Moet zo weg tot vanavond laat helaas! Ik begreep dat je Hcg on de dag opbouwt toch? Dus dan moet ie maandag helemaal duidelijk zijn! Bedankt allemaal meiden! Was inderdaad de 2e ronde! We hebben eigenlijk vanaf het moment dat mijn was verdwenen om de dag geklust en toen de week van mijn ei.. ff denken haha maandagavond, dinsdagavond,en donderdagochtend volgens mij. Mijn ei was denk ik op donderdag en daarna weer om de dag! wel veel, maar blijkbaar heeft het geholpen! Vanaf dat moment lagen mijn darmen wel direct stil was erg pijnlijk
Moet zo weg tot vanavond laat helaas! Ik begreep dat je Hcg on de dag opbouwt toch? Dus dan moet ie maandag helemaal duidelijk zijn! Bedankt allemaal meiden! Was inderdaad de 2e ronde! We hebben eigenlijk vanaf het moment dat mijn was verdwenen om de dag geklust en toen de week van mijn ei.. ff denken haha maandagavond, dinsdagavond,en donderdagochtend volgens mij. Mijn ei was denk ik op donderdag en daarna weer om de dag! wel veel, maar blijkbaar heeft het geholpen! Vanaf dat moment lagen mijn darmen wel direct stil was erg pijnlijk
Goed joh! Wij zijn nu ook om de dag aan 't klussen vanaf het moment dat me ongi weg was! En in de week van me ei doen we 't denk ik ook gewoon om de dag.. Want vorige maand deden we 't die hele week elke dag en heeft niet geholpen. En omdat me banner op 31 dagen staat en ik misschien wel weer 26 of 28 dagen heb of zelfs langer is dat voor ons 't makkelijkst gewoon om de dag.
kijk eens aan...twee streepjes...word al helemaal blij hiero voor jouw...moooooooooi man... Gefeliciteerd en geniet er maar van...
hoi meiden, Jeee manon, gewoon zwanger hoor. gefelciteerd meid. ga er maar van genieten en als je indd zekerheid wil gewoon de Cb digi. doen, duidelijker kan niet. Andere meiden, we moeten het voorbeeld maar volgen he, meer roze. Rd zijn over, dus ik kan ook weer aan de klus. hihihi krijg sstraks me visite. xx Bambi
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Ik heb vanmorgen eerst uitgeslapen, was best gesloopt van me eerste weekje werken haha! En zometeen als me wasje klaar is gaan we even langs de dierenwinkel voor me beesten en erna me brommer ophalen bij me ouders. Ik reed er gisteren op naar huis vanaf werk begon t te regenen.. en halverwege hield ie der opeens mee op! Rot ding! Snel naar me pa gebracht en die zou er nu naar kijken.. En morgen gaat me kerel vissen en ga ik wat schoonmaken hiero..
wij gaan niet zoveel doen van weekend... Vanaaf visite van ouders..en morgen denk ik een lekker rustig dagje, ben nu ook aan het wassen, moet nog stofzuigen ect...bléeeeeeeee Maar ja, dat gaat altijd door hé
Hier is het dit weekend ook lekker rustig. Vanochtend even gewandeld met neefje en nichtje (konden we weer even een beetje oefenen hihi). Verder een beetje wassen en genieten van het mooie weer. Liefs
Bah, wil even 'zeuren' hoor. Nu hebben we tussen de middag bij mijn schoonouders gegeten, erg lekker en gezellig. Maar nu zeiden ze dat we maar beter nog even kunnen wachten met een beeb omdat we nog geen auto hebben. Toen was ik dus echt een beetje sip, zij weten niet hoe graag we het willen en die auto komt er echt wel. Liefs
Een auto! Wat onbelangrijk zeg.. nou trek je er niet teveel van aan. Je maakt nu je eigen beslissingen en je kan nooit iedereen tevreden stellen. Toch?!
Hoi hoi meiden, Een roze erbij vet gefeliciteerd hoor meisie. Ennuh moniqe wat een onzin over die auto pff zonder auto kom je ook ver (denk ik) toch? Hier verder alles ok, geen last meer van steekjes in me buik Wel heel erg moe steeds, beetje lamlendig haha. En veel onderrug pijn. Denk verkeerd gelegen paar dgaen lang. xxx
Nee eigenlijk niet, want we hebben een tijdje geldene nieuw matras gekockt en die is nog steeds heel goed. Dus thja ik weet het ook nite. Moet ook echt in de hoek van de bank zittemn met een kussen in me ruig. Pff voel me 80 hahahahaha xxxx
ik denk pas op de 20ste een test. dat is over een kleine week. dan ben ik als het goed is ook 3 dagen over tijd. snap je xxx