Hey daar was ik weer, Ben nog een beetje aan het bij komen van de schrik heb vanmiddag toen ik van me werk richting huis reed een aanrijding gehad me 1e in 6 jaar dus was behoorlijk geschrokken. Auto is weggesleept en is nu maar afwachten of ie gemaakt kan worden baal zo ontzettend want we hebben echt een auto nodig me vriend werkt ook 's nachts nu heeft hij de auto van zijn vader geleend morgen maar kijken of we een leen auto kunnen krijgen via de verzekering van de tegen partij want het was niet mijn schuld. oooo voel me zo kut heb ook al de hele dag een zwaag beurs gevoel in me ondebuik en weet niet wat het is hoop niet dat ik weer een blaasontsteking ga krijgen ofzo...... begin nu ook beetje last te krijgen van spierpijn van de klap in me nek en rug verder gelukkig niks ernstigs maar ahd echt zoiets van waarom ik nou weer.......... liefs simone
Jeete meid, Heb jij niets? Die auto komt wel goed.. maar jij? Hoe voel jij je.. je zal wel geschrokken zijn. Groetjes Lotte
@Enomis: Jeempie wat schrikken zeg! Wat Lotte zegt: hoe gaat het met jou? Ben je van achter aangereden? Als je erg veel klachten hebt morgen miss even naar je HA? @ Yuna: Gefeliciteerd! Leuke prijs! @ Bloem: nee nog niet ongie hoor...nog wel misselijk..
Nou met mijzelf gaat het wel ik reed rechtdoor en had voorang en toen wilde een tractor met aanhang wel ff afslaan zonder dat hij mij zag dus ik trapte op me rem maar het was natuurlijk glad dus ik gleed door en wachte maar op de klap en ja dan verstijf je natuurlijk dus je lichaam krijgt een klap ik raakte hem aan de zijkant bij de band en die zijn groot poe poe..... maar gelukkig heeft hij gewoon toegegeven dat ie fout zat dus geen gezeik en de politie was er toevallig ook reden daar rond dus alles vrij snel kunnen regelen. De schrik is op dit moment gewoon ff het grootst. xx
Tjee meid, dat is schrikken, je zal morgen wel flink spierpijn hebben door het aanspannen van al je spieren tijdens het ongeluk. Het zal niet veel helpen maar een auto is vervangbaar, jij niet! Knuffels Eliza
zo hee meis, wat klote :S...hoop dat het met jou wel wat beter gaat ja . Hier gaat alles weer lekker, eindelijk rustig in me buikje , Behalfe me stoelgang die komt nog steeds niet op gang,m altans heel moeilijk kan ik bah xxx
ja zo dacht ik ook hoor balen van de auto maar met mezelf gaat het gelukkig goed. me vriend zei het ook shit van de auto hopelijk kan hij gewoon gemaakt worden maar het belangrijkste is dat jij niks hebt. als onze auto total los verklaard word krijgen we er weinig voor en het was/is nog een prima auto VW Polo weinig problemen mee maar bj 96 dus nieuw waarde is niks! we waren wel al aan het sparen voor een andere maar hadden nog lang niet genoeg geld. Maar na regen komt zonneschijn laat me danmaar gewoon zwanger zijn dat zal alles goed maken moet nog ff wachten maar wel weer spannend hoor. Nou gaat ff lekker een kopje thee zetten en op de bank hangen tv kijken kom later nog wel ffies een kijkje nemen. xx en bedankt voor het medeleven ben zo blij dat me internet het ook gewoon weer doet.
Hoi Hoi! Ik zag net in me inbox al vragen voor te pendelen.. Dus ik denk zeg het ook maar even hier: als je wilt dat ik voor je probeer te pendelen moet je maar even zeggen.. Je volledige naam + geboortedatum en dan wil ik het graag proberen! Hoe meer, hoe beter ik ervan leer haha!
ey missy, nou ik heb je een pb gestuurd hoor ik wel wel een proefpersoon zijn ....Kheb wel vertrouwen in je hoor meisie. xxx
hai hai ik heb je pb gestuurd, dit is 2de dag overtijd maar negatief getest, vandaar de vraag of je snel wel pendelen? liefs
nou mijn eerste pendel berichtje is binnen januari een jongen thx lotte. zal mijn man leuk vinden een jongen, maakt hem niets uit als de eerste maar een jongen is haha. xxxxxxxxxxxxxx
ikke heb ook antwoord van missy okt een jongen Nou schiet op (als het uit komt ) Nu nog die van lotte xxxx
nou ik ben dus nog niet ongesteld, wel dus al 2 dagen overtijd, vanmorgen weer zo supermisselijk geweest, tot een uur of 10... missyzuilen heeft gependeld voor me, volgens de pendel zou ik nu zwanger zijn van een meisje!