als ik volgende week nog niet ongesteld ben test ik zeker nog een keer. eigenlijk eind van deze week dacht ik, ik heb denk ik 3 september eisprong gehad want toen verloor ik een paar druppels bloed, 5 dagen lang. daarna begon de misselijkheid, moeheid, koud en warmte aanvallen, en van alles en nog wat. maar kan het zijn dat nu zeg maar de waardes nog niet hoog genoeg zijn?
Heey bloempje... missy heeft bij mij okt een meisje gependeld..zou leuk zijn als het waar is..zijn we samen zwanger haha
@ MissyZuilen heb je ook een PBtje gestuurd hoop dat je hem hebt ontvangen. Ik stuur er ook nog 1tje naar Lotte dan kan ik vergelijken spannend. kan wel wat leukere berichten gebruiken. xx
samsammie dat is wel spannend 2 pendels hetzelfde. ik moet nog wel ff geduld hebben tot januari dan en met mijn korte cyclus is dat nog heeel vaak ongi. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ow leuk he zou wel heel leuk zijn he samen tergelijk Die van lotte heb ik nog niet ontvangen, had hara wel een pb gestuurt xxx
@Bloempje, Monster van lochness hahaha leuk bedacht Nee we hebben niets van haar gehoord, maar wie weet waar ze nu op zit te broedden of iets. @Pien, Ik zal voor jouw duimen dat je heel erg snel een positieve test zal hebben
@liesje, thja die van ons heel Zeekoe dus vind monster van loch ness wel passen . Maar ja idd mischien zit ze te wachten totdat er weer iets nieuws is ofzo. Achjah zolang je er geen last nog van heb is het beter xxx
Zeekoe? die snap ik even niet Ja dat is zo, maar wie weet wat ze nu allemaal aan het beramen is, ik zie haar nu tot voor vanalles instaat
haha omdat ze heel dik is , en een zeekoe ook vandaar zeekoe maar ja je weet het nooit waneer ze toe slaan. Je merkt het vanzelf wel, maar zal wel heel stom zijn als ze het weer flikt hoor xx
Ja inderdaad, ik zie bij je plaatje dat je je haar geverfd heb, welke kleur? enne misschien een fotootje
Nee geen foto helaas. Maar heb het zwart geverft, eigenlijk me eigenhaar kleur haha. Maar staat weer leuker, dan licht buin ofzo. Weer wat anders xxx
jub, werd eens tijd haha tijdje lang van alles en nog wat gehad. En nu egaal zwart maar het heeft bij mij juist niet zo efect als goric ofzo haha, kben zelf al wat getinter dan normala dus staat het gewoon normaal haha xxx
je bent dus niet meteen lijkbleek in je gezicht hahaha maar ik ga weer even verplaatsen naar de bank, ik kom later nog wel even online
Pff... dames, ik ga afsluiten haha! Wil ook nog effe bij me ventje zitten. En door al dat gependel moet ik zo alweer me bedje in! Morgen moet ik werken, dus zal pas s'avonds hier te vinden zijn en anders woensdag.. Ben ik weer vrij! Weltrusten iedereen! Owja.. ik heb trouwens voor mezelf gependeld dat ik oktober zwanger raak van een meisje! En me vriendin had gisteren al gependeld dat ik voor de kerst zwanger raak! Dus wie weet...
lotte zegt oktober een meisje waaaah spannend krijg meteen kriebels dan is sit mijn laatste ongi. haha xxxxxxxxxxxxxxxxx