@ Pien: Ik zou nog een paar dagen wachten, die testen zijn ook niet goedkoop! Maar als je heel nieuwsgierig bent, hahaha! Succes!
Hey Meiden Ben weer even terug van weggeweest. Sorry dat ik tijdje niet ben geweest, we hadden nogal familie-drama. Huis van me tante is afgebrand, en ze lag zwaar gewond in het ziekenhuis, waar ik dus elke dag naartoe ging. Helaas heeft ze het niet overleefd, en draaide haar man helemaal door. Mijn vriend heeft hem 2x voor de trein weggehaald, dus vandaar.... Ik heb gister de 2e echo gehad samen met mijn mannetje. Hij was echt helemaal blij, rolde zelfs een traantje naar beneden. Hebben de handjes en voetjes gezien, en het hartje gehoord. Ook was hij flink gegroeid, zo'n 4 cm in 2,5 week tijd, dus alles gaat gelukkig goed. Ik was een beetje bang dat het fout zat, want toen we zaterdag op de markt liepen zakte ik ineens in elkaar. Ben door ambulance naar het ziekenhuis gebracht, waar bleek dat mijn bloeddruk een paar sec. flink omlaag was gegaan. Ze hebben alleen de oorzaak nog niet kunnen vinden, maar ze vonden het niet nodig om een echo te doen aangezien ik die gister kreeg. Gelukkig is alles goed. Ik heb hier nog niet alles gelezen (50 pagina's) dus sorry voor als ik niet op de hoogte ben of een vraag niet beantwoord heb. Liefs
pien, gewoon doen wie weet. succes! angel4life: jeetje ik schrik er van. nu alles een beetje beter hoop ik? ik brand een kaarsje voor jullie. wel lief zo'n echo. als het ineens om eigen kinderen gaat zijn de mannen geen stoere jongens meer he...
Ja alles gaat weer redelijk. Druk bezig mijn oom te helpen met de verzekering en alles. Ja echt lief hoor, schrok een beetje dat het er ineens zo groot uitzag terwijl mijn buik nog praktisch plat is. Zit een klein bultje op, maar dat kunnen alleen mijn vriend en ik zien, de rest ziet er nog niks van. Ja de stoerheid was ineens helemaal verdwenen. Krijg nu om de paar minuten een smsje van hem of ik het wel rustig aan doe voor de kleine haha, en eerst maar zeuren dat ik eens ff op de bank lag omdat ik kapot was... maargoed... De hele wereld moest het gister natuurlijk weten van hem, hij heeft echt iedereen opgebeld, zal leuke rekening worden. Liefs @ liselot: Gefeliciteerd meid met je tweeling! Wat leuk voor jullie zeg.
Angel4life, jeetje wat een gebeurtenissen allemaal heel veel sterkte ermee..:s wel mooi dat je nu op de 12 weken grens zit.. en dat je het hartje hebt gehoort voor de testers, wachters, en klussers succes Groetjes..
angel4life wat heb je een hoop enge dingen mee gemaakt zeg. Heel veel sterkte met het verlies van je tante en hopen dat je oom het een beetje gaat redden alleen. Wat gaat de tijd snel zeg. Je zit al op de 3 maanden en iedereen mag het weten. Wat snel zeg. Weet nog dat je net 5 weekjes was. Hoe reageerde iedereen?
Ey meiden, @angel, jeetje meis wat erg voor jullie en je oom pff. Ennuh ook nog is elkaar gezakt. Zit ff niet mee he. Maar gelukkig gaat het al stukje beter en dat het allemala goed is met je kleine. Hier nog geen ongi te bekennen . Gister wel geklust mischien ff opwekken, maar helaas poging mislukt hahah xxx
Tjee Angel wat een ellende, heel veel sterkte de komende tijd en denk ook aan je kleintje. Hier zijn we alles rustig aan het laten bezinken. Dit is de tekst die ik ga uitwerken en in een fotolijstje ga doen voor de opa`s en oma`s Mama heeft gisteren een echo gehad, Wat ze daarop zagen hadden ze niet verwacht. Ze laten jullie bij deze weten, dat het de komende tijd flink wordt zweten. Ik kom namelijk niet alleen, ik neem maar meteen een broertje of zusje mee! Wat vinden jullie ervan?
@lieselotje, ja die is leuk joh, echt grappig gedichtje. Wat nog leuker was geweest is een footlijsje met 2 fotos, en in de 1 een echo en ander dat gedichtje?!?! xxx
Hoi meiden, effe stiekem op werk ingelogd. Verwijder gewoon straks alle cookies en geschiedenis hahaha.. @Lieselotje.. een tweeling jeetje wat prachtig! Echt GEFELICITEERD! Jij krijgt gelijk 2 wondertjes in 1 zwangerschap. Hier nog steeds wat steken en nog steeds vruchtbare afscheiding. Gisteren al gebruik van gemaakt. En morgen natuurlijk gewoon weer klussen. Net zolang tot 't einde van me cyclus haha kan ik niet me ei hebben gemist deze x. Verder nog spannende dingen beleefd iemand? Hier is 't rustig voor de vrijdag.. heerlijk om zo me weekend te beginnen om 5 uur!
eyey meiden, ff vraagje zijn er mensen die een wiegje nog zoeken? Vriendin van mij heeft er 1 staan voor een bod van 55 euro of hoger Laat het ff weten dan stuur ik wel foto xxx
Ja dat zei Peet ook maar dan zien ze meteen aan de echo dat het er twee zijn en we willen ze even na laten denken, ik weet nu al dat ze het een paar keer zullen moeten lezen voordat ze goed beseffen wat er staat hahahaha Wij gaan nu naar mijn ouders en daarna naar Peet zijn ouders
Gramaticaal klopt hij niet helemaal. In de eerste zin heb je het over mama, dat is 1 persoon, en bij regel drie heb je het over "ze" Ik neem aan dat je daar jullie mee bedoelt. Dus daar moet je dan van maken "ze wil jullie laten weten" Of je moet in de eerste zin doen "mijn ouders" dan kan je wel de rest laten staan. Verde ris het gedichtje goed. De ontknoping in de laatste zin. Leuk gedaan!
@Angel: Heel veel sterkte de komende tijd. Je hebt wel weer even genoeg meegemaakt voorlopig zeg! Denk ook aan je kindje en neem eht genoeg rust! @Lieselotje: Leuk gedichtje, ben zo benieuwd wat je ouders zeggen! Ze zullen vast enorm trots zijn! @Pien: al getest?