wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    nouja ja, dan moet jij dus een adnere site gaan opzoeken en andere naam. Wat is dat voor onzin. Zij moet je gewoon met rust laten klaar.
    En ze is echt heel ver heen in haar hoofd als ze dat tegen haar ouders zegt.
    Wat zij doet is echt verkeerd. Waar is ze jaloers op, omdat jij wel zwanger ben van peter? Heeft ze geen eigen leven? haha
    Kan me echt kwaad maken om dat soort lui. Ik wil niet lullig klinken maar ben wel blij dat die ex van me vriend niet zo is, anders was er hier een bloed bad ontstaan.

en ik denk zelf persoonlijk dat je zeer moet oppassen, want dit kan van kwaad naar erger gaan. Je bent er nu goed vanaf maar strax als je hoogzwanger ben, en dan dan kan je geen kant op

Ik hou me hart vast voor je meid, en hoop ooke cht dat ze er mee op houd echt waar

liefs mij

2. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    heel goed gezegd Bloempje :thumup: .....kan het niet beter verwoorden!
    Die meis is ziek in haar hoofd...kijk uit!

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    thx bianc :D

maar idd kijk maar ff goed uit. Dat mens moet een eigen leven gata opbouwen. en jullie met rust laten

4. Niet meer actief

Ja ik zei ook al tegen die agent, dan kan ik steeds andere sites gaan zoeken, want als ze wilt kan ze me overal vinden.
    En het beeld wat ik nu van haar heb gaat ze over lijken om aan informatie te komen.

Peter mag normaal niet prive gebeld worden op zijn werk, maar hij heeft alles aan zijn werkgever verteld en hij heeft voor ons een uitzondering gemaakt.

We hebben ook een afspraak met een aantal buren dat zodra ze gezien wordt dat er iemand naar mij toekomt, mijn buurvrouw heeft ook de sleutel van de achterdeur gekregen zodat ze niet meteen ziet dat er hulp voor mij onderweg is zodat ze afschrikt.
    Kijk ik bedoel niet dat ik het leuk vind dat ze aan de deur komt, maar even raar gezegd hoe vaker ze komt des te sterker wij staan.
    En we hebben hier een redelijk groot burenoverzicht en ook met vakantie`s houdt iedereen alles in de gaten voor elkaar, wat dat betreft woon ik hier heel erg fijn :D

En ja ze kan nu ook lezen dat mijn buurvrouw de sleutel heeft, en dat ze dus goed in de gaten gehouden wordt hier, dus als ze wijs is, wat ik ernstig betwijfel maargoed, blijft ze gewoon weg voor haar eigen veiligheid.
    En bij de politie staat dit adres nu bekend als een prio 1 ofzoiets?

Klinkt wel stoer, maarja blij ben ik er niet mee :cry:

5. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Meis het is juist goed dat je zegt dat de buurvrouw de sleutel heeft, mischien schrikt het haar toch beetje af.
    Maar dat denk ik niet. Ze slaat zeker weten nog een keer toe. Maar denk niet in een korte periode denk eerder dat ze nog even wacht.

Maar goed dat je even bij de politie ben geweest hoor. Dat is wel ff belangrijk. En zeker als ze vaker langs kotm dan is het stalken. En dan sta je idd sterker ;).

De ex van mij vriend staat ook bij de poltie geregistreert dus die hoeft langs te komen en politie staat voor de deru met 1 belletje :D. Zij heeft ons vorige jaar gestalkt via hormail en msn. en drijfmail gestuurt vandaar ;)

xxxx

6. Niet meer actief

Nu klinkt ik misschien even lullig, maar ik ben blij dat er meer van die idioten ex-en rondlopen en dat wij niet de enigste zijn die daar last van hebben.
    Nogmaals niet lullig bedoeld he ;)

En ja aangifte moesten we nu wel doen, het was pure mishandeling.
    En mocht het in de toekomst nog een keer uit de hand lopen, staan we gewoon veel sterker en daar is het me om te doen.
    Ik gun haar de aandacht niet ook al is het negatieve aandacht, maar als dit de enigste manier is om haar een straatverbod/contactverbod of iets op te kunnen leggen doe ik het met liefde

7. Niet meer actief

Deed ze maar iets per mail, want ze kan mijn msn dus ook mailadres hier vinden.
    Dan konden we het uitprinten en ermee naar de politie gaan dan stonden we ook weer sterker.

Maar ze leest alleen meer niet, of ze moet reageren en poeslief overkomen, want ik heb nog niemand hier een onvertogen woord zien zeggen tegen mij of ik moet het over het hoofd gezien hebben.

Ik denk dat ze alleen leest en niet reageerd, dat ze d`r eigen opvreet bij alles wat ze leest, nou laat haar dan maar meteen beginnen met die lelijke kop van d`r hahahaha.

8. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    jemig zeg! wat gebeurt hier allemaal... ben een paar daagjes weg geweest en nu lees ik zulke verhalen! wat vreselijk!
    Lieselotje, laat je niet op je kop zitten, en doe voorzichtig! Wat een gestoord secreet zeg!

