wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haha ,lies lachen man ik zou ook echt mijn mond niet kunnen houden.

ben dus bezig met temperaturen, heb ik al 3 dagen totaal verschillende temps, gisteren ook getempd toen ik net wakker was en nu weer en nu is het gewoon 0.4 graden lager.zei toch dat ik het niet snap

xxxxxxxxxxxxxx

2. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    In 2006 waren we een aantal maanden bezig met zwanger worden, om bepaalde redenen zijn we er even mee gestopt en nu hebben we besloten dat we er weer echt voor willen gaan, dus voor mij ook weer de eerste ronde

3. welkom sanna,
    stel je even voor en wanneer is je nod dan kun je in de lijst erbij.

xxxxxxxxxxxxxxxx

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Anno, het kan idd dat hij wat schommelt, mijn kaartje ziet er ook niet echt zo overzichtelijk uit hoor tot nu toe..;) maar je ziet wss wel het verschil als je ei is geweest..

5. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Hallo,
    Ik had me al voorgesteld ergens in 2006, was toen ook actief op dit forum, alllen toen we de wens even opzij hebben gezet schreef ik hier ook niet meer (las wel mee) nu we weer willen beginnen, zal ik ook weer actief zijn

6. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    goedemorgen meiden

Welkom Sanna, wil je je toch even voorstellen, want om nou 400 pagina's terug te lezen om te kijken wie je bent, is wel erg overdreven toch ;). Leuk dat je weer mee doet en ik hoop dat het snel gaat lukken voor je.

Dadelijk moet ik even naar Utrecht heen en weer gaan rijden om te kijken hoe lang we erover doen. Dennis gaat een opleidiging doen in Utrecht (grafische vormgeving) en moet morgen beginnen. Maar het is wel prettig als je weet hoe laat je weg moet..haha..

EN DE ZON SCHIJNT. JIPPIE..

Dus iedereen veel plezier vandaag! En succes natuurlijk

Groetjes Lotte

7. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ey meiden,

ikke hier ook weer :D nog steeds geen ongi te bekennen pff je zou toch gek worden hahaha...
    Achjah we wachten gewoon weer rustig af :D.
    Strax me moeder met de vriend die komen eten wel ff gezellig.

Ennuh de zon schijnt hier ook :D
    xxx

8. Secretstar

Secretstar Actief lid

@Onsukkie: gefeliciteerd
    @Lies: Een tweeling :(: :(: Wat vreselijk spannend voor jullie :)

Hier gaat het ook best! Heb alleen een vreemde smaak in mijn mond de hele tijd, sommige dingen smaken me dan ook echt niet meer. Ook vreemde steken in mijn buik, lichte ongi-krampjes, heel gek allemaal dus omdat ik zover ik weet geen eisprong 'gezien' heb deze maand en we maar geklust hebben op goed geluk.
    Ik ben echt doodzenuwachtig :oops: maar denk dan dat ik me sommige dingen toch zal inbeelden, alleen die steekjes dat beeld ik me niet in :)
    Oh ja ook een (weet niet hoe ik het moet uitleggen) een zwaar gevoel in mijn onderbuik. :rolleyes:

9. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Hey Meiden! en hey alle nieuwe! ik ben een weekje niet online geweest en huppa ruim 30 pagina's erbij! dat kan ik echt niet bijlezen, haha!

@Lieselotje, ik zag dat je in verwachting bent van een tweeling, wat leuk zeg... Van Harte!

@Poohbear, status...? ik ben zo nieuwsgierig!

Hier verder alles ok, volgens mij komt mijn eisprong eraan dus we kunnen weer functioneel gaan klussen :)

Hoe is het verder met de zwangeren?

@Yuna, ben jij al bij je ei :)?

10. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    GEFELICITEERD! wat leuk zeg! en dat zonder er zo bewust mee bezig te zijn! goed man, geniet ervan!

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Haai meiden wat gaat het hier snel zeg,ga echt niet meer alles terug lezen.. ;)

@bloempje meid wat moet jij balen zeg!
    Een nega test en ook nog niet ongie?
    We blijven hopen voor je!

@Onsukkie,van harte gefeliciteerd meid,dat doen jullie goed zeg! ;)
    Geniet er van..

Hoe is het met Pien,ook weer een nega test,pfffff...

Dames ik duim voor jullie! [-o<

Hier wordt het ook spannend,ik weet mijn cyclus niet maar ben 01-09 ongie geweest,nog ff weekkie wachten dan maar he! ;)
    Fijne avond iedereen!

12. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Lieselotje wat kan jij toch lekker droog zijn he.
    Vind het echt super zoals je met je tweeling om gaat.
    Heb je niet iets van paniek gehad?

13. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey hey,

@Sanna welkom hier en succes.

@ Lieselotje toch moeten vertellen ja op zo een moment kan je er dan toch ook niet echt meer omheen he maar leuke reacties gehad iig.

@ Bloempje nog geen ongi nou dan is er nog steeds hoop toch wanneer ga je weer testen zou wel ff wachten is niet leuk zo'n negatieve test hoop zo dat je snel positief mag testen.

@Secretstar spannend meid je NOD is toch de 28e de mijne 27e maar dan ben ik uitgegaan van 27 dagen heb een tussenweg genomen van 29 en 24 dagen maar denk als ik donderdag nog niet ongi ben dat ik vrijdag ga testen wanneer ga jij testen? misschien kunnen we samen testen.

Verder alles rustig hier kan niet echt zeggen dat ik kwaaltjes heb dus geen idee of het raak is afwachten dus.

xx

14. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hallo Dames,

Wat weer veel berichten!

@Sanne, welkom ik wens je veel succes!

@Bloempje, jeetje nog geen posi test, ik duim voor je!

@Onsukkie, gefeliciteerd, geniet ervan!

Als ik iemand vergeten ben, veel succes!

Liefs Monique

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi,

en nog geen ongi haha word gek steeds van die tekst :p:p

Maar ik ga nog lang niet testen ik wacht zeker een week of ander half week. Ik zie wel.

Hier gata het voor de rest wel ok, beetje raar gevoel in me onderbuik ((zal me ongi toch komen :D)

xxx

16. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop voor je dat je ongi niet komt dat je gewoon snel positief mag testen en anders ja laat hem dan maar snel komen dan heb je meer zekerheid.

al dat wachten ook om gek van te worden hoop dat het snel vrijdag is en dat ik dan nog niet ongi ben en gewoon postief mag testen......

xx

17. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    @Enomis, ik hoop ook voor je dat je gauw posi mag testen.

Wij zitten nog maar in de eerste ronde maar vind het nu al spannend.
    Ik ga er ook niet vanuit dat het direct raak is maar het zou natuurlijk wel geweldig zijn.

Liefs Monique

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja ik baal hier ook wel beetje van, 2 keer negi testen en toch 5 dagen overtijd :S 2 mooie cyclus gehad van 22 dagen en nu pfff nu is het beetje verrot haha.

Ik zal ook even niet weten waneer ik het beste kan testen, stel dat me ongi uit blijft.

Wat vinden jullie >?

xxx

19. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Echt balen Bloempje!
    Ik zou gewoon nog een keer testen morgen of overmorgen, maar ja, die testen kosten natuurlijk ook centjes...
    Anders misschien je huisarts bellen voor een bloedtest?

Ik duim voor je!

Liefs Monique

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja ik vind het nog zo kort op dag, gister negi, zal die morgen wel posi zijn ?

( sorry hoop beetje verloren, maar gelukkig horen jullie mij geklaag aan :D)

Een roosje voor iedreen :p:p

xxx

Deel Deze Pagina