wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Nou meiden ik zou jullie op de hoogte houden van de reactie`s van onze ouders, nou ze waren helemaal overdonderd hahaha

eerst zijn we naar mij ouders geweest, ik gaf mijn moeder het kadootje met het lijstje zegt ze meteen oww de 1e echo hihihi
    Niet dus, in eerst instantie was ze teleurgesteld tot ze goed had gelezen wat er stond, ze las hem hardop voor en zei: ja en nu dus Peter zegt: ma lees nu nog eens maar dan voor jezelf en rustig niet zo snel.

Nou na 5 minuten spring ze of en begon te dansen en te gillen hahaha.
    Ze vroeg of ze het tegen Peters broers en zussen mocht vertellen, voordat we goed en wel antwoord hadden gegeven had ze de telefoon al in haar handen hahaha.

Meteen als iemand opnam riep ze: Ze krijgen er twee, Eliza en Peter krijgen er twee! het was zo komisch zo te horen en vooral om te zien :)

Daarna zijn we naar mijn ouders gegaan, ook het kadootje gegeven en mijn vader riep ook meteen ach dat is vast de echo, mijn moeder maakt het open en zei nee het is een verhaaltje dus me moeder gaat lezen en kijkt ons heel bevreemd aan, mijn vader begon ons meteen te feliciteren en mijn moeder zat nogsteeds vreemd te kijken dus mijn vader zegt (ja die kan soms nogal lomp uit de hoek komen hahaha) Nou kom eens met je luie reet uit die bank en feliciteerd ze even hahaha
    Ja zegt me moeder ik wil wel maar ik wil wel even weten waarmee want volgens mij mis ik iets hahaha

Hier een korte samenvatting van hun comminucatie:

Me vader: Ja je mist iets
    Me moeder: wat dan?
    Me vader: Nou je dochter is zwanger
    Me moeder: ja maar dat wisten we toch al?
    Me vader: Ja maar dat we meteen twee kleinkinderen krijgen wisten we nog niet.
    Me moeder: hoe kan dat nou
    Me vader: WAKKER WORDEN! Ze krijgen een tweeling!

Nou me moeder viel bijna flauw hahahaha
    Na een halfuurtje is was ze tot rust gekomen en drong het tot haar door, terwijl ze drinken inschonk hoorde we haar in de keuken mompelen:
    Tjeetje twee kleinkinderen en dan zo`n lachje erachter die mij meteen het gevoel gaf dat me moeder er heel erg blij mee is :D

2. Niet meer actief

En ik heb mijn banner maar even aangepast hahaha

3. Niet meer actief

Testen... Testen..... Testen..... hahaha hoe bedoel je we willen dat je gaat testen :)

4. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0

Whaaaaaaaaaaa wat GAAAAAAAAAAAAF wat ontzettend leuk zeg!
    Oh ik ben zo blij voor jullie! Wat een wonder toch zeg!

5. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0

sjipsssssssss frustrend zeg. Huil maar even lekker uit!

6. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0

hihi hup hup vooruit met die geit en doe een TEST!

7. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Wisselend. Sommige vrienden weten dat we een derde willen en aangezien zoon 1 en 2 onderling 2 jaar schelen en de jongste nu al ruim 2,5 is, denken veel mensen dat we het hier bij laten. Mijn schoonmoeder vroeg laatst zelfs waarom wij die babyspullen nog niet weg deden. Ik heb toen maar gezegd dat ik hoopte dat mijn broer nog een kindje zou krijgen.
    Er zijn een 5 tal vrienden die nu weten dat we een miskraam hebben gehad. Mijn ouders waren in die tijd net op vakantie. Vandaag zag ik ze weer maar heb het uiteindelijk niet verteld. Dat komt later nog wel eens. Mijn ouders weten overigens wel dat we voor een derde gaan, maar ze weet alleen niet dat dat nu al is. Ik jok nl wel eens wat. Vandaag liet ik me nl iets ontvallen over de zomervakantie volgend jaar dat we lekker met z'n vieren gaan camperen. Natuurlijk hoop ik dat dat niet door kan gaan omdat ik hoogzwanger ben of mogelijk net bevallen.

