@Pien83, Ik dacht zo na 2 dagen ofzo maar zeker weten doe ik het ook niet Ik zou als ik jou was nog ff een testje tegenaan gooien,dan weet je het iig zeker,toch? Succes! @Bloempje55, het kan nog eens goed zijn doordat je aant wachten bent tot je kan gaan plassen dat je niet meer hoeft vanmiddag? Dat zou wat zijn! Maar rustig afwachten idd al valt dat zeker niet mee! Maar we wachten allemaal met je mee.. PFFFFFFF,hahah
haha ik moet nog steeds niet :S. Pff moet je plassen is het niet nodig, is het nodig hoef je niet te plassen. Bah haha xxx
hoi meiden @Bloempje>>spannend man met jouw....ik hoop het zoooooooooo...duim, duim @lotte27>>zou je ff voor mij willen pendelen, ik had je al een berichtje gestuurd...
@bloempje55, ik moet wel heel nodig plassen maarja heb je niks aan he! Ben je nu ondertussen plasssssen?
haha ow leen mij ff wat en dan is er ook nog eens een vriend over de vloer...bah zo maar ff badkamer kant op hahaha (pas als ik moet plassen duurt nog wel ff haha) xxx
Jaja meiden, 901 berichten gaat de goede kant op. nog 99 tegaan haha Owja nog steeds geen volle blaas xxx
nope nog steedsniet haha ik moet zo naar de wc ik voel me blaas al dus gaat ff badkamertje in duiken duurt wel ff hoor, want gelijk ff me haar afmaken, had al gestijlt ff haarlak erin xxx
haha zo me haartjes gedaan haha Nee heb net getest en was negi, thja meiden ik ben die negi wel gewent, dus heb zoiets van rustig me ongi afwachten en op naar ronde 4 toch? Ze zeggen bij pendel okt xxx