@MissyZuilen, ik heb me ook aangemeld als oefenmateriaal! Hoop dat je er wat mee kan! @Pien: Spannend nu hoor, weet precies hoe je je voelt
@liesje, nee ben niet gelijk lijkbleek in me gezicht gelukkig niet haha. Maar ik ben van me zelf al aardig zwart. Meeste die zwart haar hebben zijn geen lijkbleekjes @missy, meisje truste al vast en slaap lekker. Thx voor pendelen Ennuh samen in okt zwanger raken he xxx
zo meiden, ik hoop dat ik goed gependeld heb. He Missy, als ik nou voor jou pendel, dan pendel jij voor mij. Zal je wel even een pbtje sturen, als jij mij er dan eentje stuurt.. Lijkt me wel leuk. Iedereen ieder geval suc6! Ik ga uglybetty verder kijken Groetjes Lotte
@ bloempje mag ik dan de eer om je proefkonijn te zijn ben wel benieuwd wat daaruit komt. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey Ladies, Lotte heeft voor me gependeld, november een jongetje. Ik ben zooo benieuwd. Ben er morgen weer langer en zal dan even behoorlijk gaan bijlezen. Weltrusten en tot morgen. Liefs Monique
@anno, als ik er 1 heb en het onder de knie heb. Ben jij de eerste die mijn proefkonijntje mag zijn (wel een witte konijn met veel pluis die vind ik lief ) hahhaha xxx
thx das lief, ja wel een lief konijntje heb ooit 1 gehad leek wel een valse kat, blazen en krabben. stom beest. xxxxxxxxxxxxxxxxx
haha, zo konijn heb ik nooit gehad. Wel 2 echte katten die blazen ik heb een konijn gehad die mee op de skateboard ging haha en hij of zij (weet ik veel wat hetw as ) bleef ook gewoon zitten xxx
Hey meides. Hier even snel een berichtje van mij. Heb geen tijd om alles door te lezen en kom echt alleen even gedag zeggen. We zijn met vakantie en ik ben nog steeds ongi. Heb er echt naar uit gekeken om ongi te worden na al die tijd, maar nu ben ik het wel weer zat hoor. Wil lekker aan de klus. We zijn met zijn 2e en kunnen niet eens klussen. Dus "weg ongi, weg". Groetjes en tot snel.
ohw das wel leuk ik had zo´n heel lief dwergkonijntje en die was dus nie lief kon je niet uit zijn hok pakken of begon te blazen en ging altijd op je schouder zitten. en heeft een keer mijn nek open gekrabd en de volgende dag had ik nederlandse kampioenschappen, bedankt vriendje. haha xxxxxxxxxxxxx
ja of met niks in zijn hoofd of kattenhersens maar dan wel van een valse kat. meiden ik ga bedje toe morgen weer vroeg op en hard werken, sta met een invalkracht op de groep, begin eindelijk een beetje de kindjes te kennen en dan heb ik morgen 9 beebjes met iemand die vandaag heeft leren verschonen dus wordt spannend haha. moeten het allemaal leren dus zet haar gewoon aan de flessen haha. gelukkig ´s middags mijn eigen collega. slaap lekker en tot morgen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hallo allemaal, Dit leek me een leuk topic, had er al lang op zitten lezen en dacht ach waarom zeg ik ook niet gewoon dat ik in ronde 1 zit niets is leuker om elkaar moed in te spreken of wat dan ook! Wij zijn ook met ronde 1 bezig, morgen dan moet ik ongi worden heb nog geen verschijnselen van ongi worden maar wel zwangerschapsverschijnselen (ontpillen?) dus ik hoop eigenlijk dat ik van de week positief ga testen. Ik zag ook dat er een paar meiden doen pendelen, zouden jullie dat voor mij ook willen doen? Wil je me dan een PBtje sturen, ben er erg benieuwd naar! Liefs cynthia26 Ik hoop niet dat jullie het erg vinden als ik me er tussenmeng
Hey meiden ik ga ook afsluiten lekker in me bedje tv kijken en slaapies doen morgen weer op tijd aan het werk en wat dingen regelen betreft me auto hoop dat ik een leen auto kan krijgen en dat me eigen auto gewoon gemaakt kan worden. Hoop dat deze maand snel afgelopen is want alleen maar nare dingen tijd voor wat positiefs. slaap lekker iedereen xx