wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ik snap je helemaal maar ik duim voor je!

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    achjah we zullen zien, en anders ronde 4 :D...Je het het toch niet in de hand. Je lichaam kiest volgens zelf wel hoe of wat en waneer hahaha

xxxx

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Weer een hoop afgekletst hahaha..

Ben deze ronde begonnen met tempen en bijhouden op FF. Vind mijn kaartje tot nu toe al erg mooi..

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @mizzy,

hoe krijg jij je temp op internet? dat lukt me dus niet haha. Ik schrijf het nu steeds dag naar dag in me agenda;D

Maar wel mooie tempraturen ja ;)

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wat een onzin over die auto zeg Monique..
    Wij hebben wel een auto, maar die zijn we aan het proberen te verkopen.
    En als we dan even geen geld hebben voor een nieuwe, gaan we ook gewoon zonder auto!
    Je kan zoveel lopend, fietsend, openbaar vervoer en op brommer doen!
    Vind 't echt een rotreden.. Sorry, ben beetje opgefokt erdoor! Wij kregen namelijk vd week 'tzelfde te horen van een vriend.
    Die vond dat we geen beebje mochten krijgen omdat we een 3-deurs hebben en dat niet kan met een beebje.. *Grrr* sommige mensen!

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    wat een onzin, wij hebben ook een 3deurs, en neem heel af ent oe me kleine neefje van een half jaar mee. en kan makkelijk hoor in een drie deurs ;)
    Zo grote auto hebben we niet, wij hebben een fiat bravo uit 98, 3 deurs
    xxx

7. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt. Ik was ook echt even boos. Het lukt ons echt wel...

Thanks voor jullie reacties!

Liefs

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    mensen moeten niet zo klagen. Zolang je alles op een rij heb waarom niet toch?
    Maar over een auto zeiken kom op is dta het belangrijkste?
    Als je nou aan heroine of wat dan ook zit, ja dan snap ik dat mensen zeiken.
    Maar over een auto kom op zeg haha.

xx

9. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Hoi meiden,
    Ik lees al een poosje mee in dit topic, heel herkenbaar. Ook wij hebben besloten ervoor te gaan.
    16 mei van dit jaar zijn we getrouwd en 25 mei heb ik de laatste pil genomen. Omdat we in augustus naar Azie zijn geweest, durfte ik niet zo goed in verwachting te raken voor die tijd, dus hebben we voorzichtig gedaan. In augustus zelf, eenmaal daar hebben we besloten er toch gewoon voor te gaan. 19 augustus voor het laatst ongi geweest, en daarna dus voor het echie. Erg spannend allemaal! :D
    Ik hoop dat ik hier gezellig mee kan kletsen!
    Groetjes!

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @noes,

hoi hoi meid, nou gezellig dat je mee klets.
    Succes al vast in je 1ste ronde ;)

ennuh pas op is zeer verslavend ;)

xxx

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Welkom Noes! :D
    Zo word onze lijst al lekker lang hahaha..

@ Bloempje, ik heb me gewoon aangemeld daar op die site en dan die cursus gedaan hoe alles werkt. Ik snap er zelf de helft nog niet van, maar weet dus wel hoe ik me temp. kan invullen!
    Erg handig hoor.. ookal let ik er niet echt op. Ben 't al aantal keer bijna vergeten in te vullen.

Zo lekker broodje ei maken & me kerel wakker maken. Die is in slaap gevallen op de bank omdat ik achter de pc zit hahaha.. Hij heeft gewerkt vanmorgen tot 1 uur.

12. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    He Noes,

Welkom en veel plezier.
    En idd het is erg verslavend!

Liefs Monique

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @monique: Bij ons in de buurt stond vorige week nog een auto te koop voor 750 euro! Dat lijkt me niet zo moeilijk hoor...maareh...als ik jouw was...koop een fietskar! Heb ik ook. ideaal ding. Heb een auto, maar gebruik 'm nooit! Kun je ook heeel goed baby's in vervoeren (1 deurs, maar wat een deur!) Heb je alleen nog een maxicosi nodig...
    neee, geen auto is niet echt een probleem. Toegegeven: het is handig als je er 1 hebt, maar NODIG...echt niet!

14. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi

mensen die daar over zeuren , willen álles in hun leventje....je kunt nu eenmaal niet alles hebben, en dan nog , als de beeb er is dan kun je als nog in de toekomst een auto nemen.

Nu hebben wij nix te klagen, we hebben twee auto's, maar de ene gaat weg of we ruilen ze in tegen een goede auto, waar we nog jaren mee kunnen doen!

Maar over die drie deurs, zouden ze niet bedoelen dat dat veiliger is ivm een ongeluk ect?

15. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    hoi allemaal,
    geen tijd gehad om alles bij te lezen! maar toch even een klein berichtje van mij!
    ben nog steeds niet ongi! heb vannochtend weer getest en was weer negatief! dus we wachten maar weer af! ga nu ook meteen op bed, ben vreselijk moe!

16. Secretstar

Secretstar Actief lid

Nog steeds geen sporen van een eisprong! Maar goed, meestal heb ik toch een cylclus van vijf weken, wss nu toch ook :D
    Moest het volgende maand niet raak zijn ga ik ook beginnen met mn temperatuur bij te houden.
    We hebben uiteraard wel geklust, je kan nooit weten... Ook om de komst van onze auto te vieren, we zijn hem gisteren gaan ophalen.
    Nu heb ik wel een vraagje :oops:
    Als jullie klussen hebben jullie ook het gevoel dat je 'alles' verliest, dat het dus allemaal nou ja uit je loop :oops: :oops:
    Ik heb dat wel en heb net zoals in de tips staat een kwartier met mn knieën opgetrokken op bed blijven liggen :oops:
    Sorry voor de wat rare vraag :rolleyes:

17. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hai,
    klopt hoor, dat het eruit loopt ahha
    maar dat maakt volgens mij niet uit...

liefs

18. hoi hoi
    manon gefeliciteerd! ! ! !

ik heb gisteren een beetje buikpijn gehad en vandaag al de hele dag misselijk....
    zou het?

xxxxxxxxxxx

19. Niet meer actief

hallo meiden,

Ik ben er weer even, ik kan niet te lang achter de pc zitten, ik heb eergisteren nacht de halve nacht in het ziekenhuis gezeten.
    De ex van Peter stond weer voor de deur en maakte mij voor vanalles en nog wat uit :confused:
    De halve straat stond erbij en toen vloog ze me ineens aan, Peter was niet thuis en mijn buurvrouw heeft toen de politie gebeld.
    Ik heb een paar rake klappen gekregen, maar ook uitgedeeld hahaha.
    De politie vond het verstandig dat ik even naar het ziekenhuis ging voor onderzoek, omdat ik zwanger ben (dat had de buurvrouw gezegd tegen ze toen ze ze belde).

Nou ik heb een echo gehad met onze uk is alles gelukkig goed, wel heb ik twee gekneusde ribben :cry: .
    In het ziekenhuis kwam ik haar weer tegen en toen wilde ze me midden op de eerste hulp weer aanvliegen :confused: , gelukkig werd ze toen tegen gehouden door een agente die bij mij was gebleven omdat Peter er nog niet was.
    Peter is van zijn werk gebeld, en is als een idioot naar het ziekenhuis gekomen.

We hebben vandaag aangifte tegen haar gedaan van mishandeling en veel buren hebben een getuigenverklaring afgelegd, en verteld dat ze eerder ook al aan de deur had gestaan en toen tegen Peter tekeer was gegaan.

Wat nu wel vast staat is dat ze hier komt, want ze wist dingen te vertellen zoals dat dat ik vond dat ze ziek in haar hoofd was als ze inderdaad aan het google-en is op onze namen, dat staat alleen hier op deze site dus ze komt hier inderdaad :(

Nou dit is het wel weer zo`n beetje over mij, hoe is het hier met iedereen, ik las dat we er een zwangere bij hebben, GEFELICITEERD manon!

En voor alle testers, ik zal voor jullie duimen

20. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    he lieselotje,
    gelukkig is alles goed met de kleine!
    wat vervelend als je vriend zo'n ex heeft, bah

weet jij trouwens of je altijd misselijk moet zijn of komt het met vlagen? ik had het smorgens, nu heb ik alleen vaak een vreemd gevoel in mijn buik, en nu heb ik het na het eten dat ik me misselijk voel....

Deel Deze Pagina