wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nou echt spannend vind ik het niet meer hoor want komt allemaal wel goed heb vertrouwen in onze hypotheekadviseur.
    verhuizen is inderdaad wel makkelijk zo, oppakken en aanlopen en weer neerzetten.

voel vandaag trouwens niks in mijn buik, ben sinds gisteren een beetje de hoop kwijt dat het deze maand is gelukt, weet niet waarom maar heb dat gevoel.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. lees net dat dikke witte afscheiding kan betekenen dat je zwanger bent, zou het dan toch.....
    we zien wel de hoop is iig nog niet terug dus gewoon een weekje afwachten nog.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey meiden, ben even weggeweest, heeel druk geweest.
    Gek he, ik heb ook het gevoel dat het niet echt gelukt is deze maand. Voel ook heeeelemaal niets van eisprong. Dinsdag (2 dagen te vroeg) wel wat moe en hoofdpijn dus voor de zekerheid maar geklust.. Gisteren zou het volgens berekening van 25 dagen (vorige cyclus) zover moeten zijn maar niet geklust. Manlief heeft het ook heel druk met starten eigen zaak dus hoofdje staat er geheel niet naar.. Ik ben ook aan het afvallen met een detoxkuur dus geen kans voor mij deze maand. Ik wacht het wel af..
    Heb vanavond een reunie van mijn basisschool, daar heb ik wel eerug zin in! morgen avond weer verjaardag en zondag festival IMPACT. Tja en dan is het weekend weer voorbij.
    Volgende week zondag open dag op het werk en nog zoooovvveeeel te doen.. daarom ben ik nu al op: op mijn VRIJE dag!.
    Alvast fijn weekend als ikhet weer te druk heb met alles zodat ik niet bij kan lezen (pff 30 pagina's zeg).. dus alle nieuwe: WELKOM
    en ik zie dat mijn mede-ei-genoten Yuna, Lotte en Anoniem ook allen ongi zijn geworden.. meiden volhouden hoor!

x Esmee

4. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Hahaha ja dat zei mijn vriend net ook al.
    Het is de caravan van mijn ouders en hij wil ze een slechte naam gaan bezorgen op de camping. :D
    Als het goed is heb ik volgend weekend mijn ei dus dan moeten we flink aan de klus.
    Nou ga ik er niet van uit dat ik en normale cyclus heb, maar we klussen toch maar voor de zekerheid. :p
    Ben wel aan het tempen gegaan dus dan is het wel duidelijker wanneer mijn ei er is.

Nou meides ik ga naar mijn laatste knipklantje en dan heb ik vakantie.
    Als ik terug kom staat de auto ingepakt, als het goed is, en dan gaan we weg.

De laptop gaat mee dus als het internet het daar doet dan zien jullie me van af en toe nog wel even langs komen.
    En anders tot over 2 weken.

Wil dan wel veel roze zien hoor.
    Succes met klussen en met zwanger worden meides.

Dikke knuffel.

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen meiden!
    Heb even stiekem ingelogd vanaf me nieuwe werk. ;)
    Dus kan niet te lang blijven hangen.. dan gaat het zo opvallen haha!
    Tot nu toe bevalt 't werk me prima voor die 3 daagjes in de week. Voel me echt verwend haha :D
    Want ik heb zometeen lekker 3 dagen weekend.. :p

Ik moet zeggen dat door de spannende nieuwe dingen van me baan, ik totaal niet bezig ben met zwanger zijn.. Ook niet met klussen eigenlijk, we doen 't gewoon om de dag ALS we zin hebben en zien het wel. Ik weet gewoon dat als ik binnen een jaar zwanger raak ik nog van geluk mag spreken. Dus daar houden we ons nu gewoon aanvast.. Moet zo even een kamertje opzoeken om de huisarts te bellen voor me blaasontsteking, kan hier niet zomaar roepen dat ik geen medicijnen mag die een zwangerschap kunnen tegenhouden.. ;)
    Dan vlieg ik gelijk eruit in me proeftijd!

Heb ook eindelijk een eigen pc op werk, alleen die werkt nog niet helemaal.. Dus als ik dinsdag weer moet werken zal die het hopelijk doen. Dan kan ik wat vaker stiekem komen buurten. ;)
    Nu moet ik goed uitkijken welke sites ik bezoek en gewoon de geschiedenis wissen.. Gelukkig ben ik zo slim. ;)
    Vandaag rustig dagje.. zit maar met 1 collega en 1 advocaat! Dus heerlijk zo voor me weekend!
    Heb echt geen idee wanneer mijn ei komt, dus wil eigenlijk niet teveel op me banner letten deze x!

Iemand nog wat meegemaakt of plannen voor 't weekend?

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Droppie fijne vakantie ;)

Missy fijn dat je nieuwe baan je bevalt

Esmee, lekker druk... veel plezier iig

Zo, ik loop hier nog steeds leeg..-.-'
    en me kat is ook nog niet terug..

7. verdorie waar blijft die kat nou?

vandaag weer lekker vrij want het is al weer vrjdag. dit weekend allemaal feest, morgen verjaardag nichtje en bbq van de buren, laatste keer.
    en zondag is mijn schoonvader jarig.
    volgende week maar 3 dagen werken want dan ben ik zelf jarig.
    weet alleen nog niet wat ik ga doen op mijn verjaardag, deed altijd iets samen met mijn moeder, maar ja dat kan niet meer he.
    iemand tips om iets leuks te doen op je verjaardag, ik vier het namelijk pas een dag later.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi,

Ben er ook ff weer...heb nu 3 dg vrij dus heerlijk....weekend gaan wij niet zoveel doen denk ik, verleden weekend al erg druk gehad met bruiloft ect, dus nu lekker rustig weekendje.Mijn vader en moeder komen nog ff een avond op bezoek, ook altijd leuk!

@droppie>> Fijne vakantie meid

@missy>> leuk dat je werk zo goed bevalt, dat je dat durft op je werk nu al inloggen hiero, ben je niet bang dat ze je snappen?

@Yuna>> Nog steeds je kat niet terug? klote man....heb je overal al gekeken? ook de dieren-ambulance?en op internet is een site voor vermiste dieren, daar staan altijd huisdieren op die vermist zijn, en of dood zijn aangetroffen.

@Anno>> Voor hoeveel mensen houd je je verjaardag dan?

ow ja direct ff bannercheck...

9. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi,

Ben er ook ff weer...heb nu 3 dg vrij dus heerlijk....weekend gaan wij niet zoveel doen denk ik, verleden weekend al erg druk gehad met bruiloft ect, dus nu lekker rustig weekendje.Mijn vader en moeder komen nog ff een avond op bezoek, ook altijd leuk!

@droppie>> Fijne vakantie meid

@missy>> leuk dat je werk zo goed bevalt, dat je dat durft op je werk nu al inloggen hiero, ben je niet bang dat ze je snappen?

@Yuna>> Nog steeds je kat niet terug? klote man....heb je overal al gekeken? ook de dieren-ambulance?en op internet is een site voor vermiste dieren, daar staan altijd huisdieren op die vermist zijn, en of dood zijn aangetroffen.

@Anno>> Voor hoeveel mensen houd je je verjaardag dan?

ow ja direct ff bannercheck...

10. Secretstar

Secretstar Actief lid

Nou toch nog niets van een eisprong te bespeuren maar goed ik heb ook een langere cyclus dan 28 dagen ;)
    Toch voor de zekerheid klussen vanavond :) :) anders kan ik misschien nog te laat zijn ook :rolleyes:

@droppie: fijne vakantie :D

11. ik vier mijn verjaardag voor vrienden en peetoom en peettante en mijn schoonouders komen en mijn vader en dat was het een beetje denk ik .

xxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    goede middag meiden,

pff lekker veel gezeik hier, ruzie met het uwv gehad :D altijd leuk hahha.

Hier gaat voor de rest alles aardig, al 2 dagen last van steekjes in me onderbuik. Dus volgens mij staat mij ongi om de hoek te wachten.

Yuna nog steeds geen chester te vinden?

xxx

13. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ow ja, nouw ja wij doen nooit iets bijzonders met een verjaardag, ja gewoon vieren met hapjes ect, en dan gezellig kletsen ect, maar als je iets anders wilt, kun je ook gaan bowlen of weet ik het...

@Bloemje>>> gezeur met uwv!? klote instantie, bah bah bah....lopen allemaal langs elkaar heen daaro!
    Hoop dat je ongie uitblijft!maar idd...we zien wel...hé!

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Achjah we komen er wel hiero haha. Maar idd tis echt een kutzooi daar. Maandag een telefoontje gehad (nee disndag sorry haha) met "over 5 dagen is het overgemaakt " ik blij al uit gegevn in me hoofd (nee grapje). En dan krijg je zo kut brief binne. Pff word je toch moe van?
    Maar ja volgende weke afspraak met de bovenbuurtjes voor me werk :D enzo.

Pff WIL WERKEN :D:D:D

xxx

15. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    zal mooi zijn dat je werk krijgt...lijkt mij ook nix nee, de hele dag thuis zitten en dat 2 maanden lang, of was het langer/korter?

ik ben blij met mijn werk, lekker onregelmatig, niet altijd hetzelfde aantal dg te hoeven werken, en soms wel een paar dg achterelkaar lekker vrij..zoals nu..HEERLIJK!

16. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    vanaf 16 juli thuis :S..

Nee tis echt niet leuk thuis zitten, eerste maand is heelrijk maar daarna niet hoor haha.

Dus ik wil ook zeggen, "ik moet morgen vroeg op, want ik moet WERKEN haha"

achjah dat komt wel, moet ff wat geduldt hebben. Want ben ook nog bezig met revalideren he ;)

xxx

17. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Nou ik ben al die onregelmatige diensten nu toch wel zat... Maar die ort, die is wel weer lekker.

@bloempje: Weet je al wanneer je je eigen zaakje gaat openen? En waarom doen ze zo moeilijk dan die uwv... Ze horen je toch gewoon uit te keren?

@Bambi: Jij ook lekker vrij dit weekend? Ik ook, eindelijk. (haha... heb maar 2 dagjes gewerkt) Eigenlijk is werken ook niets voor mij.. (prinsesje op de erwt)..hihi.. ik heb al tegen mijn ventje gezgt dat ik lekker ga stoppen met verplicht werken zodra hij heel veel gaat verdienen... maar dat zal nog wel even duren.. Ik blijf dan natuurlijk wel werken maar dan als oproepkracht ofzo.. lijkt me heerlijk.. zelf me tijden bepalen!..haha.. Ik blijf dromen...

Iedereen veel suc6 vandaag nog met klussen, wachten, testen en de ongi mensen (ikke dus) PFFF..

Groetjes Lotte

18. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    bedoel je bambi of bedoel je bianca?

19. ik wil niet met alle mensen iets leuks gaan doen voor mijn verjaardag, daarvoor vier ik het vrijdag maar donderdag ben ik echt jarig en dan ging ik altijd met mijn moeder shoppen ofzo.
    nu heb ik bedacht om taartjes te kopen en lekker met mijn mannetje mee de vrachtwagen op te gaan en dan samen te vieren.

xxxxxxxxxxxxxx

20. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    das ook een leuk idee ja...

Deel Deze Pagina