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

hey lieselotje, we willen een foto van je groeiende buik wel eens zien, met die 2 kleintjes erin.. :p.. (hoeft niet hoor.. gewoon pure nieuwsgierigheid hiero)

9. Niet meer actief

Hahaha je moest eens weten hoe graag ikzelf een foto wil :D
    Onze digi is gesneuveld, en we willen een nieuwe kopen maar meteen een foto/filmcamera in een, wel zo handig met de bevalling :)

10. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He gaaf joh lies. Echt leuk zo'n reactie. En je moeder die het nog niet helemaal begreep. haha. Echt leuk.. Jammer dat je dat niet op band heb he.. Had je het later nog even terug kunnen kijken. Maar zoals ik las ga je er wel één kopen.

BLOEMPJE GA MAAR TESTEN! NU! haha.. Ik ben helemaal niet nieuwgierig...ahum..

Pien, jammer weer neg. Ik teste bij mijn zwangerschap van mijn dochter ook pas met 6,7 weken pos. Dus kan nog vanalles gebeuren!

Iedereen succes vanavond.

11. Noes

Noes Actief lid

Sep 14, 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Leuke zulke reacties Lieselot! Geweldig zeg :) Zijn jullie zelf al een beetje gewend aan het idee?

@ Pien: Jammer, weer een nega test. Nou ja, geen bloed geeft moed, moet je maar denken !

En Bloem, heb je al getest?

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!!

SEPTEMBER:
    1:
    2:Missyzuilen (2)
    3:Yvett (1)
    4: Enomis (2),
    5:
    6: Liesl (2)
    7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2)
    8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1)
    9: Margot (1), bambi (3)
    10: Eimat (2)
    11:
    12: Lotte (2), nikkijane (1)
    13: marleentje26 (1)
    14:
    15: Zoe1976 (2) , Noes (1)
    16: blondsteenbokje (1)
    17: Judi01 (1),Pien (1)
    18:
    19: Manon81 (2), Bloempje55 (3)
    20: Katje81 (2)
    21:
    22: Anno103 (1)
    23:
    24:
    25:
    26: Summer (3)
    27: Enomis (3)
    28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1)
    29:
    30: Eimat (3)
    OKTOBER:
    1:Bianca24 (3),Eevitaa (1)
    2:
    3:
    4:
    5: Sil1980 (3)
    6:
    7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), Lotte (3)
    8: Bambi (4), Lied (1)
    9: Yuna28 (3), anno103 (2)
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15: Anoniem1405 (3)
    16:
    17:
    18: Luna73 (1)
    19:
    20:
    21: Noes (2)
    22:
    23:
    24: nikkijane (3)
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger
    (..) is de ronde waar men inzit

Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen

Graag deze lijst overnemen

13. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He yuna,

Heb je je kat al terug? Ik hoop het zo.

14. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

nee.. hij is nog steeds zoek :(

15. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    1,497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!!
    img410.imageshack.us/img410/6379/pinkvw717147qw7.jpg

SEPTEMBER:
    1:
    2:Missyzuilen (2)
    3:Yvett (1)
    4: Enomis (2),
    5:
    6: Liesl (2)
    7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2)
    8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1)
    9: Margot (1), bambi (3)
    10: Eimat (2)
    11:
    12: Lotte (2), nikkijane (1)
    13: marleentje26 (1)
    14:
    15: Zoe1976 (2) , Noes (1)
    16: blondsteenbokje (1)
    17: Judi01 (1),Pien (1)
    18:
    19: Manon81 (2), Bloempje55 (3)
    20: Katje81 (2)
    21:Jenna85 (1)
    22: Anno103 (1)
    23:
    24:
    25:
    26: Summer (3)
    27: Enomis (3)
    28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1)
    29:
    30: Eimat (3)
    OKTOBER:
    1:Bianca24 (3),Eevitaa (1)
    2:
    3:
    4:
    5: Sil1980 (3)
    6:
    7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), Lotte (3)
    8: Bambi (4), Lied (1)
    9: Yuna28 (3), anno103 (2)
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15: Anoniem1405 (3)
    16:
    17:
    18: Luna73 (1)
    19:
    20:
    21: Noes (2)
    22:
    23:
    24: nikkijane (3)
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger
    (..) is de ronde waar men inzit

Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen

Graag deze lijst overnemen

16. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    1,497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Sorry, ik weet niet of ik het zo goed heb gedaan... :oops:

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ey meiden,

net thuis van me pa, ff een bakkie gedaan gezellig met z'n 3e (broertje was er ook bij :D)

Nou jullie zijn nog ongeduldige dan ikke :p:p:p:p grapje..

