@lotte, ze hebben de aanvraag geweigert 1 of ander manier. Maar ze zijn weer aan het uitzoeken. Ik snap er ook niks meer van daaro. Loop beetje langs erlkaar heen denk ik. CWI is nu bezig ermee. heb gewoon intotaal ander half uur aan telefoon gezeten. Moest steeds een adner bellen :S. Stomme kutjes achter die telefoon haha. Maar ik hoop ook echt snel te gaan werken pff xxx
..me too hoor.. Zo ff eten halen..lekker patatjes..en vanaaf dat zang programma kijken..met een lekker hapje en een drankje hahahaha ... lekker ff verliefd doen vanaaf! heb er echt ff zin in...
hoi meiden, Helaas nog geen nieuwe zwangere erbij. Hier alles rustig, geloof dat ik me laatste restje ongie eruit gooi en dan kunnen we weer klussen eindelijk. heb er al heel de week zon zin in hihih vandaag enorm veel gedaan, heel het huis op ze kop gezet en een mega vracht boodschappen, ik vier morgen me verjaardag namelijk. was 2 sept. jarig maar toen zaten we op kreta hiihh. dindsdag weer werken. Ik werk ook maar 3 dagen in de week missy, das echt helemaal geweldig he. Fijn dat je het zo naar je zin heb. Droppie fijne vakantie meid. Ik heb ook een konijn maar die woont bij me ouders hihih. Ja daar macht ie heel de dag in de tuin los als het mooi weer is en hier op de flat met me hond (die wil hem vermoorden) en me katten is geen optie, nu heeft ie de ruimte en kan ie doen en laten wat ie wil. Bijv. gisteren was ie bijna bij de buren had een gat van 20 cm gegraven hahaha Yuna balen dat chester nog niet terug is zeg, ik zou niet weten wat is moes doen als een van me schatjes kwijt was. Gelukkig gaan ze hier niet naar buiten, heb wel eens nachtmerries dat er 1 van 4 hoog naar beneden pleurt brrrrrrr. xxx Bambi
He ladies, @Bambi morgen een fijne verjaardag! @Bloempje fijn he, het CWI en het UWV, weet er alles van! Ik werk sinds een tijdje ook 2 dagen in de week maar dat bevalt me prima. Werkte eerder full-time maar dat kon ik gewoon niet volhouden (toch wel raar, een jonge meid maar ja). Ik vind het ook wel een lekker idee voor strakjes als we zwanger mogen worden dat we dan maar voor 2 dagen oppas hoeven te hebben. Als m'n mannetje nou ook nog een dag minder gaat werken hoeven we maar voor een dag oppas te hebben. Misschien opa en oma even lief aan kijken, wonen tenslotte hier in het dorp. Liefs
Jeetje Yuna, chester nog niet terug? Misschien heeft iemand hem mee naar huis genomen en vinden ze hem zo lief dat ze hem niet meer weg willen doen. Ieder geval hoop ik dat je hem snel weer vindt!
Ik lees wss voorlopig alleen maar mee.. kansen worden steeds kleiner dat ik chester nog terug vindt.. en dat doet zeer.. de duivel is hier op één hoop aan het schijten..
meiden, heb net maar eens getest en heb gewoon 2 strepen! Het is wel niet zo'n hele vette streep nog, maar je kuint m echt duideljk zien! Pff zit gewoon helemaal te shaken!weet gewoon niet wat ik moet doen! 8)
Gefeliciteerd! Jippie.. Ben echt blij voor je!.. En hoet heb je je vriend het verteld of was hij erbij toen je de test deed? JIPPIE WEER ROZE! Groetjes Lotte
Dank je! Mijn vriend zat op de bank, had m erbij geroepen en vroeg m wat zie je? 2 strepen zei ie! haha ikke : volgens mij ben ik zwanger! Hij gelooft het alleen nog niet ik ook nog niet hoor, test over 2 dagen nog wel een keer en dan durf ik het pas hardop te zeggen!
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15: Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1),Pien (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), Lotte (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: Yuna28 (3) 10: 11: 12: 13: 14: 15: Anoniem1405 (3) 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen gefeliciteerd manon!
Nee sorry lukt niet, maar het waren er overduidelijk 2 dat is zeker! maar gewoon voor mijn eigen gemoedsrust bedoel ik! Dan weet ik het zeker als ik morgen of overmorgen nog een test doe! Gek het dan is het zover en dan geloof je het niet of weet je niet wat je moet doen?!
JA gelukkig wel! Heb zometeen zelfs personeelsfeest de hele dag. pfffff wordt me echt rustig houden en mijn hoofd erbij
Ik denk dat als ik ooit 2 streepjes zie ik ook een gat in de lucht zou springen en daarna uit zenuwen ook niet zo goed weet wat ik zou moeten doen.. en de hele dag ergens op een wolk zitten wss.. maar denk dat ik daarna nog een test zou doen omdat ik het niet zou geloven, dus kan het me voorstellen
Hé manon, GEFELICITEERD Gewoon een beebje onderweg. Snel een mooie banner eronder en heel erg gaan genieten van het weekend!
GEFELICITEERD! SUPER! 2e ronde toch? Nog tips voor ons kwa klussen? Hoe hebben jullie 't deze ronde gedaan? (Sorry dat ik altijd naar iemand ze klussen vraag, maar wil even voor mezelf gewoon kijken hoe de mensen die zwanger raken 't doen, misschien doen wij t namelijk wel totaal verkeerd hahaaha!)
He manon, waarom pas testen over 2 dagen? Waarom niet gelijk nu? En die van cb digital zijn echt super duidelijk...! Groetjes Lotte