ahhh Lotte, wat naar.. denk idd dat het goed is dat je het haar verteld hebt, en misschien idd nog wel even uitleggen dat er mensen komen die de kat meenemen om te begraven...
@ Lotte, Tjee meid wat ontzettend sneu @Yuna, Heb je Chester al gevonden? En de rest, hoe is het met iedereen? Er zijn zoveel pagina`s daar ga ik echt niet doorheen komen en op het laatst nog weten welk verhaal bij wie hoort hahahahaha
Tjee meid, ik hoop dat hij vandaag of morgen triomfantelijk de hoek om komt lopen zodat je hem heerlijk kan knuffelen xxx Eliza
Net cranberry tabletten gehaald, voel dat er een blaasontsteking aan zit te komen. Maar omdat we bezig zijn voor een beebje wil ik liever geen medicijnen in me lijf. Hopelijk ben ik optijd en kan t met die cranberry zooi opgelost worden. Staat wel op niet gebruiken tijdens zwangerschap & borstvoeding, maar ben toch nog niet zwanger.. Vanavond gaan we naar me vriend zijn broer, vrouw en zoontje van 6 maanden! Gaan we gelijk rond de tafel voor een nieuwe auto, want die van ons rijd veelste duur en is 3-deurs. Dus niet handig voor een beebje..
Cranberry tabl? Heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb de laatste tijd ook zo'n last van blaasontstekingen, misschien is dat ook wel wat voor mij. Ga gelijk ff kijken morgen bij de drogist. Groejes Lotte
jeetje wat een berg nieuwe berichten weer. ga niet helemaal terug lezen hoor, vandaag misschien mijn innesteling heb ook wel wat steekjes gevoeld op het werk zonder dat ik eraan dacht maar weet het verder ook niet. dadelijk lekker lasagne eten jammie! ! ! xxxxxxxxxxxxxx
het was 13 juli...ik had het verkeerd in me agende gezet :S haha...sorry Maar iik was 2 dagen erna ongi geworden, en darna 2 ker een cyclus gehad van 22 dagen xxx Voor de rest niks boeidns hier haha. Beetje de stad in geweest, foto album geplakt en morgen lekker naar bios met een vriendin, werd net mee gevraagt xxx
lekker hoor naar de bios. ik morgen lekker uitslapen hoef pas ´s middags te werken, ben deze week 3 keer om 6 uur mijn bed uit getrapt door de wekker, bah. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wat lees ik nou weer droevige katten berichtjes zeg! Lotte erg verdrietig allemaal zeg! Hopelijk slaapt je dochter vannacht wel goed, en jij natuurlijk ook! En de missende kat moet ook heel snel thuis komen, want dit is niet tof!
Ha MissyZuilen, je kan beter de huisarts bellen. Er zijn kuurtjes die je mag als je zwanger bent of als je een kinderwens hebt. Sommige medicijnen en ook deze cranberry capsules kun je dan beter niet gebruiken omdat ze langer in je lichaam blijven en dus van invloed kunnen zijn als je straks wel zwanger bent. Sorry, hoor ben apothekers assistente. Kan je beter maar van te voren waarschuwen. kus
@MissyZuilen Gefeliciteerd trouwnes met je baan. Fijn dat je het zo leuk vindt @Lotte Wat een pech vandaag allemaal. Het zit ook niet mee Als er trouwens iemand vragen heeft over medicijnen en kinderwens of zwangerschap dan mag je het natuurlijk altijd vragen. Ik weet helaas niet alles maar kan wel alles opzoeken.
@ missyzuilen en cranberry tabletten verhelpen geen blaasonsteking het helpt alleen de conditie van de blaas te verbeteren. waarom heb je me niet ff gebeld missy?dan had je het ook niet hoeven halen... ik heb ook cranberry geslikt omdat ik elke maand bij me ongi een blaasonsteking kreeg,en zo zou de conditie van me blaas wee goed worden....nu ben ik er al een half jaar mee gestopt en heb nergens meer last van.... je kan net zo goed een fles cranberry sap halen bij de AH en dan reinigt je blaas ook.en hoef je verder niks te slikken. xxx samantha
handig zo´n apothekersassistent vraagje meteen hoe zit het met ibuprofen en paracetamol? ik heb gehoord dat paracetamol beter is als je zwanger wilt worden of bent klopt dat? xxxxxxxxxxxxxxxx
trouwens mijn papa was net hier om de trouwfoto´s te bekijken en zei dat we rustig aan moesten doen met kinderen we hebben nog alle tijd en over 10 jaar dan zit hij in de vut en dan kon hij gaan fietsen met de kids, wel lief maar pap die 10 jaar kun je vergeten haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Haha, paracetamol kan altijd. Ibuprofen niet heel incidenteel kan je er een gebruiken maar liever niet.
Hij moest eens weten. Over 10 jaar kan die ook nog fietsen met ze maar of de kinderen daar zin in hebben
Heey meiden.. Blegh...kben vandaag de hele dag al niet helemaal lekker. Heb last van me keel en vanmorgen was ik erg misselijk.. Ik zou vandaag de eisprong ook moeten hebben gehad..maar ik weet niet hoe dat voelt...voelt dat als misselijkheid of steken? Ik geloof dat er vandaag geen nieuwe zwangeren waren toch? @ Lied, Welkom nog..volgens mij had ik dat niet gezegd..haha.. Haha nog een Samantha hier..grappig hoor nooit iemand die Samantha heet..haha.. @ Yuna geloof ik...jammer dat chester nog niet terug is...en Lotte, wat erg voor je van jullie katje! @ Missyzuilen..gelukkig bevalt je nieuwe baan al goed .. Hopen dat het zo blijft.. Nou ik kruip lekker in bed denk ik....tot morgen xxx Samantha