wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja ik ben ook heel erg blij voor haar, maar nu moeten ze wel verder gaan kijken waar die krampen vandaan komen.
    Het is geen kwestie van komen en gaan, ze heeft de hele dag contineu krampen.

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    pff dat kan nog wel een tijdje aan houden hoor. Ik heb er 2 maanden last van gehad, van krampen naar me miskraam.

Vorige jaar zomer heb ik er 1 gehad. Wist trowuens niet dat ik zwanger was. Tot op dat moment toen ik bij de arts zat haha

xxx

3. Niet meer actief

Tjeeee meid dat lijkt me ook verschrikkelijk, had je helemaal geen idee tot de huisarts het je vertelde? dat lijkt me het ergste wat je kan overkomen.
    Zwanger zijn en er pas achterkomen als het misgaat :cry:

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja ik was gewoon ongesteld dacht ik. Maar had wel enorme krampen enzo en heel veel bloed verlies. Toen had me ma zoiets van ga ff bij de dokter langs.
    En daar kwam ze erachter dat ik zwanger was.

En ja schrok kwam pas een maand later ofzo. Heel erg depri geweest, en nog steeds doet het me heel erg. Maar leven gata eenmaal verder en in verleden kan je beter niet blijven zitten. Maar juist over de toekomst denken.

xxx

5. Niet meer actief

Wel goed van je moeder dat ze je naar de dokter stuurde veel moeders denken ach neem een asperientje en het gaat wel over.

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ja dat zeker, maar me ma heeft veel miskramen voor mij gehad. Dus die wist wel een beetje hoe het inelkaar zat ;)

maar idd moeder zijn heel af en toe iets te makkelijk. Maar ja ik had ook zelf zoiets ach een asprientje en ik ben er van af mam. Maar toch wel heel blij dat ik ff bij de arts ben geweest :D

xxx

7. Niet meer actief

Ja dat kan ik me voorstellen zeg ppfftttttt
    En dat was een miskraam van Jesse, hoe reageerde hij?

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    nee dat was voor de relatie met jesse.
    Van zo losse e was dat, je kent dat wel 2 weken lol beleven. Maar dat liep ui op een rot verleden samen.
    En hij reageerde heel erg emotineel, heel lief en zorgzaam. Kwam vaak op bezoek of belde wel.
    xxx

9. Niet meer actief

dat is wel lief van hem, misschien was het een rare vraag hoor maar ik stelde he omdat de kameraad van Peter er echt helemaal kapot van is.
    Hij blijft ook roepen dat hij zijn 1e kindje verloren is.

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    nee ik vind het geen rare vraag hoor. Want hij (die jongen dus) zegt ook nog steeds tegen iedreen dat ik zwanger was van zijn eerste kind en dat die helaas verloren is.
    Zijn vriendin is nu zwanger, en hij zegt ook nog steeds ja we zijn zwanger van me 2de. Me eerste ben ik helaas verloren
    hoe de band ook is tussen vriend en vriendin, samen is het even erg. je heb er samen wat voro moieten doen ;)

dus ja hele normale reactie vind ik het

xxx

11. Niet meer actief

ja ik vind het ook een normale reactie zo bedoelde ik het niet, maar hoevaak hoor je niet dat mannen zich er makkelijk overheen zetten.
    Daar kunnen mijn nekharen soms flink van overeind gaan staan.

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ja dat heb ik ook soms, dan heb ik echt zoeist van doet je het niks dan ofzo.

Nee mijn ex was echt heel zorgzaam, en zat er ook heel erg mee.

maar je vriendin komt er echt wel boven op en haar vriend;)...het is nu allemaal nog zwaar klote. maar het slijt vanzelf heel vaag weg. Je zal er altijd wel op tergu denken. Maar zodra ze er weer tegen aan gaan, dan zijn me gedachtes ook heel ergens anders haha.

xxx

13. Niet meer actief

met jouw ex hebben jullie dus wel goed contact, dat is mooi :D

de gyn zei vanmiddag ook dat een volgende zwangerschap gewoon mogelijkis, maar daar willen ze nu nog niet aan denken

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ja ik spreek hem dagelijks op msn of ff bakkie bij elkaar.
    die stalkt me gelukkig niet ;) 1 lastige ex is genoeg hahah

xxx

15. Niet meer actief

ja dat snap ik hahahahaha en hij wordt dus weer vader leuk weten ze al wat het wordt of is ze nog niet zover?
    Nu jullie nog he, DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM

16. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    neeh ik weet niet, het enigste wat die er over zeg is "ze is dik"maar voor de rest niet veel. dat leg ik je nog wel eens uit ;) haha.

meis ik gata afsluiten slaap lekker al vast

xxxx

17. Niet meer actief

jij ook weltrusten ook voor Jesse

en ik vond het wel gezellig op msn,
    moet die toch maar vaker aan zetten :)

18. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

bloempje ik hou mij aanbevoden

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb 20/8 een miskraam gehad en de krampen zijn pas sinds afgelopen week weg! Dus kennelijk hoort dat erbij. Ik ben ook door de hele medische molen gehaald maar er was geen oorzaak te vinden, behalve dan onrustige buik door de miskraam.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Deel Deze Pagina