Hai hai, nog steeds geen duiveltjes te bekennen. missyzuilen had gependeld dat ik morgen positief zou testen, hehe ik ben wel zo benieuwd! ik heb nog steeds een opgezette buik, nog geen gevoel dat ik ongi moet worden..... nu dus 2e dag dat ik te laat ben met ongi worden. ik heb ook gewoon zo zwanger gevoel maarja dat is misschien ook omdat ik het zo graag wil!
Jeetje wat is het hier spannend zeg,ik wik dat ook! Nogmaals veel succes dames! [-o< [-o< [-o< [-o< -x-
Nee nooit zoveel, ik heb er al 2 dagen last van die afscheiding, het is eigenlijk melk wit (niet dat hele dikke) ((sorry ) haha. Eigenlijk wil ik pas over 2 dagen testen haha. Maar begin nu al beetje te denken om nu te testen :S hahah. xxxx
He Pien, Ik hoop voor je dat je morgen pos. mag testen. Ik hoop echt heel erg dat mijn gependel ongelijk heeft...haha.. Stom he.. Maar ik hoop het echt! Groetjes Lotte
Geeft niks hoor,ik ben ook een vrouw ,hahah Ohh ik kan het me zo goed voorstellen dat je wil testen,ik zou denken wat maakt het uit,als je zwanger bent geeft de test dat toch wel aan of niet? Als je zwanger blijkt dan weet je het liever nu dan over 2 dagen,zo zou ik dan denken.. Nou meis ,wat je ook gaat doen,ik wens je of 2 hele lange dagen(pfff)of veel succes voor zometeen! Spannend! [-o<
Bloempje en Pien, ik duim voor jullie dat jullie posi mogen testen! Ik ben heel erg benieuwd. Liefs Monique
Ik ga denk ik morgen ochtend testen ...met ochtend urine is beter toch? Ik heb nog 2 testen liggen van deze site, dus die kan al 4 dagen voor NOD Pff meiden ik weet het niet, als ik zo naar de wc moet ga ik testen....Nee ik wacht tot morgen ochtend....Nee ik test zo haha ik weet het niet . Wat zullen jullie doen? xxxx
@Bloempje als ik jou was zal ik alvast een test doen, maarja, ik ben dan ook erg ongeduldig van aard...
Haha ja ik wacht ff op me wc bezoekje, en dan ga ik testen. Hij zal vast wel negi uitslaan, maar ja ach dan weten we dat toch ook weer hahaha xxxx
haha nee was net 10 min geleden al geweest duurt nog wel een half uur . Pff moet toch ff tijd doden, dat gata weer is niet haha. Dus maar beetje hiero alles vol kwebbelen moet toch is op die 1000 berichtjes komen xxxx
ik had gistervond getest, negatief he, maar net kijk ik op die test en als ik hem tegen de zon in hou zie ik een klein streepje hij is weliswaar ingedroogd maar...? als ik nu gewoon kijk zie ik het streepje ook. kon het zijn dat gisteren te licht was om te zien? doordat de hc? te laag was nog (slechts 1 dag overtijd) als ik vandaag test zou het beter te zien zijn?
Hahha,nou weet je,drink ff wat anders? Nee wacht maar rustig af en probeer die 1000 maar te halen,hihi... Wel errug spannend meid!
Haha tuurlijk laat ik het jullie weten, waarschijnlijk weten jullie het zelfs eerder dan me vriend haha. Die wil ik het (als het ooit is posi is) op een speciale manier vertellen. Niet zo Pats Boem "" nou lieverd je word papa" hahaha Pff wachten, en wachten en wachten xxx
Nou het schijnt toch zo te zijn dat na 10min de test niet meer betrouwaar is? Ik hoop voor je tuurlijk dat je wel zwanger bent,doe anders nog een test?
haha ik zet de kraan wel ff aan hahaha....en dan zeg ik het hardst "je moet geduld hebben" pff ik heb zelf nog geen eens geduld haha. enn idd""1000 berichten Here I Come " xxx