wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

two pints en lager ? ook totaal onbekend voor mij hahaha

Is dat andere werk dan niets geworden, hij had toch een dagje proefgedraaid ergens?

Wel werk naar zijn mogelijkheden? of kan hij gewoon alles met zijn been?

Morgen is het voor ons ook een spannende dag, de eerste keer vk :D

even een klaagmomentje tussendoor....

als ik een uur met een vriendin aan de telefoon zit begint Peter te seinen dat het wel lang genoeg geduurd heeft ongeacht of ik bel of gebeld wordt.
    nu zit hij al ruim 1,5 aan de telefoon en als ik er dan wat van zegt kijkt mij me heel erg verongelijkt aan, herkennen jullie dit?

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nee adnere werk werd niks, heel onduidleijke rede gaf die vent aan. en dit werk kan die volkome doen zeggen de artsen en hij zelf :D dus ff duimen met ze alle :D
    Missy had gependt ervoor en die zei ja op het aannemen dus ff afwachten of pendel gelijk had haha.

En two pint en a lager is een soap sei op comedy central. Kijk ik elke avond :D haha.

en klaagmomentje: hier zelfde probleem alleen vriedn belt nooit z lang. Ikke wel haha. En ook nog is precies onder progammas die hij wilt of is aan het kijken :D hahahah
    Dan kan die ook klagen ;)
    xxx

3. Niet meer actief

Die man wilde de waarheid zeker niet zeggen ofzo dat hij onduidelijk deed :(

Ik zal voor hem duimen dat hij morgen meteen aangenomen wordt en overmorgen al kan beginnen hahaha

ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik vind het heerlijk als Peter een paar dagen thuis is of met de vakantie maar na een paar weken heb ik toch zoiets van ga jij maar weer werken :)

4. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    @ Lies: Ik herken het helemaal. Als we samen drie weken vakantie hebben gehad dan schop ik hem letterlijk het huis uit om te werken...hihi.. wat een liefde he.. Heb ook al gezegt dat hij nooit met pensioen mag gaan... haha... (Ik hou echt van hem hoor) en met dat telefoneren ook heeeeel herkenbaar.haha...

5. Niet meer actief

Ja erg he, of als we in het centrum lopen en ik kom een bekende tegen heeft hij meteen een opmerking van: jahoor de dames staat over een uur nog te kwebbelen, iets wat hij ook doet als hij een bekende tegenkomt maar dit vervolgens ten stelligste ontkent net als het bellen nee hoor hij beld nooooooit zolang, nou dames ik kan jullie vertellen hij zit nogsteeds te bellen.

Ja ik hou ook heel veel van Peter maar na drie weken begin ik het toch wel zat te worden, en wil ik hem desnoods wel even naar zijn werk brengen :)

6. Eimat

Eimat Niet meer actief

heb ik precies hetzelfde, doe ik namelijk ook altijd

7. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Welterusten meiden!

8. Niet meer actief

Ik heb hier al vaker verhalen gelezen over wit slijm, nou ik kom net van de wc en ik had letterlijk van die hele slierten :oops:
    Even raar gezegd net of ik net geklust heb en het er weer uitloopt zeg maar, maar dan iets dikker van samenstelling :confused: :oops:

sorrie voor de manier van uitleggen maar ik weet het even niet anders te omschrijven

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @lieselotje,
    haha ja ik denk nu ook wel eens van "pff ga nou maar ff werken"haha wil ook is tijd voor me zelf hebben ;).

Maar ik ben ook heel blij als ik weer mag werken, heb nu het huisje wel ff gehad haha.

@Eimat
    zie je wel, het wertk ;) hahahaha

xxx

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ja vies is dat he, heb ik ook wel eens hoor (owja laaste paar dagen haha)
    of van dat melkachtige water slijm :oops: sorry haha
    xxx

11. Niet meer actief

Ja precies dat bedoel ik, maar we hebben eergisteren voor het laatst geklust dus lijkt me niet dat dat er nu ineens uit zou lopen toch?

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    nee toch, dat zal wel niet?!?!?
    Ik heb het ook als ik een nachtje/dagje niet heb geklust.

Raar lichaam het vrouwe lichaam hahha

xxx

13. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hallo ik was er ook weer, net terug van het werk,
    nog steeds geen ongi aan te komen, ik voel ,niets!
    alleen weer misselijk vanmorgen, maat nega test weer...
    later wel een dun streepje,, maar dat was 2 uur later dus dat geldt niet dan he... helaas, heb jij vroeg al posi test gehad?

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @pien, nee naar 30 min zijn testen niet meer geldig heb ik gehoort.
    <Maar je kan beter afwachten, wil niet lullig doen maar het kan ook een lange cyclus zijn he of ontpillingssymponten.
    Vrouwe lichaam is een moeilijk object. En al die testen zijn ook nog eens duur

xx

15. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hai, zeker $$ ik wacht ook ff af weer, maar ik heb ook zoveel symtomen die lijken op zwangerschapssymtomen........ das zo irriiii
    :)

ik ga nu weer ff plat, morgen om 6 uur weer op... :(

liefsss xxx

16. Niet meer actief

Ik testte meteen posi, maar mijn vriendin testte pas drie weken na haar nod posi dus daar valt geen pijl op te trekken.
    Bij iedereen werkt het hcg anders denk ik ik weet anders ook niet waar het aan kan liggen.

17. Niet meer actief

Inderdaad wat Bloempje zegt de test is na 20 a 30 miuten niet meer geldig, en je kan het beste om de drie dagen testen.
    om de drie dagen verdubbeld het hcg hormoon zich namelijk.

En inderdaad Bloempje het vrouwenichaam is zeer verradelijk soms ;)

18. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hha 3 weken, nouja we wachten rustig af........

ikke ga slapen, morgen weer vroeg dag, verheug me nu al weer op de misselijkheid :( liefsss slaap lekker allemaal

19. Niet meer actief

Ja inderdaad 3 weken, ze was ook lichtelijk gefrustreerd zo`n lange tijd in onzekerheid.

Vandaag ben ik trouwens met haar mee geweest naar het ziekenhuis voor een echo om te zien of alles "schoon" was bij haar.

Ze vloeide namelijk niet meer, maar had wel heel erg veel last van krampen.
    Gelukkig is ze "schoon" en niets staat een volgende zwangerschap in de weg, maar daar moeten ze voorlopig even niet aan denken.

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @pien,
    ook praten we af en toe ons zelf die symtonen aan he?!?! heb ik ook gedaan hoor. Zeg ik ook eerlijk. Omdat je zo mee bezig ben denk je bij elk pijn of wat dan ook. Owjee zla ik zwanger zijn en dan word je gewoon ongi.
    Droppie is zelfs 37 dagen overtijd geweest ken je na gaan en zij werd toch ongi.

@lieselotje
    Wat goed nieuws dat alles weer wat beter is met je vriendin, hoop voor hara dat ze snel zwanger mag raken en alles goed gata lopen.

xxx

Deel Deze Pagina