wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Las net iets over sterke reuk.... Heb ik ook al 2 weken last van
    Kan zelfs al niet goed meer tegen de geur van eten :(
    Maar gaat wel weer over

    Chlomid, heb je dat op recept nodig of kan je dat gewoon ergens kopen?
    Heb er wel vaker van gehoord, maar is me nog niet helemaal duidelijk wat het is en wanneer iemand dat nodig zou hebben.

    Liefs
     
  2. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Spannend Dechie!

    Dit topic is echt grooot geworden! Leuk om ff bij te lezen van iedereen zeg!
     
  3. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    jah spannend dechie..namens mij trouwens ook welkom...gooi al je onzekerheden er maar uit..het kan hier allemaal, geen vraag is te dom... :)

    Leuk hé hoe dit topic zich heeft uitgebreid....gezellig..hoeraatje voor de topic openster hahahahah :) (that's me, ben blij dat ik het geopend heb toendertijd)

    Liefs Bianca
     
  4. anoniem1405

    anoniem1405 Bekend lid

    28 jul 2007
    705
    0
    0
    Hipe Hiep...... HOERA! :) :) :)
     
  5. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @ bianca24

    nou vooruit dan...Hiep Hiep Hoera ;) :whistle: \:D/
     
  6. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    dank je, dank je..........zo dat doet me wel ff goed..HIHIHI :)
     
  7. anoniem1405

    anoniem1405 Bekend lid

    28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ik ben verdrietig! heb het idee dat jullie me niet lief vinden en begin helemaal waterige ogen te krijgen hier. niemand gaat bijna in op mijn vragen en ik doe zo me best om overal op te antwoorden en te "helpen".. is het omdat ik al een kindje heb? ik draaf door.... ik denk dat ik maar stop met posten, sorry
     
  8. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hey anoniempje, ik denk juist dat we veel meer aan jou hebben dan andere, jij heb al een kindje jij kan ons betere antwoorden geven bij bijv symtonen en zo toch?

    En anders moeten we oiets beter op letten ook nara jou vragen ;)

    xxxx
     
  9. anoniem1405

    anoniem1405 Bekend lid

    28 jul 2007
    705
    0
    0
    je bent lief, dank je! zit gewoon echt op het randje van huilen hier op m'n werk
     
  10. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik vind dat er geen verschil is tussen jou en ons, oke jij heb al 1 kindje maar je bent nog steeds in je eerste ronde toch?
    Ik ziet dus geen verschil tussen jou en ons, en vind dat we ook op vragen in moeten gaan.
    Want zodra wij zwanger zijn of een kindje hebben kunnen we waarschijnlijk veel rvagen stellen aan jou.

    Dus meiden kom op en geef anoniempje net zo veel aandacht als wat wij krijgen
    xxx
     
  11. anoniem1405

    anoniem1405 Bekend lid

    28 jul 2007
    705
    0
    0
    nu kwamen de tranen dus echt en ben even naar toilet gelopen ;). Hopelijk is het voor een goed doel... dank je....
     
  12. Yuna28

    Yuna28 Niet meer actief

    (komt binnenvallen :))..

    Veel stress op je werk dan anoniem?.. maar om dan even naar je vraag te kijken, ik weet niet of ik dingen sterker ruik, het enige wat ik wel merk is dat ik voor de 2 keer een "bloedneus" heb gehad (gisteren en vanochtend) maar dat komt wss door het weer..

    mja nog voor mij nog 9 dagen te wachten.. (ik krijg de banner niet goed)

    groetjes Mij
     
  13. Liesl

    Liesl Actief lid

    9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Simoontje toch! Wat is dat nou? Ik vind jou heel belangrijk op het forum! Jij weet heel veel! :)
    En al die symptomen van jou, wij denken vast allemaal dat jij hartstikke zwanger bent(ik wel iig), maar stel dat we dat nu allemaal gaan zeggen en je bent het niet dan ben je straks hartstikke teleurgesteld, dat willen we natuurlijk voorkomen.... :)
    (ach ja en stiekem zijn we natuurlijk ook heel jaloers dat jij straks als eerste in die roze auto stapt ;))
    DUS KOP OP! Laat ze een poepie ruiken op je werk!
    (wat voor werk doe je eigenlijk dat ze je zo van streek maken, of komt dat gewoon omdat je zwanger bent?)

    Dikke virtuele knuffel van Liesl!
     
  14. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Anoniempje over dat ruiken kan ik geen antwoord op geven ik ruik alles nog als normaal haha.

    en over die bloedneus Yuna28 heb ik vanmorgen ook gehad..

    idd mischien hetw eer :S ik weet niet.

    xxx
     
  15. anoniem1405

    anoniem1405 Bekend lid

    28 jul 2007
    705
    0
    0
    ja ben net een week ziek geweest, eerste dag weer. Kleintje houd me ook al een week bezig 'snachts, dus echt uitgerust ben ik ook niet. Komt wel weer goed. Sorry voor mij overdreven reactie!

    Bloedneus? heb je dat vaker met weerswisselingen? nog niet van gehoord tijdens zwangerschap, maar ja je weet maar nooit, haha!
    wat is er mis met je banner? klopt 9 dagen niet?
     
  16. anoniem1405

    anoniem1405 Bekend lid

    28 jul 2007
    705
    0
    0
    ohhh daar komen ze weer! TE ERG, gelukkig geen mascara op vandaag! ben echt een wrak, maar kan er gelukkig wel weer om lachen! Dank je Liesl, jij bent ook heel lief!
     
  17. Liesl

    Liesl Actief lid

    9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Enneh, over 8 dagen gaan we samen testen (zij het dat ik dan op vakantie ben) en dan ben jij waarschijnlijk helemaal zwanger :)

    En ik waarschijnlijk niet, want ik heb echt geen enkel symptoom tot nu toe... :(

    groetjes Liesl
     
  18. Yuna28

    Yuna28 Niet meer actief

    dan kan ik me voorstellen dat het allemaal een beetje veel wordt dan..:).. en geen sorry..

    mijn banner lukte ineens wel (had de verkeerde link te pakken -.-')

    en ik denk dat het aan de weerwisseling ligt een andere verklaring kan ik er op dit moment ook niet voor geven.. maar nee het is niet mijn normale gang van zaken om een bloedneus te hebben tijdens weersveranderingen, heel soms in de winter omdat je dan vaker je neus snuit zeg maar..:p..
     
  19. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Anoniempje,
    ben je niet zwanger? ;)

    Of mischien moet je ook een keer aan je zelf denken en is een rust dagje hebben ;)

    Ik duim wel over 9 dagen voor je ok

    xxx
     
  20. anoniem1405

    anoniem1405 Bekend lid

    28 jul 2007
    705
    0
    0
    Maar dat zegt helemaal niks! en misschien moet ik wel gewoon vreselijk ongi worden :)
    Wil ook helemaal niet de eerste zijn! dan liever samen ;)
     

Deel Deze Pagina