ja dat vind ik ook wel lekker zo´n korte cyclus, denk dat ik dan vorige keer toch mijn ei gevoeld heb bij de eerste keer. toen waren we een beetje laat met klussen dus ja deze keer beter. jammer dat ik gisteren voor niks de hele dag misselijk ben geweest. xxxxxxxxxxxxxxx
haha, ja balen zulke dingen! maar ja, nu heb je een korte cyclus, lijkt mij ook wel lekker! Hopen dat hij zo blijft! succes met je ongi, is namelijk nooit fijn! en daarna er weer met volle moed tegenaan!
Ja met zo'n korte cyclus mag je wel snel gaan klussen zodra je ongie af bent, haha vervelend zeg om na zo'n week meteen verwend te worden
ja daar had ik nog niet aan gedacht, ben ook aan de pil gegaan omdat ik er altijd zo´n last van had dus ben benieuwd, tot nu toe alleen een beetje buikpijn, baal niet zo heel erg hoor, had nergens op gerekend zo de eerste ronde. gaan zo naar de verjaardag van mijn schoonvader dus spreek jullie vanavond weer even xxxxxxxxxxxxxxx
@nikkijane: Heb ik ook, zo'n korte cyclus. We gingen op dag 4 dus maar alvast 'oefenen'.. Hee zie ik een quote van Beef bij je naam staan?
haha ja dat klopt, is idd van beef! Jammer dat ik niet een korte cyclus heb Word er nu echt niet goed van... vole nog niks wat kan wijzen op zwangerschap of ongi.... baal daar wel wat van....
Hoi meiden, ik wil jullie even bedanken voor jullie steun. Vannacht heb ik weer broerd geslapen, elke houding doet mijn. Ik heb pijnstillers gekregen veel helpen ze niet, dus neem ik ze ook maar liever niet. Vanmorgen hebben we een telefoontje gekregen van de politie dat ze haar tot nu toe alleen op mishandeling kunnen pakken en voor 1 mishandeling krijgt ze geen straat/contactverbod. Pas als het weer uit de hand loopt kunnen ze er meer mee doen Wel komt er een rechtzaak vanwege de mishandeling, maar dat kan nog wel maanden duren De politie heeft na hun verhoor met haar ons geadviseerd dat ik nergens alleen naartoe gaat. Ook niet even naar de bakker zeg maar. Ze vertoont uitermate aggresief gedrag tegenover mij, en ook de politie zegt dat het waarschijnlijk niet afgelopen zal zijn, daarom laten ze de prio 1 voorlopig staan. Over Peter heeft ze met geen wordt gerept, steeds als ze naar hem vroegen zei ze alleen dat hij overal buiten stond Ik snap nogsteeds niet wat prio 1 precies inhoudt, ja dat ze meteen komen als er wordt gebeld maar wat daarna, ik heb geen idee
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15: Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1),Pien (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), Lotte (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: Yuna28 (3), anno103 (2) 10: 11: 12: 13: 14: 15: Anoniem1405 (3) 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Anno103 : ik heb je naast mij neergezet gezien je vorige cyclus.. Nikkijane : balen van die onduidelijkheid ANoniem : ja ik heb wel ovu testen, en hier nog steeds ongi, maar wss morgen wel over. (zucht).. en we hadden wel een zwangere (zie manon!) voor de rest wachters,testers en ongi mensen heel veel sterkte
jezusmina wat is er gebeurd? Prio 1 is prioriteit nummer 1, dat is idd de hoogste alarm fase. Dus als jij hen belt dan nemen ze het direct serieus en komen ze met loeiende sirenes. Kut man! welke pijnstilling heb je? Ik hoop nl geen diclofenac want daar moet je erg mee uitkijken tijdens de zwangerschap.
