wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Dank je meis.
    En nu heb ik de tranen in mijn ogen staan.
    Vind het zo super dat iemand die je eigenlijk helemaal niet ken zo met je mee leeft.
    Jullie zijn allemaal super hier.
    Ojee daar ga ik weer.[​IMG]

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ok.. dan ga ik morgen toch even de huisarts bellen. Al merkte ik wel al verschil net met plassen, want ik ben expres veel aan het drinken om me blaas te reinigen..

Vanavond naar de broer van me vriend geweest en zijn vrouw & zoontje! Wat een droppie is 't zeg.. alweer bijna 5 maanden en het is me toch een beer! :D Moet echt elke x me enorm inhouden om niks over onze kinderwens te verklappen.

Dames, ik ga me bedje opzoeken! Morgen me 2e werkdag en heb er al zin in! :D Dus zal morgen niet veel online zijn. ;)
    Welterusten iedereen!

3. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Truste allemaal.
    Ik ga ook lekker mijn bedje in.
    Mannie wil boven voetbal kijken en als ik mijn konijn te pakken heb ga ik ook lekker op bed liggen met een boekje.

Mijn konijn rent nu echt heel hard rondjes om mijn stoel heen.
    Ben niet jantje lacht jantje huilt.
    Nu zit ik echt weer hard te lachen om dat stomme beest.[​IMG]

4. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Moge meides.

Wat is het hier rustig zeg.
    Was gister avond de laatste en nu alweer de eerste.
    Ligt iedereen nog te slapen?
    Vandaag mijn laatste dag werken, vanavond koffer pakken en morgen ochtend met vakantie.
    Heb er echt zo'n zin in.
    Alleen vandaag zal wel lang duren.
    Is meesal he de laatste dag werken.

En dan in de vakantie veel klussen.
    Mijn ongi is al weer over.
    Best snel zeg.
    Van zondag avond tot woensdag.

Nou ik ga naar mijn werk en spreek jullie misscien vanavond nog wel even tussen het kofferspakken door.

5. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

Ben weer even terug van weggeweest,
    heb me bewust een weekje teruggetrokken, niet dat het geholpen heeft haha want ik denk er nog 24 uur per dag aan :rolleyes:

Mijn banner klopt niet heb het gevoel dat ik dezer dagen :evil: komt
    Heb 2 weken geleden mijn eisprong gevoeld! Even een paar spannende dagen dus, verwacht er niet veel van ondanks dat we veel hebben geklust!

Zijn er nog veel zwangeren bijgekomen?

Liefs Manon

6. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    He droppie!
    Ben je eindelijk ongi geworden, fijn hoor voor je. Klinkt een beetje raar maar je weet tenminste dat het allemaal nog werkt.

Hier is het nog steeds afwachten, heb me er inmiddels maar bij neergelegd dat het even kan gaan duren. Kan me er druk om maken maar dat heeft toch geen zin.

Lekker dat je morgen op vak. gaat. Ga je nog ergens heen?

Wij zijn net terug gekomen van 10 dgn Kos. Was echt fantastisch!

Succes met je laatste dag werken :) :)

7. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    We gaan naar de caravan van mijn ouders in Roosendaal.
    Lekker even twee weken niks aan je hoofd hebben.

En hoe was jouw vakantie.
    Lekker weer gehad zeker?

Nou moet ik echt naar mijn werk want ik zit alweer veel te lang hier te kijken.
    Kom zo nog te laat.
    Hahaha mijn laatste dag dat zou mooie zijn.

8. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Vakantie was echt fantastisch, zaten in een supermooi hotel dat vorig jaar is gebouwd. Dus alles nog gloednieuw. Hebben echt heerlijk weer gehad en lekker bruin geworden, was dus wel ff wennen toen we hier kwamen brr.

moet zeggen dat het wel ff lekker was om niet continue bezig te zijn met zwanger worden. Was voor mijzelf gewoon wat rustiger. Hebben natuurlijk wel flink geklust. Maar FF geeft geen ei aan helaas.

Werk ze vandaag!

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    goeiemorgen meiden! Hier nog geen ongi te bekennen, gister heb ik me door mijn vriend laten overhalen om ook de tweede test te doen, maar die was ook negatief! dus morgen met een vriendinnetje van mij de stad in en maar weer nieuwe testen kopen!

10. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hallo mensen!
    ik begin steeds vaker misselijk te worden, eerst had ik het alleen als ik om 6 uur op moest staan.. voor het werk, maar nu had ik het zelfs gisteravond toen ik om 23:15 terug kwam van me werk. nu weer, het is niet dat ik moet overgeven maar het zit ertegen aan.,. gister legde mijn vriend zijn arm over me buik, heb hem weggehaald omdat ik er naar van werd...
    ik ben ook zooooo moe, en heb het idee dat ik dingen meer vergeet, kwam niet meer op bepaalde namen die ik normaal zo kan opnoemen,... wel zooo spannend!

liefss

11. Poohbear

Poohbear Lid

4 sep 2007
    65
    0
    0
    Ik duim voor je Nikkijane!!!!

12. Secretstar

Secretstar Actief lid

Bah wat een nare berichten over katten zeg :(
    Ben zelf helemaal gek van die beesten, heb er drie en eentje in opvang moet er niet aan denken...
    @Droppie: heb je ook een konijn? Ik ook, pak hem ook elke avond om mee naar boven te nemen :)
    @Nikkie en Pien: ik hoop dat het raak is
    Bijna mijn eisprong maar nog niets te bespeuren ;)
    Ben zo nerveus omdat dit effectief onze eerste ronde is, morgen toch nog naar de dokter!
    En er staat een gigantische koortsblaas op mijn lip, fijn hoor :rolleyes: en heel pijnlijk :cry:

13. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    dankjewel, dit is voor mij eigenlijkook de eerste ronde, 2 maanden geleden gestopt met de pil na 5 jaar, na 32 dagen gelijk ongi, dus heel spannend.... ik hoophet wel, ben dus wel heel misselijk enzo, maandag testen is dat te vroeg? denkje? maandag zou in weer ongi moeten worden

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hoi hoi meiden,

nou kwebbel is er fftjes :D haha moet zo snel broodje maken, douchen en omkleden. Gaat zo met een vriendin ff naar de bios :D

Hoe is het weer?

Lotte wat erg van je kat. ik las het net pas pff. Tranen in me ogen echt zielig. En sterkte met je meisie he.

Hier gata alles lekker. Heb vaanf vandaag een rode plek op me puntje van me neus:S niks ontstoken of een puistje haha echt erg. Lijkt Ploperdeplop wel :D haha

xxx

15. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hey Ladies,

Nikkie en Pien ik hoop voor jullie dat het raak is!
    Mijn ongie is volgens mij weer voorbij dus we kunnen los!

Liefs

16. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    De mijne gaat nooit mee naar boven hoor.
    Die herrie schopper blijft lekker beneden.
    Hij loopt alleen elke avond los door de woonkamer.
    Nou ja elke dag...
    Alleen als we op hem kunnen letten, want hij is een beetje stout van af en toe.
    Vorige maand heeft bij een stukje uit de bank gegeten.
    En hij krijgt toch eten zat :rolleyes:
    Maar het is wel altijd rennen als hij er uit is en als ik dan zeg dat hij in zijn hokje moet gaat hij ook meestal wel.
    Hij is echt wel heel erg lief.
    Morgen ochtend gaat hij bij mijn ouders logeren als wij met vakantie gaan.
    Dan mis ik hem ook echt wel hoor.
    En meestal moet ik hem dan ook echt bij mijn moeder weg sleuren want die is ook helemaal verliefd op hem.

17. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Tjonge wat een verhaal over mijn konijn.

Maar waar is iedereen eigenlijk.
    Er is vandaag zo weinig gekletst hier.
    Nou ik ga mijn koffer inpakken.
    Misschien tot zo.

18. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He Droppie, lekker op vakantie. Heel veel plezier met klussen en zo. Haha.. En niet teveel de caravan laten schommelen hé!

Groetjes Lotte

19. veel plezier op vakantie!

vandaag nergens last van vanaf morgen is de hypotheek als het goed is rond en kunnen we definitief 1 december gaan klussen aan ons huis, gelukkig kunnen we nog wel zwaaien naar ons appartement want we blijven in dezelfde straat wonen haha!

xxxxxxxxxxxxxxx

20. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He anno, wat een spannende tijd is dat toch altijd weer he. Vooral met die hypotheken. Ben in die tijd 10 jaar ouder geworden volgens mij.. Wel leuk dat je in dezelfde straat blijft wonen. Hoef je niet zo heen en weer te rijden om spullen te verslepen.haha.

Deel Deze Pagina