eyey meiden, hoest het hiero? Hier gaat alles nog goed, geen ongi te bekennen Dus thja weer afwachten hahah Strax eerst ff shoppen met me ma, die moest 2 kanderlaars hebben voor op de schouw en ik moest ze maar ff uitzoeken want ik had er meer verstand van dan haar zei ze. Lief he haha. Einde van de middag hoop ik ff tijd te hebben voor de pendel, er stond nl eerst dat je hem moest reinigen :S. xxx
hallo hallo, nog geen ongi te bekennen... heb de huisarts gebeld vanmorgen, hij zei dat je met een dag of 5-7 toch wel een posi test zou moeten kunnen krijgen, mits niet dan eventueel bij een een bloedtest... ik wacht gewoon nog af heheh.. liefs
ik hoop het ook, ik vind het zo vervelend dat onzekere gedoe! ik voel nog helemaal geen ongi krampen die ik normaal wel heb, ik wil zooo graag weer testen maar ik moet gewoon even wachten, zondag had ik ongi moeten worden, dus nu dan de 5de dag, dus ik wacht tot zaterdag al sik dan nog niet ongi bvendan test ik weer denk ik?
Ik sluit me hier helemaal bij aan,ik duim voor je meis! [-o< @bloempje,bij jou ook nog niks? Ook duim ik voor jou meid! Hopelijk komen er snel een paar zwangere bij,wel net zo leuk he? Hoop ook dat wij daar bij zitten Monique1983!
En nu ga ik eindelijk iets doen,ik ben niet weg te slaan achter de laptop,toch niet normaal! Ga zo mooie foto maken van mijn petekindje,leuk! Ze is nu bijna 4 maanden,nu ik het daar toch over heb weet iemand een leuk doopcadeau,daarom ga ik nu fotos maken en dan kijk ik wel wat ik er mee doe. Fijne dag nog allemaal! Liefs.
dankjewel hoor! ik hoop het ook , maar vind het moeilijk om niet gewoon weer ff een testje te kopen, (heb sinds vandaag ook last van witte afscheiding, klein beetje maar, normaal niet hehe)
bloempje: mijn moeder is ook zo hoor maar je hoort mij niet klagen! Pien: ik dacht dat je morgen al ging testen als ik niet ongi wordt morgen en ook niet positief test ga ik ook naar de doc hoor.
hoi hoi meiden Ben er ook eens weer, heb veel meegelezen, maar niet echt veel gereageerd! Pien>>Pin je er aub niet teveel op vast, want ik had mijn eerste cyclus ook 28 dg en mij tweede was ik 6 dg overtijd, dacht ook joppie ben zwanger, maar nee hoor, de ong. kwam alsnog! en toch is dat een erge terleurstelling... Bloempje>> 2 dg overtijd al, spannend..wanneer ga je testen meid? Blondsteenbokje>> hoelang ben jij al ovetijd dan? spannend allemaal, ikzelf heb nergens last van, denk dat ik volgende week gewoon ond. wordt
He Daisy, Ik hoop ook dat wij daar dan ook bij horen! Ik duim voor ons en voor alle anderen! Liefs Monique
ik weet gewoon niet meer wat te doen hahah ik wil morgen ook best testen maar uhhh wat doe jij morgen of?
Bianca: ik ben nu 4 dagen overtijd, dag 32 van mijn cyclus dus. Zit trouwens te denken misschien beter om zaterdag te testen dan met een cyclus van 33 dagen?
hai hai, ik weet het, ik zie wel, ik vind het alleen vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent! ik heb wel last van misselijkheid, moeheid, raar gevoel in mijn buik etc, vandaar dat ik denk/dacht dat ik miss zwanger kon zijn, als ik dat allemaal niet had gehad had ik het niet gedacht
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15: Zoe1976 (2) , Noes (1) 16: blondsteenbokje (1) 17: Judi01 (1) ,Pien (1) 18: 19: Manon81 (2), Bloempje55 (3) 20: Katje81 (2) 21: 22: Anno103 (1) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: Monique1983 (1) 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), Lotte (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: Yuna28 (3), anno103 (2) 10: 11: 12: 13: 14: 15: Anoniem1405 (3) 16: 17: 18: Luna73 (1) 19: 20: 21: 22: 23: 24: nikkijane (3) 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen
Ja je kunt idd beter uitgaan van je langste cyclus.. Okeey Pien..tuurlijk heb je nu echt een gevoel van Ik ben zwanger....ik hoop het zo voor je, maar pas op, zo bedoelde ik het te zeggen...ik vond het toen ook erg terleurstellend toen ik alsnog ongie werd...ik bedoelde het op die manier!maar hoop dat jij straks posi test
@ Pien, nou meid, ik hoop dat je echt heel erg positief gaat testen! @ Bloempje, wanneer ga jij weer testen? @ de rest VEEL SUCCES MET ALLES Ik heb al heel de dag hoofdpijn, heb gewerkt, maar was zo druk dus heb ook amper pauze gehad. Dadelijk met mijn dochter naar logopedie en daarna moet ze naar theaterles.. PFF.. ben blij als ik vanavond even kan zitten. Groetjes lotte
hoe bedoiel je? snap hem ff niet haha sorryxxx Ennuh ik ben nog steeds niet ongi , en ik denk zondag pas te gaan testen En nog steeds geen tijd gehad voor het pendelen :S...moet nog eerst heel wat mensen afbellen, bij het cwi :S je word echt allerlij katen op gestuurt :S xxxx
Hey ben ik weer ff gister helemaal geen tijd gehad druk druk zit ook niet lekker in me vel begin ziek te worden heb keelpijn en gewoon naar gevoel in me lijf. gister te horen gekregen dat me auto zo goed als zeker totallos verklaard zal worden dus is gewoon echt shit moet alles op de fiets doen me moeder vragen of ze boodschappen met me kan doen dingen halen wegbrengen enzo zo merk je pas echt hoe je aan een auto gehecht bent. maargoed gelukkig head ik niks das toch het belangrijkste. maar zo ver ik kon lezen/zien nog geen positieve testen spannend hoor meiden hopelijk komt er snel roze bij ik moet nog een weekje wachten en dan kan ik ook weer tesetn als ik dan nog niet ongi ben geworden want heb steeds het gevoel dat het er al aan zit te komen lichte krampjes en soms wat last van me rug. nou gaat zo maar ffies wat eten en daarna sporten ben blij als het ook weekend is me lijf is op! kxs