Ey meiden, hoest het hier? @anno, balen meid dat je ongi er is, maar ja op naar ronde 2 toch? @lieselotje, pff ik snap best dat je beroerd heb geslapen. IS niet leuk gekneuste ribben, ken er alles van . Maar idd er bestaan dus meer gestoorde exxen hoor . Die van me vriend beschuldig mij ook nog steedds dat ik er voor heb gezorgt dat haar kinderen zijn afgepakt. Zij mishandelde ze zelf zij sloeg ze zelf, ik hebe r niet achter gestaan van. "kom op sla ze" toch haha. Maar thja ik denk ook niet dat het afgelopen is, maar gelukkig heb je wel er een melding van gemaakt meid. Hier gaat alles wel weer rustig, wel beetje raar gevoel in me buik(onder). Rug pijn (alweer :S). Dus ik heb heel sterk het gevoel dat me ongi er aan komt. Had de hele week dat me tempratuur gestegen was, en vandaag gedaalt naar 36.9 (de hele weel 37.4 ongeveer) Owja vandaag wel heel veel afscheiding, beetje melkachtig, dus meestal een teken van ongi (sorry ) achja dan ronde 4 zo maar xxxx
Jeetje Lieselotje.. Als je me hulp nodig hebt, moet je 't zeggen he! Ik ben toch nog niet zwanger, dus kan de klappen voor je uitdelen en opvangen! Zulke mensen moeten ze toch opsluiten.. sorry hoor, zit helemaal opgefokt hier dit allemaal te lezen! Bah! Sommige mensen.. gadver! Ik had vanmiddag ook iets.. was braderie op Overvecht en ik zag een leuke bodywarmer voor me vriendin der dochter van 6. Dus ik pakte hem uit het rek en zat hem te bekijken.. Komt er zo'n vrouw dicht naast me staan en trekt zo die bodywarmer uit me handen. *Grrr* Dus ik trok hem terug en zei dat ik hem al had gezien, dus dat ze maar lekker verder moest zoeken aso! Toen brabbelde ze wat en liep ze verder.. Was gelijk chago en heb hem gekocht en ben naar huis gegaan! @Manon.. GEFELICITEERD JOH! Ze heeft alleen hier nog niks verteld, maar in het topic net gestopt met de pil gaf ze aan zwanger te zijn!
Lieselotje: wat afschuwelijk allemaal voor je! Ik hoop dat hier snel een einde aan komt! Meiden: ik ben al vijf dagen misselijk en vandaag zelfs de hele dag. Daarbij moe en hoofdpijn. Ik had gister ongi moeten worden. Zou het? Of zou het een nare grap zijn van mijn lichaam?
hai, heel erg spannend zeg! mijn lichaam heeft me de afgelopen 2 weken ook compleet in de war gegooit, maar vandaag ben ik dus niet meer misselijk geweest... liefs
Manon.. GEFELICITEERD JOH! Ze heeft alleen hier nog niks verteld, maar in het topic net gestopt met de pil gaf ze aan zwanger te zijn! volgens mij heb ik hier wel iets gelzen over dat Manon zwanger is, over een klein streepje eerst en later heeft ze voor de 2de x getest en die was duidelijker...of droom ik nu?
hallo meiden, ben al de hele dag niet lekker wordt je ongi en dan ook meteen goed. houd nu idd een cyclus van 23 dagen aan maar wil niet meteen testen als ik het niet na 23 dagen wordt dus we kijken wel. op naar ronde 2. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hej ik heb even een vraagje, ik zit nu zelf te denken, ik weet het ff niet meer, 17 juli ben ik gestopt met de pil, (stopweek) toen zou ik 24 juli weer moeten slikken, hebben ik niet gedaan, 20 augustus ben ik toen ongesteld geworden. dat is dus 28 dagen dan he? want ik heb 29 dagen in de banner gezet, dus dan zou ik vandaag dus ongi geworden moeten zijn, maar omdat mijn cyclus dus 1 keer is geweest wacht ik nog ff maar dat klopt toch, dan zou ik dus vandaag ongesteld geweest moeten zijn he?
@pien: yep...als je nog niet meer cycli heb gehad, kun je daar van uit gaan...of het ook zo is, is natuurlijk een tweede...met die rare pillen weet je het nooit! (spreek uit ervaring...)