He meiden, Ben ik één dagje vrij, moet ik naar een teamoverleg... pff. zou best een andere baan willen met 9-6 mentaliteit... (Denk ik nu hoor, dadelijk niet meer).. Gisteren avonddienst gehad, moet er dan toch weer vroeg uit om mijn dochter naar school brengen en dan nu naar een teamvergadering.. (spring een gat in de lucht). Ieder geval iedereen heel veel succes met alles. Pien en Steenbokje echt heel veel succes met testen en wachten. Hoop dat er toch nog twee streepjes mogen verschijnen.
dankjewel hoor! ik weet het alleen niet meer, wanneer ik de dokter zou moeten bellen? aan de ene kant wil ik wel wachten, maar tot hoelang wacht je he?
hallo allemaal, jemig wat word er weer wat bijgetypt zeg! Ik kan het allemaal niet bijbenen hoor! Ik heb vandaag last van steken in mijn onderbuik, ik verwacht dat er toch een ongi aan zit te komen! Mag van mij nu ook wel een keertje hoor! alhoewel, als het straks begonnen is dan piep ik wel weer anders! Zijn er nog zwangeren bij gekomen? zag wel allemaal hoopvolle pendels van oktober! laten we hopen dat oktober een vruchtbare maand word! Liefs Nikki
De meeste huisartsen zeggen dat je moet wachten, en een week later weer testen als die negatief is moet je alsnog wachten.. dus wss heeft het geen nut om naar de huisarts te gaan, maar ja je weet maar nooit hoe jou huisarts is.. (sommige meiden moeten gewoon een half jaar wachten namelijk) oeh mensen ik heb een pendel voor sept.. (whoehoe!)
ik heb al een aantal dagen dat ik steeds voel dat ik nodig moet plassen en dan komt er een klein plasje. gister op het werk water gedronken moest ik 4x in het uur. af en toe steekjes in de buik, heb ik al een week. beetje zenuwachtig gevoel ook in de onderbuik. weet niet hoe het anders te omschrijven. maar denk aan de ene kant dat ik me mischien ook dingen inbeel. mischien denk ik wel in dat ik moet plassen ofzo
nee is geen blaasontsteking, heb dat wel eerder gehad,en dat voelt echt anders. dan zou ik nu onderhand ook echt pijn erbij moeten hebben,en dan zou het nog erger geworden moeten zijn.
Ik heb alweer een paar pendelaanvragen gedaan vanmorgen. Heb er hoofdpijn van gekregen haha, het is zeer inspannend werk. Dus de rest die er nog staat doe ik vanavond, nu effe bijkomen hahaha.. Hier nog geen teken van een eisprong, dus denk dat me banner toch redelijk klopt. Ook FF geeft nog geen eisprong aan, dus ben benieuwd hoe me cyclus deze maand loopt. Zometeen me moeder ophalen van der werk!
bedankt meid! Ik zal tzt wel vertellen in de groep wie het goed gependeld had. Nu hou ik het nog even lekker voor mezelf. 1 topje: het is niet unaniem.
dames die overtijd zijn: spannend hoor. Wanneer je naar de huisarts moet als de test negatief blijft? De mijne zegt, totdat ook je volgende ongi uitblijft. Helaas, dat duurt dus nog even. Tot die tijd kunnen ze toch weinig doen. Het is suf, maar je moet gewoon afwachten. Hopelijk hebben jullie nog een voorraadje geduld ergens liggen.
als ik tussendoor nog bij de ha kom wil ik het wel voorleggen want het begint er op te lijken dat het aan de ene kant 28 dagen en aan de andere kant 32 dagen duurt. dat is wel gek natuurlijk. en mijn moeder heeft 2 en een half jaar moeten wachten omdat ze verklevingen had in der eierstokken dus begrijp mijn angst. verder laat ik het zo hoor. nu niet dan volgende ronde
ik hag gisteren een test gedaan van kruitvat, niets te zien, vandaag is er ook niets op te zien, nu had ik vanmorgen een test gedaan met ochtendurine, ik had niets gezien... nu keek ik rond elf uur, toen zag ik dus wel een streepje? en eergisteren had ik ook een test gedaan, zelfde geval, maar dat was een ander merk.....