wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

dat idee had ik met mijn CB dus ook maar ik heb hem niet meer. en n u durf ik niet meer

2. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    naar is dit he, bah, het is dus nu wel ingedroogd,
    het is een heel dun streepje, maar hij is wel blauw, kan het dus zijn dat de waardes zo laag zijn dat je ze niet kan ze alleen wanneer ze ingedroogd zijn? het lijkt me geen schaduwstreepje, dan is het toch grijs ofzo?

3. mamastarlight

ik zal je werkelijk geen nuttig antwoord kunnen geven

4. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    in principe verdubbeld het gehalte met de 3 dagen heb ik gelezen, dus als we vrijdag nog niet ongesteld zijn zullen we dan samen testen?
    heb je msn trouwens?

5. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0

6. mamastarlight

ik zit ook te denekn om vrijdag te testen dus dat is goed. nee niet meer dat deed erg vaag namelijk

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Bedoel je dat de ene maand je cyclus 28 dagen is en de andere maand 32? Dat is opzich niet vreemd hoor!
    Die verklevingen die je moeder had, was dat endometriose? Zo ja, dan zou ik wél naar de huisarts gaan, want als dochter heb jij daar ook grote kans op. maar als jij daar last van zou hebben, dan zou je dat allang gemerkt hebben omdat dat ook zeer pijnlijk is mn bij de ongi.
    http://www.endometriose.nl.nu/
    hier kun je meer lezen.

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dat is het beruchte indroogstreepje. Daarom is het zo belangrijk om binnen die 10 of 30 min af te lezen. Alles wat daarna nog tevoorschijn komt is NIET geldig.

9. mamastarlight

Dank je wel, en ja dat bedoel ik ja

10. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    idd, je legt me de woorden in mijn mond...

pendelaanvragen zijn beantwoord:

Lotte: eind okt/nov een jongen
    MissyZuilen: pas in 2008 april :( , dat hoop ik toch ingodsnaam niet...

11. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Dank Missy voor het pendelen! November een jongen. Ik ben benieuwd.
    Hier nog steeds geen :evil: :evil: .....

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Sorry.. :(
    Heb het nogmaals geprobeerd, maar krijg weer hetzelfde antwoord..
    Zal het vd week nog es proberen voor je, misschien heeft me pendel even genoeg ervan. ;)
    Help me eraan herinneren dan he hahaha!

Zo lekker me eigengemaakte lasagna eten! :D En morgen & overmorgen weer lekker werken!

13. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hi,

Met pendelen is het zaak om niet je eigen emoties mee te laten spelen. Dit is erg moeilijk maar toch genoodzaakt. Het kan wel zijn dat er onbewust toch emoties bij spelen en daardoor fout gependeld kan worden. Pendelen is ook geen zekerheid! Dus voor de gene waarbij de pendelaar het fout heeft, jammer. Ga er aub ook niet volledig vanuit dat het goed is!.. Ik probeer me best te doen en ja ik heb het wel vaak bij het goede endje gehad, maar ik heb het ook wel eens fout gehad!. Het lot kan je niet tarten en evenmin sturen. Dit is de eerste keer dat ik op afstand voor mensen pendel en ik heb heel erg me best gedaan om het goed te doen, maar als het niet klopt, dan sorry!

Vanavond ga ik weer aan de slag met de pendel.. Want zoals missy zei, het is best vermoeiend.

Groetjes Lotte

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Het is natuurlijk ook pas mijn eerste keer dat ik pendel voor anderen. En het is natuurlijk ook nog es vanaf een afstand wat Lotte al zegt.
    Dus ik zal er wel meer keren naast gaan zitten dan goed, maar ik vind het leuk om te doen & het bied genoeg oefening zodat ik er alleen maar beter in wordt..
    Maar volgens mij kan er vanaf een afstand toch geen emotie bij meespelen? Ik bedoel.. ik ken jullie geen van alle persoonlijk, dus kan ik toch geen emotie van jullie voelen via een afstand?

Waarschijnlijk wel voor mezelf.. Maar voor mezelf pendel ik met mijn ogen dicht en een zo'n leeg mogelijk hoofd van gedachte. En vanaf dat ik de pendel heb tot vandaag heb ik voormezelf elke x hetzelfde gependeld. Of ik heb t gewoon alle keren fout.. ;)
    Maar ik had ook gependeld wanneer ik mijn eisprong krijg en me pendel zegt morgen en dat zou misschien kunnen kloppen. Want begin vanaf vanmiddag wat steekjes te voelen..
    Maar had besloten deze ronde geen ovu testen ofzo te doen en meer me te richten op anderen helpen dan er zelf mee bezig te zijn.. Dus ik besteed er verder weinig aandacht aan, ook niet wat mijn pendel aangeeft. We hebben opzich nog alle tijd om zwanger te raken.. Sommige zijn al veel langer bezig en die gun ik het echt heel erg!
    Ons natuurlijk ook.. maar het is pas ronde 3, dus kan nog alle kanten op. En me lichaam werkt, dus dat is al het beste wat ik tot nu toe kan verwachten! :D

15. mamastarlight

bedankt pendelaars, ik verwacht ook niets maar is leuk te kijken wat er uit komt

16. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ok dan.. Maar ik wilde het gewoon even kwijt, want ik was even bang dat mensen zich er helemaal op zouden richten, en dat is niet te bedoeling.. hihi..

Iedereen suc6 met alles!

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik wil deze pendel uitslag even voor me houden.
    De vorige keer hebben 4 mensen gependeld.
    3x aug meisje
    1x sept meisje

het werd dus aug miskraam

overigens waren dat niet de 2 pendelaars van hierboven

18. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    nou je richt je er niet op, maar toch doet het wel iets met je vind ik....

19. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Wat mooi gezegd Missy! Ik gun het jou ook van harte om snel zwanger te raken. Helaas hebben we het niet voor het zeggen, kunnen we alleen ons best doen en hopen!
    Liefs

20. hey meiden, ben ik weer.
    vandaag lekker gewerkt, lekker rustig 5 beebjes met 2 leidsters en een stagiaire.
    nog steeds ongi, nog steeds donker bloed, zal wel allemaal oud bloed zijn, moet er toch uit haha.
    ga morgen zwemmen dus hoop dat het dan wat minder is.
    ben morgen jarig! ! ! !

waar zijn bloempje en pien eigenlijk?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina