Wat jammer Bloempje! Maar er is nog hoop en anders idd op naar ronde 4! Ik duim nog wel voor je hoor! Liefs en Knuf Monique
HE,wat jammer nou! En wat goed dat je er zo rustig onder blijft ik zou echt BALEN als een stekker! Maar goed ik hoop voor je dat de pendel klopt en dat je volgende ronde zwanger bent meis.. Heel veel succes(WEER)haha
thja na 3 rondes heb je wel ff zoiets van achjah wereld vergaat niet, ronde 4 meer kansen ennuh 2 pendels op okt, moet goed komen ennuh geen bloed geeft moed (ff vraagje als je urine troebel is, wat betekend dat?) xxx
Dat vind ik ook: Geen bloed, geeft moed! Wat dat troebele betreft, dat weet ik niet. Misschien toch voortekenen van je ongi? Liefs Monique
Misschien toch te vroeg getest? ik hoop het zo voor je. Mijn vriendin testte ook pas na 3 weken positief, dus zolang je niet ongi ben blijf ik voor je duimen
Achjah daarom, we zullen zien hahaha (nee heb al paar dagen troebel urine, achjah we zien wel haha) Ga er niet bij de pakken neer zitten hoor. (mag ik strax weer klussen voor hete chie hahaha) xxxx
ow hahaha ik was al gaan puzzelen met de letters maar kon er niets van maken hoe voel je je verder, nog enige tekenen?
haha owjee, ff flink wat drinken hahah . Nee verder geen teken, geen zwangerschapssymtonen en geen ongi symptonen haha Alleen veel en veel afscheiding verder niks :S xxx
hallo, nou ik heb ook weer een test gedaan, weer negatief, nu was het een kruitvat test. ik ben nu 2 dagen overtijd dusja, ik heb nu nog 1 test(heb ik gelijk 2 gekocht) wanneer kan ik het best weer testen denken jullie?
dan is het beter 2 tot 3 dagen te wachten dan is je hcg mits die aanwezig is natuurlijk verdubbeld ik zal voor je duimen xxx Eliza
Niets te melden hier, geen spoor van een eisprong. Misschien was ie direct bevrucht en zie ik het daarom niet Wel ben ik heel prikkelbaar vandaag en barst ik bijna de hele tijd in huilen uit, niet echt leuk dus
hier ook iemand die naar de doc ga als ik eind van de week nog negatief test hoor. ook als het uiteindelijk daarna toch doorkomt. want dan zal ik de ene maand op 28 dagen zitten en dan weer op 32!
hoi meiden, ik ben ziek, voel me echt zwaar beroerd, keelontsteking, koppijn, koorts! jakkes! en ook ben ik emotiponeel een beetje een wrak, ik vermoed dat mijn ongi eraan zit te komen! heb gisteren weer getest, met zo'n clearblue digitale test. en een hele duidelijk niet zwanger, verscheen in het beeldscherm! dus ik hou nu even op met testen! ik wacht eerst minstens nog een week of zo, en als mn ongi dr dan nog niet is.... nou dan maar weereens testen, maar heb toch het gevoel dattie dr aan komt! Iedereen succes!
hai hai ben je normaal vrij stabiel met je cyclus? ik voel me gewoon zwanger, maar die nega testen maken me zo onzeker vooral omdat de eerste test, na een nacht opeens een een dun streepje liet zien, en die van strakies gaf geen streepje. maargoed. wacht tot donderdag of vrijdag? en dan ha bellen?
Ey meiden, kben er ook weer fftjes, Hier nog steeds geen ongi tempratuur was nog steeds 37.1 gister ook al. Dus thja we zullen zien he . Ga me geen valse hoop geven. Ik heb zoiets van "achja als ongi er is ronde 4" Altans ik verwacht me ongi ook (raar gevoel haha) xxxx