Ik ga of morgen ochtend of zondag ochtend testen, ben zo bang voor negi testen meiden...Help haha.

Nog geen ongi te bekennen, thja 4 dagen nu overtijd pfff Heb ook helemaal geen symptonen alleen wat gevoelige tepels maar ach heb ik wel vaker denk ik dan. Maar tempratuur is nog steeds tussen de 37.0 en de 37.3 :D

Maar ja er zullen vast geen meiden meer wakker zijn?!?!?!

xxx

18. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey meiden,
    ik dacht ik kom weer eens kletsen, heb het zoooo druk gehad..

Alle nieuwe: Welkom

Alle zwangeren: gefeliciteerd! en de tweeling.. jeetje wat mooi...
    Ik weet nog dat ik een keer iemand babysokjes heb zien krijgen.. als hint.. om te vertellen dat ze zwanger waren.. 2 setjes dus...
    ook een leuk idee natuurlijk maar zo'n gedichtje is ook prachtig..

Heb de afgelopen 100 pagina's ook gemist dus het spijt me als ik iets gemist heb hoor...
    Luna, welkom weer! En jokken doen we allemaal wel eens een keer. Ik zeg wel eens: Ik lieg niet, ik vertel gewoon niet alles! Lekker belangrijk. Niemand die het je dan na 12 weken kwalijk neemt hoor. Iedereen zegt dan: haha en jij maar zeggen dat je de bob bent (omdat je niet drinkt) en dat soort dingen..

Verder hier als het goed is over precies een week ongi, op mijn moeders verjaardag hahaha misschien wel een leuk verjaardagscadeau :)
    Ga me ook niet gekmaken met sympthomen (hoe schrijf je dat woord eigenelijk?)maar.... nee niet over nadenken..
    fijn weekend allen ciao!
    testen testen testen bloempje ;) [-o<

19. goedemorgen allemaal,
    bloempje heb je nu al getest?

gisteren mijn verjaardag gevierd, geslaagd feestje, was erg gezellig, alleen vierde ik het op vrijdag zodat niet iedereen om 11 uur al weg was en is nog bijna iedereen om 11 uur weg behalve wat vrienden en mijn papa.

mijn nichtje is zwanger vertelde ons pap, zegt ie dus meteen jij nog niet he. haha pap nee nog niet haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Niet meer actief

@Anno,

Kom jij uit brabant? gewoon een gokje hoor omdat je ons pap zegt ik vind dat altijd erg leuk klinken.

Hier dringt alles langzaamaan door, lichamelijk voel ik me niet anders maar er is wel degelijk een groot verschil natuurlijk hahaha

Vanavond hebben wij een verjaardag, en ik ga zo maar even ruimzittende kleren uitzoeken.
    De familie weet wel dat ze nog even de mond dicht moeten houden, maar er komen ook wederzijdse vrienden en ik weet van 1 stel dat die het meteen gaan raden dat ik zwanger ben en of ik dan mijn mond nog kan houden?!?!?! Ik weet echt niet of ik dan nog stug vol kan houden dat het niet zo is, en verbergen was al erg moelijk omdat ik mijn eigen kleding niet meer aankan, althans mijn spijkerbroeken knellen als ik zit dus ik moet me zwangerschapsbroek wel aan, dus daarop maar een longshirt ofiets hahahaha.
    Maar ik heb zo`n idee dat ik het niet lang meer verborgen kan houden.

@Yuna, tjee meid nogsteeds Chester niet thuis ppppffftttttt

@Bloempje, heb je al getest?!?!?!?!?
    we willen namelijk meer roze hier hahaha

En hoe is het met de rest?

Share This Page