wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nou meid das niet niks gelukkig met de beeb alles goed.
    wat een mafkees.

status: nog steeds misselijk! ! ! !bah

2. Niet meer actief

Hoi pien

Ik was ook niet constant misselijk, ik was het ook met vlagen en had vaak helemaal geen eetlust.
    Ochtendmisselijkheid ken ik wel, maar ik was het niet altijd alleen `s morgens, ik had het af en toe de hee dan, maar zoals ik al zei met vlagen dus dat is heel normaal.

Wanneer ga je testen?
    En ik wil je hoop niet ontnemen, maar vergeet niet dat je lichaam je behoorlijk in de maling kan nemen, ik las hier bij heel veel meiden precies alles wat bij een eventuele zwangerschap hoorde en die testte allemaal negatief.
    Ik hoop natuurlijk dat je een hele mooie positieve test in je handen zal houden als je getest heb :D

3. Niet meer actief

Ja gelukkig is alles goed met onze uk, ik denk dat Peter anders hele andere dingen had gedaan maargoed daar wil ik nu liever niet over nadenken.

Jij bent misselijk :D nee ik ben niet blij dat je misselijk ben, ik hoop dat jij ook een positieve test zal hebben :D

4. nou als dit misselijk zijn een positieve test heeft ben ik blij dat ik misselijk ben maar anders mag het heel snel weg gaan.
    heb het dus idd met vlagen, kan wel gewoon eten en dan zakt het even maar komt even later net zo vrolijk weer terug.
    ben ook moe, kan nog nie slapen maar gewoon wel op. heb vandaag alleen 2 feestjes gehad.
    wil niet te veel hopen want hoeveel mensen worden er nou ook echt zwanger de eerste ronde.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    wat is wijsheid met het testen? ik heb maandag een cursus dus ik kan dan zowieso niet naar de winkel, dus als ik maandag niet ongi word dan dinsdag een test kopen?

ik heb wel een hele opgezette buik.... we shall see

6. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    kan je nog wel normale hoeveelheden eten?
    ik kan normaal best goed eten, maar ik was vandaag na een klein beetje eten al zoiets van nee ik moet stoppen!
    ik had zelfs me crispino's van iglo niet op (normaal zou ik er wel 5 op kunnen bij wijze van spreken)

7. Niet meer actief

vanaf maandag zou je dus kunnen testen, ik zou dan wachten tot woensdag of je ongi echt niet komt en dan testen.
    Maar ik zal eerlijk tegen je zijn, ik kon ook niet wachten ik testte ook meteen hahahaha

8. Niet meer actief

Als je zwanger ben raden ze je aan om kleinere porties verdeeld over de dag te eten dat kan je misselijkheid verminderen, maar zoals je leest het KAN je misselijkheid verminderen, het helpt niet bij iedereen.

9. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hahaha ja dat begrijp ik, maar wat voor een symptonen had jij dan?

10. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    ik ben de afgelopen 2 weken wel een beetje van de kaart, lichamelijk dan,'
    20 augustus ongesteld geworden. 3 september had ik heeel licht bloedverlies, paar druppels per dag, dat duurde tot vrijdag.
    daarna kreeg ik kou en warmte aanvallen..
    ik ben een paar dagen smorgens misselijk geweest, opgezet gevoel, druk op mijn maag enzo, nu de laatste dagen eet ik veel minder, word gewoon misselijk.
    ik heb wel meer last van mijn rug, ook erg moe,
    ik heb ook het idee dat mijn buik veel opgezetter is

11. Niet meer actief

Ik had voornamelijk last van mijn borsten, als Peter er bij wijze van spreken maar naar wees krimpte ik al inelkaar van de pijn.

En ik ben nu nog af en toe misselijk, maar gelukkig niet meer tot spugen aan toe wat ik eerst wel had, maar ik juich niet tevroeg want die kan nog met alle hevigheid terugkomen.

12. ik kan niet zo veel op en bedenk me nu dat ik ook nie veel gegeten heb vandaag
    1 broodje vanmorgen
    vanmiddag stukje gebak
    vanavond 2 stukjes vlees en een paar stokbroodjes bij de bbq.

xxxxxxxxxxxx

13. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    meiden ik heb jullie allebei toegevoegd op msn
    praat veel makkelijker!

14. Niet meer actief

meiden ik ga weer even liggen met een dvd-tje van Najib Amhali mijn ribben vinden het niet leuk meer.
    misschien kom ik later vanavond nog even terug, en anders morgen weer :D

15. Niet meer actief

Ik gebruik mijn msn maar zelden maar is goed hoor :D

16. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    okidoki!
    skaap lekker voor straks

17. slaap lekker alvst kusjes

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @lieselotje,

nou ja wat lees ik nu, wat een &%$# ex heeft je vriend. Dat mens spoort niet. Hoe duurft ze jou aan te vallen?
    Maar ik ben heel blij dat je baby niks mankeert, en thja gekneuste ribben zijn wel idd klote meid.

Damm dat mens spoort echt niet. Zie je wel meid dat ze heeft gegooglt ;) heeft die van mij vriend ook gedaan ;).
    Maar nog niet aan de deur gestaan. ik denk dat me vriend zwart voor zijn ogen krijgt hoor ;).

Meisie doe wel rustig aan he ;)

xxxxxxKnuffel

19. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    jeetje lieselotje, wat een misselijk wijf...om jouw te pakken, wat een jaloerzie moet er in haar omgaan, die is echt nog "smoor" verliefd op jouwn Peet....tjeeepje...
    Wil je alleen ff waarschuwen voor zulke types.....bah...

20. Niet meer actief

@ Bloempje

Ze heeft inderdaad gegoogle-ed, en dat wij dat vermoedden (want bij de politie is alles tot het bewezen is een vermoeden :()
    Hebben we dus ook tegen de politie gezegd.
    Maar zoalng ze op de site geen nadrukkelijke bedreigingen uit of via mail kunnen ze daar weinig aan doen, iedereen heeft de vrijheid op internet om alles te lezen, alleen hoe ze ermee omgaat dat mag niet, maar zolang het niet te bewijzen is dat ze haar informatie hier vandaan heeft kunnen ze daar niets tegen beginnen.

Ja ze gaven mij het advies om een andere site te zoeken en een andere naam op internet aan te nemen, ja hallo ik laat me niet wegjagen door zo`n idioot!
    Peter moet haar nu ook niet tegen komen, die gaat volledig door het lint.
    Hij heeft wel contact opgenomen met haar ouders, en die wisten niet beter of ze had af en toe gewoon contact met ons :(
    Zijn ouders wisten namelijk ook al dat ik zwanger was, ze heeft het naar haar ouders zo gespeeld of we maandelijks contact met elkaar hadden en als vrienden met elkaar omgingen, hoe ziek ben je dan he?

@Bianca

Ja ziek is ze zeker, en als ze verliefd is op Peter pakt ze het toch heel verkeerd aan, Peter moet haar niet en als hij wel vatbaar geweest zou zijn voor haar heeft ze dat op deze manier teniet gedaan.
    Peter is in alle staten en heeft ook tegen haar ouders gezegd dat ze blij mag zijn dat er niets met ons kindje is dat hij haar anders achterna zou komen.
    Peter is een heel vredelievend persoon, maar eenmaal tegen blijft tegen en dat komt nooit meer goed daar is hij heel stellig in.
    Wat peter in zijn hoofd heeft, heeft hij niet in zijn kont om het zo maar te zeggen hahahaha

Deel Deze Pagina