Hier gisterochtend weer getest! en dus negatief, ook nog niet ongi!
    Voor alle meiden die in ronde 3 of 4 zitten... respect! ik zit in ronde 1 en word nu al doodziek van het wachten!

Vanmiddag weer werken, draai een slaapdienst, hopelijk kom ik wat een slapen toe!
    Liefs!

9. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    He meiden! Bedankt voor de felicitaties allemaal :D
    Hoop dat alles goed komt! Zal eens een mooie banner uitzoeken
    Vanmorgen toch nog maar een keer getest hihi en een mooie streep

volgens mij 1 dag, wist niets van mijn cyclus dit keer, maar heb mijn ei etc heel duidelijk gevoeld.
    Had eigenlijk dezelfde klachten als met het ontpillen, pijn in mijn tepels/borsten. Maar het meest vreemde is dat ik elke dag vanaf mijn eisprong koud had en ijsvoeten. Ook isd mijn huid heel vet geworden en heb best veel puistjes gekregen ( had die eerst nooit) nu ben ik alleen erg moe.. maar slaap heeeeel slecht :(

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    hej manon! wat een goed nieuws zeg! lekker ervan genieten!
    We hebben weer roze!
    Nou kom op meiden... ik wil meer roze zien (en dan natuurlijk ook van mezelf!)
    zit nu al op dag 33.....

11. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    @ lieselotje, Jeetje mini... Wat lees ik nou.. Wat stom wijf joh.. Dat mens spoort echt niet.. Ben in staat om naar je toe te komen en je te beschermen..haha... KOm nou.. En je bent nog zwanger ook.. Hoe durft ze!? Wat een kut wijf!

@ Nikkijane, Nog steeds niet ongi? Jippie!.. Nou maar hopen dat die test gewoon een keertje pos. gaat zeggen!

@ anno en Pien, Succes meiden. Ik hoop het voor jullie!

Ik ga hier maar weer eens aan de klus.. Ik ga niet meer hopen en wachten en zuchten. Ik ga er nu maar gewoon vanuit dat ik in mei ergens pas zwanger ga worden... Elke keer zo'n teleurstelling is toch ook niets. Tot die tijd blijf ik gewoon heerlijk klussen (ook leuk ;)

Groetjes Lotte

12. @lotte, ik hoop voor je dat je toch wel eerder zwanger bent, maar ja heb je niet voor het zeggen he.

ben mijn hoop eigenlijk al weer een beetje kwijt, heb al de hele ochtend een beetje buikpijn onder in mijn buik net als ik ongi moet worden.
    dat moet ik eigenlijk donderdag dus zou goed kunnen dat ie eraan komt.
    weet ook niet of mijn cyclus wel 28 dagen is dus ja denk op naar de volgende ronde.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hej, das balen zeg!
    bij ij nog niets te bespeuren, geen pijn of krampen, maarja ik zeg het niet te hard...... heheh

14. pien wanneer ga je testen?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    ik kan morgen geen test halen, ik heb de hele dag EHBO/BHV cursus..
    ik denk dus dat het dan dinsdag word, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, dat is maar goed ook.. hehe

16. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Hai meiden! ik ben even weggeweest ;-p, maar had weinig tijd. Donderdag de halve dag geslapen (altijd als ongie doorbreekt nodig en nu gaf kleintje me de kans), vrijdag2e keer huidtherapie en visite, gisteren waren we 3 jaar samen en bij familie "gevierd" BERE gezellig, haha! en vandaag gaan we op pad, maar wilde toch nog even een berichtje achter laten! ik weet alleen niet wie ik een hart onder de riem moet steken, want bijlezen is bijna niet meer te doen van 4 dagen.

@Alle testers, spannnnend en heel veel succes!
    @Alle wachters (poohbear), ik hoop dat de tijd niet al te langzaam gaat voor jullie en dat jullie binnenkort bij "de testers" horen ;)
    @Alle klussers, veel plezier ;)

ik ga nog even wat teruglezen!

Liefs,
    Simone

17. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Jammer, geen zwangere erbij!
    @ Yuna, bijna ongie af voor jou denk? leuk, weer een ronde op de wachtbank. heb je al ovulatietesten in huis? ik twijfel nog een beetje of ik dat wel wil/ ga doen.. misschien beter om me er deze maand niet "te druk" over te maken, maar ja das zo makkelijk gezegd he!

Iedereen een fijne dag vandaag!

-x-

18. nou dames dat wordt op naar ronde 2 ben net ongi geworden kwam uit de douche en bats daar wassie. :evil: :evil: :evil:
    jammer maar helaas, gelukkig werkt alles gewoon en heb ik nu dus een cyclus van 23 dagen.
    ga even een nieuwe banner zetten.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    anno103, heeft je lichaam je dus toch een beetje voor de gek gehouden he? Daar snap je ook niks van, is geen pijl op te trekken!
    Maar jammer voor je, en op naar de volgende ronde! succes!

Deel Deze Pagina