Hoi Judy Spannend hoor. Voel je al vreemde dingen? Ik vind het erg gezellig hier Zeker zo met zijn allen. Ben eigenlijk wel elke avond hier even aan het kijken. Hoop dat het snel raak is voor iedereen. groetjes
Ik ben terug van vakantie en ben daar ook ongesteld geworden dat was te verwachten. Rond vrijdag zou ik opnieuw mijn eisprong moeten krijgen ik ben benieuwd Dit is nog altijd de eerste ronde
Ik denk wel wat te voelen. Ik heb een beetje een opgeblazen gevoel in mijn buik de laatste drie dagen, af en toe wat steken en of het een beetje rommelt en wat meer last van mijn rug. Gisteren ben ik echter wat aan de diaree geweest omdat ik blijkbaar niet goed tegen suijervrije snoepjes kan. Hhier heb ik er een stuk of 8 van gegeten en er zit blijkbaar een stof in die laxerend kan werken. Ben wel een beetje bang dat ik het hierdoor heb verknald. Het rare is verder dat ik na de eisprong een soort opgelucht gevoel had en de dagen erna erg vrolijk was. Net het gevoel alsof het goed is. Ik probeer mezelf ook steeds voor te houden dat me lichaam me ook voor de gek kan houden. Nu weer wat lichte krampjes. Liefs Judy Sorry voor mijn langdradigheid misschien.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 24: 25: 26: 27: Bianca24 (2), Bloempje55 (2) 28: Manon F, Summer 29: 30:Sil1980 (2), anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15: Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), Lotte (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: Yuna28 (3) 10: 11: 12: 13: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Lotte Balen.. (welkom in de 3de ronde) Secretstar welkom Secretstar, Lied: Ik heb jullie op de lijst gezet, als je niet goed staat hoor ik het wel..
hey meiden hier ben ik weer terug van het sporten was wel ff lekker hopelijk slaap ik vanavond lekker want ik kan zo moeilijk in slaap komen de laatste 2 dagen komt ook omdat ik in het weekend laat naar bed ga en als ik dan weer moet werken dan moet ik weer in een ander ritme komen en dat is soms lastig. ondertussen alweer neiuwe meiden erbij gezellige welkom hier word steeds drukker hier gezellig ervaringen uitwisselen is wel fijn. verder rustig hier weet niet wat ik van me lichaam moet zeggen en of ik nou me ei al heb gehad of dat het er nog aan komt me lichaam doet best vreemd maar het is maar weer afwachten he.
Ik ben ook lekker wezen sporten eind van de middag en daarna nog even gewerkt. Was pas om bij 8e thuis en ben even lekker in bad gaan liggen. Ben er net pas uit. Ben ook helemaal in de rimpels. Maar zal zo wel lekker slapen.
Hi Girls! ik ben er maar heel even om mijn "gezicht" te laten zien, maar heb niets gelezen van vandaag.. zo balen dat ik op het werk geblokkeerd ben voor deze site! ik zag wel wat nieuwelingen, Welkom! en veel succes met afwachten en klussen...!
oh en hier nog steeds geen ongie en ik "mag" pas vrijdag opnieuw testen van mijn vriend. Baal er echt van, want ik begin nu toch wel te denken dat ie posi zou kunnen zijn....! spannend!
ben je geblokkeerd ben je berapt haha mensen ik ga slapen morgen voor de derde keer om 6 uur op en vannacht kort nachtje gehad omdat ik bijeenkomst had er pas om 10 uur ´s ochtends achter kwam dat ik tot half moest werken gisteravond dus even beetje slaap inhalen. tot morgen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja het lijkt wel, want ik kon 2 weken geleden nog gewoon met jullie babbelen! ik ga lekker slapen! liefs en hopelijk tot morgen... Simone
Nou ik heb een slechte verbinding met internet ik word er steeds af gegooit dus denk dat ik hem maar ga afsluiten want heb hem al 3 keer opnieuw opgestart wrod er gek van. @ anoniem spannend meis wanneer heb je voor het laatst getest ja balen he dat je dan pas vrijdag weer mag testen maar miss ook wel beter anders kost het je een fortuin aan testen ik heb er gelukkig pas 1 gebruikt en eigenlijk was die ook niet echt nodig want teste op me NOD en dag erna werd ik ongi en de 2e ronde werd ik het 5 dagen eerder dus had nog niet eens aan een test gedacht.... ben nu van 27 dagen uitgegaan als ik het dan nog niet ben ga ik gewoon testen als ik dan weer een cyclus van 24 dagen zou hebben test ik iig neit te vroeg maar wie weer is de ongi er dan alweer. afwachten maar he nou hoop dat me berichtje er nu wel op komt had net een heel verhaal getypt en toen alles weg.
Nou dit is geen doen hij is zo traag iemand ander hier ook last van toevallig? Ik gaat lekker in me bedje liggen nog ff tv kijken en dan proberen te slapen. hoop dat de verbinding morgen weer beter is dan kom ik den kwel weer ff een kijkje nemen. voor de gene die zo gaan slapen weltrusten.
Is altijd moeilijk hoor wanneer je gaat testen. Zels heb ik nu zoiets dat ik minstens een week overtijd wil zijn voordat ik test. Heb er de eerste ronde 6 testen doorheen gejatst en dat is echt niet meer de bedoeling. Maar ja als je ze hier bestel zijn ze zo goedkoop en als je er dan 6 in huis heb en je heb een cyclus van 69 dagen... Maar dat ga ik nu niet proberen deze ronde.
He anoniem, spannend zeg. Ik zelf wilde gisteren eigenlijk nog niet testen, maar mijn mannetje wilde zo graag dat ik het wel zou doen..haha.. Dus eerst neg. test en toen ongi geworden.. Bah.. Nog een paar daagjes en dan gaan we er weer tegen aan. Ik ga er nu maar vanuit dat het nog wel heel lang zou duren voordat ik weer zwanger wordt... Dan is de teleurstelling niet zo groot. En volgende maand mag ik testen samen met Droppie en Missy. Erg gezellig! Prettige dag iedereen en succes! Met alles alles. Groetjes Lotte
hai meiden, goedemorgen. nou nu werkt het wel gewoon weer op het werk. Misschien was er wel even een storing. Mijn vriend zij net in de auto "had jij je eisprong niet een week later dan normaal" en toen dacht ik, daar kan hij best wel eens gelijk in hebben... maar ik weet het gewoon niet precies van afgelopen maand. dat zou betekenen dat ik dus pas einde deze week ongi moet worden... en dan ben ik dus niet overtijd nu. Kan je zomaar ineens een week later je ei hebben? ben het zat dit! als ik ongie wordt is dus mijn cyclus aan diggelen sinds we voor een tweede gaan. Onbegrijpelijk dat het vrouwelijk lichaam zo sterk reageert op "willen".
Ik kan er niets aan doen maar ik ging weer even op Merel haar site kijken.. ik vind het zo knap hoe jullie daar mee omgaan.. en zo leuk dat je ook onder je banner zet "willen een broertje of zusje voor Merel".. toppie! liefs, Simone
Hey anoniem, Het zou kunnen idd, maar dan zou je NOD morgen zijn?.. Goh dat wordt lastig uitrekenen dan.. :s
ik voel me zo verdrieitg om niks... zit gewoon tranen weg te slikken! is er niemand die mij een test kado wil doen? haha!