Hi,ben er ook weer ff,jeetje wat is dit verslavend zeg! @pien83,ik zou nu ook maar ff wachten met testen als ik jou was,idd nog een dag of 2.. @bloempje55,het kan natuurlijk nog alle kanten op,fijn dat je er zo goed mee om kan gaan zeg,petje af! Voor de rest allemaal nogmaals HEEL VEEL SUCCES!
Achjah we zien wel of het de goede kant op gaat toch? Je kan toch niet meer doen dan wachten, wachten en wachten xxx
Dat is ook zo,je kan er maar beter goed mee omgaan dan de hele dag(en) chagrijnig te wezen. Ik zou er wel veel moeite mee hebben kan ik je zeggen,ik baal nu al als een stekker joh,en eig zit ik pas in de eerste ronde,weet mijn cyclus niet dus ik moet echt ff afwachten,pfff... Zie je dat bedoel ik met ,pffff,hahaha Hoop dattie wegblijft
Ja maar van jou snap ik het ook wel, jij was al heel dicht bij een wondertje. Dus ja dat jij er heel erg mee zit snap ik 100% Ik ziet wel, ongi is nog niet te bekennen. Maar ja we zien wel toch xxx
Meiden, me werkdag zit er weer op! Morgen lekker dagje vrij.. Dus als ik vanavond niet toekom aan alle pendelaanvragen, doe ik de rest morgen! Vind het nog steeds onwijs leuk om te doen, dus nieuwe aanvragen zijn nog steeds welkom. @Lotte27, hoe pendel jij als ik vragen mag?
hoi meiden, alles goed hier, ongi wordt al een stuk minder. vandaag niet zo lekker gewerkt, veel huilende beebjes. net lekker gegeten kwam thuis mijn mannetje stond al te koken, lekker hoor. xxxxxxxxxxxxxxxx
Missy ik heb je ook een PB gestuurd hoop niet dat je het erg vind? Daisy wat een mooie site heb jij van je kleine wondertje gemaakt zeg...ik wil je alle kracht toewensen en ik hoop dat je snel op weg mag naar een tweede wondertje! Bloempje55 heel veel succes morgen.....ik hoop dat je ongi uit blijft natuurlijk! Hier ook nog geen ongi te bekennen maar heb vanmorgen natuurlijk ook heel licht positief getest, maar dan nog is het afwachten.....vrijdag doe ik weer een testje! De rest allemaal succes
@Missy ook ik heb je een pb gestuurd,hopelijk kan je mij blij maken.. @Cynthia26,dank je dat je ff op onze site hebt gekeken,mooi meisje he! spannend hoor meid,ik duim voor je! Ik duim voor jullie allemaal..... [-o< [-o< [-o< [-o<
Ook last van ongi-krampjes Mijn hele lichaam is van slag geloof ik Kan iemand me eens een PB sturen over pendelen, ik ken het niet
ik wil ook graag gependel worden. maar weet niet o dat kan als ik al zwanger ben. stuur me anders effe een pb dank je wel allemaal!
het is stil hier vandaag en ik verveel me een beetje, kan niet klussen he haha. morgen nog een dagje werken en dan ben ik lekker 4 dagen vrij omdat ik jarig ben.hiep hiep hoera!haha xxxxxxxxxxxxxx
Wat wil je erover weten dan? Pendelen is een kristal aan een ketting die bewegingen maakt als je er vragen aan stelt. Niet iedereen kan het, maar de meeste mensen wel als ze veel oefenen of ook maar enige spirituele aanleg hebben. Je kunt een pendel gewoon kopen in de winkel of er zelf 1 maken van een dierbaar hangertje aan een ketting. Bepaalde bewegingen betekend ja en bepaalde nee.. En zo kun je dus vragen stellen eraan. En ik pendel dus vooral voor mensen hier die willen weten welke maand ze zwanger raken. Het is geen garantie natuurlijk, maar altijd leuk om te doen & te weten. Ik vraag dan je volledige naam + geboortedatum. Daar ga ik mee in gedachte en laat de pendel ronddraaien tot ie vanzelf stilgaat opeens. En dan ga ik de maanden af waarin je zwanger kan raken tot ie een duidelijk ja antwoord geeft. En dat doe ik ook zo met de vraag of je een jongen of een meisje gaat krijgen..
Gisteren is m'n ongie toch doorgezet helaas. M'n lichaam heeft dus mooi voor de gek gehouden met krampen en misselijkheid. Wel is de cyclus precies even lang als de vorige, dus dat is wel mooi. Op naar de volgende ronde! NOD: 13 oktober
Hey meides. Hier even een berichtje vanuit mijn vakantie adres. Het is hier heerlijk rustig en het enige wat weer doen is eten drinken en ik rij paard elke dag. Ennnnnnn..... sinds gister is mijn ongi weg, dus kunnen we ook weer aan de klus. Zijn hier nog zwangeren bij gekomen? Internet is hier echt heeeeel langzaam dus kan niet gaan bladeren om alles na te lezen.
Hey ff snel vandaag een drukke dag werken daarna naar me moeder eten daarna door naar trainen omdat ik geen auto heb moest me moeder me brengen na mij moest me vriend trainen dus moest wachten tot hij klaar was met trainen en met hem mee terug gereden hij had de auto van zijn vader geleend die terug gebracht en saampies op de fiets weer naar huis snappen jullie het nog poe poe wat een gedoe zo merk je pas echt hoe je aan je autootje gewend bent. verder alles ok heb sinds gister zo een beurs gevoel in me buik voelt niet echt prettig weet niet wat het is maar gaat wel weer over hopelijk. volgende week kan ik pas testen wat duurd de tijd dan lang he...... nou we zullen zien. verder volgens mij geen nieuwe zwangere ik heb niet alles terug kunnen lezen want ben net pas online en dan duurd het wel ff. nou meiden iedereen succes met van alles he en er moet snel weer wat roze bij hoor. xx
nou denk dat iedereen al weg is hier dus gaat ook maar afsluiten ja kon hellaas niet eerder online komen maar hoop morgen avond een beetje op tijds aanwezig te zijn en hopelijk zijn er dan wat positieve berichten Bloempje en Pien kom op succes. weltrusten iedereen. xx
Heb de hele dag gewerkt en daarna bij een vriendin geweest. Wat een geklets hier zeg @Pien en Bloem: spannend allemaal hoor. Hier nog steeds geen ongi te bekennen, wel nog misselijk en wat krampen in de onderbuik. Denk echt dat het eraan zit te komen. Als ik morgen nog geen ongi heb nog maar eens testen, heb vandaag twee testen gekocht.... Slaap lekker allemaal! Liefs
Weet iemand hoe het kan dat mijn pb berichtjes in de wachtrij blijven staan? Probeerde namelijk missyzuilen weer een pb-tje te sturen. Na het drukken op "OK" zegt het scherm dat het bericht verzonden is, maar hij verschijnt niet in "verzonden".. Iemand een idee wat het kan zijn?