@ pien, kan je niet echt helpen met een antwoord. Het is jammer dat je morgen niet kan testen vanwege je cursus!.. Ieder geval suc6 en ik duim voor je! Groetjes Lotte
hahaha ja klopt, maakt ook niet uit, maar ik bedoel dat ik toch niet vanaf de 17 juli moet tellen? (de stopweek van toen ik aan de pil was)
Pien, je moet tellen vanaf de eerste dag van de laatste ongi, dus vanaf 20 augustus! Ik duim voor je! Liefs
Zie eerder Heb net getest, maar helaas negatief. Jammer van al die misselijkheid... Maar goed: geen bloed geeft moed. Liefs
sorry! ik zie het nu, maar inderdaad, misschien is het nu nog niet goed te meten, eind deze week nogmaals als het nog niet doorkomt, hoeveel is de gemiddelde tijd tussen je cyclussen?
hoi hoi meiden, @noes jammer van die negi test meid ..maar idd geen bloed geeft moed. Hier gaat alles wel lekker, net ff getempratuurt maar hij was opeens 37.4 :S ikke weet het niet meer haha. Voor de rest geen klachten ook geen ongi klachten. Maar ja we zien wel over 3 dagen toch. xxx
hai bloempje, als je temp hoger is dan normaal is de kans dat je zwanger bent/eisprong hebt groot toch?
@ Bloempje: spannend hoor, laten we hopen dat het wat goeds te betekenen heeft! @ Pien: 28 dagen meestal, net als jij zie ik Ik ga slapen meiden, welterusten!
Hey hey, Nou ben hier al een paar dagen niet geweest maar heb dus problemen gehad met me internet eerst was ie ontzettend traag en daarna deed hij niks meer heb dus al iets van 3 dagen niet gekeken en dus ook niet alles terug kunnen lezen. Baalde zo ontzettend werd er zelfs een beetje chagie van me vriend is werken en ja dan vind ik het altijd wel ff fijn om hier te komen en te kletsen. maar gelukkig heb ik nu weer internet draadloos internet doet het niet ivm defecte kabel ofzo? Maargoed zal wel een hoop gemist hebben maar als ik morgen tijd heb lees ik het miss wel ff globaal door. Zijn er nog nieuwe zwangere bij gekomen? hoop het zo want sinds de lijst van augustus weg is mis ik wel veel roze. En voor alle nieuwe meiden welkom hier ik zit hier al bijna vanaf het begin bij maar de laatste dagen dus ff niet. Nou verder hier rustig zit in afwachting heb geen idee of het deze maand raak zal zijn heb op 2 verschillende dagen zondag en woensdag steekjes gehad dus of een van de 2 me ei was? en vandaag ook veel gerommel in me buik en voelt wat beurs aan maar ik merk het wel moet nog ff wachten op meer duidelijkheid. Zo heel verhaal maar moest het ff kwijt ga zo wel naar me bedje want heb het hele weekend niet uitgeslapen en ben doodop maar zo blij dat het internet het weer doet liefs simone
Hee hoi... Wat een nare verhalen hier allemaal over exen en katten enzo Word je niet echt vrolijk van. Sterkte allemaal! Hier is het nog steeds wachten... weet niet precies hoeveel dagen het nog duurt voordat ik ongesteld moet worden..zometeen maar ff mn banner checken.. Denk niet dat het deze maand raak is... we hebben niet zo heel veel geklust, omdat eerst mn vriend ziek was en nu ik.. Maja je weet het maar nooit he.. Manon..gefeliciteerd met je zwangerschap! liefs, Samantha
Goedemorgen, Ik ben gister ongesteld geworden, dus ik mag in het rood. Ik hoef niet op de lijst voor volgende maand, zit meer op de NOD dan dat ik op dit onderwerp zit, wordt een beetje teveel op bij te houden. Iedereen heel veel succes X
Eyey meiden, wat is het stil hiero?!?!?! Hier gata alles wel ok, beetje misselijk opgestaan dus ga zo ff wat eten. Vanmorgen een tempratuur van 36.6 dus hij is toch aan het dalen. Maar ja we zullen zien toch. xxxx
hoi meiden, zp moes weer veel bijlezen, sorry als ik een hoop dingen vergeet. @ lieselot, jeetje meid wat een vervelend gedoe met die ex van Peter, indd goed uitkijken en niet alleen de straat op, er kunnen namelijk nog veel ergere dingen gebeuren, maar daar moeten we niet te veel aan denken. sterkte ermee. @bloempje , het word nu wel spannend, je temp. was weer omhoog. zou het dan deze maand ? @noes, balen ongie @pien, spannend hoor, hoop dat de RD wegblijven en dat je morgen posie test. @ alle andere meiden die ongie zijn, klussen, wachten we moeten meer roze zien hoor. Hier alles rustig, ben aan het oefenen voor me vruxhtbare dagen . Is vandaag vies weer he. blegg, ga zo ff opruimem in huis en dan lekker met een boek onderuit. Morgen weer werken, de vakantie is voorbij. jammer, maar ook wel weer lekker hoor. xxx Bambi
hoi meiden, zp moes weer veel bijlezen, sorry als ik een hoop dingen vergeet. @ lieselot, jeetje meid wat een vervelend gedoe met die ex van Peter, indd goed uitkijken en niet alleen de straat op, er kunnen namelijk nog veel ergere dingen gebeuren, maar daar moeten we niet te veel aan denken. sterkte ermee. @bloempje , het word nu wel spannend, je temp. was weer omhoog. zou het dan deze maand ? @noes, balen ongie @pien, spannend hoor, hoop dat de RD wegblijven en dat je morgen posie test. @ alle andere meiden die ongie zijn, klussen, wachten we moeten meer roze zien hoor. Hier alles rustig, ben aan het oefenen voor me vruxhtbare dagen . Is vandaag vies weer he. blegg, ga zo ff opruimem in huis en dan lekker met een boek onderuit. Morgen weer werken, de vakantie is voorbij. jammer, maar ook wel weer lekker hoor. xxx Bambi
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15: Zoe1976 (2) 16: 17: Judi01 (1),Pien (1) 18: Bloempje55 (3) 19: Manon81 (2), 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), Lotte (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: Yuna28 (3), anno103 (2) 10: 11: 12: 13: 14: 15: Anoniem1405 (3) 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen