. Nee heb weer is zoiets van zo kan wel weer verschoven worden alles haha. xxx
Lef heeft ze zeker, maar wat we nogsteeds niet snappen is hoe ze aan haar informatie komt, ze zegt via via maar dat geloof ik niet. Alleen wederzijdse ouders broers en zussen weten het en die houden hun mond dicht. En mijn vriendin die een MK gehad heeft, spreekt haar ook nooit die heeft haar ook al in geen jaren gezien. Tja als het niet naar je zin staat zet je het anders he, wij moeten het hier ook anders gaan neerzetten mettertijd, voor de box
hello ladies! vandaag moet ik, als het allemaal goed is, ongesteld worden! heb nog niks gevoeld, dus ben heel erg beneiuwd! Ik ben gisteravond wel veel misselijk geweest en heb de hele avond en nacht last van mijn buik gehad! maar nog geen ongi krampen! dus ik denk dat ik morgen een test haal! of zou dat te vroeg zijn omdat mijn cyclus nog niet op de rails is... wat vinden jullie? liefs!
Nou meiden heb net een test gedaan, en witter dan wit. Had toch een beetje gehoopt. Maar ja.. Laat die ongi dan maar komen, dan kan ik naar de volgende ronde. haha.. Groetjes Lotte
@lieselotje, mischien komt ze hier ook op? De ex van mij vriedn doet het nl wel zo ..Die kwam ook aan de informatie en blijkt dat ze hier steeds mee leest xxx
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!![/color] AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 24: 25: 26: 27: Bianca24 (2), Bloempje55 (2) 28: Manon F, Summer 29: 30:Sil1980 (2), anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15:Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2) 8: Bambi (4) 9: Yuna28 (3) 10: 11: 12: 13: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen
Oww jullie hebben dus ook met zo`n fijne ex te maken, wij hebben al 10 jaar niets van haar vernomen en ineens stond ze voor de deur Ik heb het erover gehad met Peter en die denkt ook dat het wel moet dat ze hier meeleest, hoe moet ze anders aan haar informatie komen, maar hoe zielig ben je dan? Dan moet ze inderdaad aan het google-en geweest zijn lijkt me, en wie weet hoelang ze dat dan misschien al doet. Weet je ik wordt er gewoon angstig van, wie weet wat ze alemaal over ons weet, niet dat we ons ook maar ergens voor hoeven te schamen maar het voelt niet prettig dat een ex weet van ons doen en laten, snap je wat ik bedoel? xxx Eliza
Haha.. die stomme exen.. Mijn man zijn ex wist heo mijn hond heete en vanalles en nog wat.. Moest er wel erg om lachen, want ik vind je best zielig als je dat doet als ex zijnde... Dus lach haar maar lekker uit...Zielig is ze.. haha.. Groetjes Lotte
Thja ik ken dat gevoel meid ...ik kan ook niks vertellen hier, want dan staat ze wel weer op de stoep, of belt ze me vriend op. Zoals die ene keer met me schoonma en die ruzie. Hup zij stond al klaar met telefoon naar mij vriend. Dus ja ik snap je gevoel. Ik heb er nu alleen flink scheit aan. Laat haar maar melezen ik zit er niet meer mee. Zij weet ook dat ze belachelijk word gemaakt op internet door een stel meiden. Dus thja ik heb dan zo iets van kom maar lezen meisie. <Maar je doet er niks aan, het zijn net parasieten je komt niet meer van ze af haha xxxx
Nou jij bent er ook nog niet klaar mee lees ik al ex-en wat moet je ermee hahahaha Heb jij nogsteeds last van zijn ex dan? en hoelang al? Ja sorrie hoor voor al die vragen ineens hahaha maar mijn gevoel zegt dat wij het laatste van zijn ex nog niet gehoord hebben
het is nu aardig stil eindelijk, maar we hebben een jaar last van gehad hoor Maar wel vreemnd naar 10jaar ff op de stoep staan. xxx
Owww ik mag toch hopen dat ze het eerder opgeeft Ik zal voor jullie duimen dat het bij jullie ook rustig blijft, Ja inderdaad dat zei ik ook al 10 jaar! Ik deed de deur open ik kende haar nieteens ik wist niet hoe zijn ex eruit zag Peter kwam ook heel verbrouwereerd weer binnen met de mededeling dat het zijn ex was, ja dat had ik inmiddels (door het afluisteren ) ook wel begrepen