je bent ook zo'n lieverd he! "cadeautje" is niet meer nodig.... maar ik hou van je! Waar is Sanoma...?
Misschien is je eisprong toch sneller?..maar je zal het wle zien, als je de ovu testen gebruikt .. je hebt iig nu duidelijkheid, zal ik je dan maar voor de 15de van okt op de lijst zetten?.. :s
Oh, wat vervelend!!! Aan de ene kant ben je nu van je onzekerheid af 9komt het nou wel of komt het niet??) maar aan de andere kant had je graag gezien dat het gewoon was weggebleven. Maar... 3x is scheepsrecht zegt men weleens!!! Ga ervoor!! Nog 19 dagen tot je volgende eisprong, dus je hebt ruim 2 weken de tijd om te oefenen Jammer dat het "cadeau" niet meer nodig is, ik zal het bewaren voor de volgende ronde. Ik mag volgens mijn banner over 16 dagen testen, ik zie er zo tegenop, omdat ik gewoon bang ben dat we het niet helemaal goed hebben aangepakt met klussen enzo. Maargoed. Sanoma is in dat oude gebouw van T. weetjewel... Heb je nog wel zin nu om te gaan kijken bij Prenatal? Is het niet vervelend nu? Anders gaan we gewoon een andere keer toch?
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15: Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1),Pien (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (3), Lotte (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: Yuna28 (3) 10: 11: 12: 13: 14: 15: Anoniem1405 (3) 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Ik heb augustus eraf gehaald.. als men het niet erg vindt..
ja, ik was 20 aug ongi geworden, en na 4 dagen was het gestopt, en 4 september kreeg ik donkere bloedruppeljes. elke dag iets, ik heb dat nog nooit gehad, echt heel weinig, dat is einde van de week opgehouden. dus heeft ongeveer 6 dagen geduurd, 1 maandverbandje vol in 6 dagen ofzo (die dunne maandverbandjes) enig idee?
Oh Pien!!!!!! Missch was dit wel bloed van de innesteling!!! Ik heb zelf een dochtertje van 2, bijna 3. Toen ik zwanger raakte van haar, heb ik niets van de innesteling gemerkt, dat is bij elke vrouw weer anders denk ik. Maar een andere verklaring dan "bloed van innesteling" kan ik er niet voor geven... Of missch bij het klussen een beetje ruw geweest? Kan ook natuurlijk...
hehehe jah, nee volgens mij was het niet te ruw, idd normaal heb ik het ook niet! ik hoop het zo, ik zit nu in ronde 2. (teminste denk ik..zo noemen jullie dat toch? ik heb 2 maand geleden gestopt met de pil) ik ben hier nog niet zo heel lang dus.... heeft iemand msn, is leuk om te kletsen. poohbear?
Goedenmorgen meiden! Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar moest gisteren voor 't eerst werken! Was echt leuk.. leuke collega's, wel allemaal wat ouder maar dat maakt mij nooit wat uit. Mag alleen niet roken.. Want behalve 1 collega rookt er verder niemand, dus mag alleen in me middagpauze want die is toch niet doorbetaald.. Ach, wel goede manier om te minderen en te stoppen. Vandaag lekker vrij en dan morgen en overmorgen weer werken. Ik moest gisteren vooral bandjes afluisteren die de advocaten hadden ingesproken en die uitwerken op de pc. Erg grappig werk, want je hebt voetpendalen waarmee je hem op play of stop zet en terugspoeld.. En kreeg al complimenten dat ik zo snel alles oppak en zelf doe.. Ik zag dat er geen roze meer bij zijn gekomen? Dan word toch ronde 3 goed voor ons allemaal.. Jammer van de ongi Anoniem1405.. Ik had hetzelfde, opeens een langere cyclus terwijl ik ook zo hoopvol was.
Dankjewel! en alle andere meiden ook bedankt voor alle lieve woorden! Oh Ja, Sanoma! natuurlijk Ik vind het niet erg hoor, ben al heel lang niet in Prena geweest, dus vind het wel gezellig samen! hoe laat kun je bij Sanoma zijn? liefs, ikke!
Oke nu weet ik het zeker. Ik heb een hekel aan huishouden en mijn administratie.. Pfff. Blijf bezig hier!. Als ik later rijk ben (hihi..dat wordt ik natuurlijk.. droom..droom) dan neem ik een huishoudster en een boekhouder en om het af te maken een butler..haha.. Maar moet maar weer eens verder met de was enzo.. Leuk Missy dat je het zo naar je zin hebt. Echt wel fijn als je een baan hebt die je leuk vindt. Groetjes Lotte
Hey wat leuk zeg! en je hebt dus ook aardige collega's? ze zijn in iedergeval complimenteus dus dat is altijd leuk! Vind het echt leuk voor je die nieuwe baan! wat voor contract heb je nu eigenlijk?
ik heb een huishoudster, hihi! ze is gisteren geweest, komt elke week het hele huis doen, HHEEERRRLLIIJKKKKK, maar ben niet rijk hoor maar sterkte lieverd tot die tijd
@Missy: Wat leuk dat je het daar naar je zin hebt! Misschien wel een goede stimulans nu om te stoppen met roken, nu ze het je daar "moeilijk" maken om een rookpauze te nemen. @Lotte: Een huishoudster zou ik ook wel willen! Ik vraag me af of dat duur is... @Pien: ja, MSN is hartstikke leuk! Alleen lukt het niet altijd hier op mijn werk... Deze zwangerschapspagina leidt me genoeg af, hahah! Maar missch aan het einde van de dag? @ Anoniem: is 12:20 goed? dan ga ik hier om 12:15 weg.