Ja het is en bijft spannend vanaf het eerste moment dat je er mee bezig bent maar ben er deze maand bewust wat minder mee bezig geweest omdat ik de 1e 2 maanden echt met van alles bezig was ovulatie testen, temperaturen heel veel online was er echt heel heel veel mee bezig maar goed het is en blijft een wonder natuurlijk.
Het is helemaal geen geklaag hoor Bloempje, vind ik tenminste niet. Daarom zitten we toch ook op dit forum, om naar elkaars verhalen en ervaringen te 'luisteren' en elkaar te helpen! Knuffel Monique
ja idd 1e 2 maanden mooie cyclus van 22 dagen en dan nu opeens overtijd en negatieve testen om gek van te worden. Ik had de 1e maand netjes 29 dagen en daarna opeens 24 dagen dus zit nu ook in onzekerheid niet weten waar ik vanuit moet gaan dus wacht tot vrijdag als de ongi er dan nog niet is ga ik denk testen. ik zou als ik jou was nog ff 3 a 4 dagen afwachten en als de ongi er dan nog niet is toch maar weer testen en hopelijk met succes.
haha nee maar voel me dan altijd zo lullig als ik klaag ...en dat terwijl ik ook altijd luister naar andere en meningen geef ... Maar tis gewoon nu echt vervelend aan het worden dat wachten en minuut kijken of je ongi word :S en heb ook nog is last van (nooit gehad) veel afscheiding. Dus hup naar de wc om ff te kijken of het ongi is ,aar nog steeds niet haha xxx
Ja ik zat zelf te denken aan een week, volgende week zaterdag octend ofzo./ Dan weet ik of ik zaterdag avond mag drinken bij het concert hahaha Maar idd 3 a 4 dagen wachten is ook wel een idee xxx
Blue Man Groep, samen met me vriend me ma en haar vriend ...Heel gezellig heb er ook onwijs veel zin in En zondag naar kamasutra beurs ( ), dus een lekker druk en gezellig weekend xxx
Denk erom he niemand klaagt hier we zijn hier om naar elkaar te luisteren en elkaar advies of steun te geven dus geen schuldgevoelens ok en idd jij luisterd ook altijd en geeft ook altijd advies en nu is het ff de beurt aan jou om je ei kwijt te raken hier. en wat betreft die vele afscheiding dat heb ik ook al een week lang om gek van te worden nooit echt zoveel last van gehad? vreemd hoor.
Aah dankje wel , het doet het altijd wel ff goed om te klesten met meiden die in het zelfde schuitje zitten hoor. Maar idd afscheiding heb ik nooit zoveel gehad :S echt irritant hoor, soms voel je het gewoon lopen (sorry ) En dan word je best rood, want dan denk je dat je doorlekt van de ongi haha maar helaas xxx
Blue Man, lijkt me erg gaaf! En de kamasutra beurs, ideetjes op doen voor het klussen hihi?! O'ja, nummer 100! Liefs Monique
Ja Blue Man lijkt me ook zeker gaaf, wel eens op tv gezien en klonk best wel goed. Ennuh idd ff wat idee opdoen voor het "leuker maken van het klussen"" hahah (niet dat we het nodig hebben ) Maar wou er al een tijdje naar toe, en nu hadden we tijd (flink wat geld opzij gezet ) xxx
ja je kan ook wachten tot vrijdag dan ga ik denk ook testen doen we het saampies als 1 van ons bijde dan ondertussen niet ongi is geworden? is maar een idee hoor. Maar leuk ff naar een concert en ja dan is het wel lekker als je meer zekerheid hebt of je wel of niet mag drinken.
ow dat is wel leuk ja samen testen ...maarum samen posi he anders testen we niet Maar idd wil gewoon ff zekerheid voor het drinken, want we gaan daarna het cafe in ennuh ik lust af en toe wel eens een wijntje en hoef niet terug te rijden haha. xxx
ja is altijd leuk zo'n beurs en alle extra's voor een spannendere, leukere klusbeurt is altijd meegenomen toch af en toe moet het wel eens net ff anders zijn dan normaal.
Ja ik herken mezelf hier helemaal in zelfde gevoel en idd wel ff fijn dat je weet dat je niet de enige bent.
Ja er zullen vast wel dingen zijn op die beurs die ikke wil hahah. Maar vind het ook gewoon gezellig om met me vriend saampies op stap te gaan En idd irritante gevoel is dat die rot afscheidingen en ben ook wel blij dat ik niet de enige ben haha, ben ik toch niet raar xxx
Waar is die beurs zondag? Wij willen er ook al een tijdje heen. Enne jullie allebij veel sterkte met testen en hopen op een posi test he. Jullie hebben mij ook zoveel moed in gesproken toen ik zat te wachten op mijn ongi. Zal echt voor jullie duimen meiden. En voor iedereen natuurlijk...
In utrecht de jaarbeurs daar is het vrijdag, zaterdag en zondag www.kamasutrabeurs.nl daar kan je ook op kijken Maar um droppie zolang wil ik niet wachten op me ongi hoor meid achjah we wachtebn rustig af xxx xxx
hoi lekker weertje vandaag he. hier alles goed beetje misselijk geweest vanmorgen maar ja kan toch nog niks aan de hand zijn. ff vraagje er zijn meiden die gewoon ongi worden als ze zwanger zijn, hoe weet je dan dat je zwanger bent? niet dat ik denk dat ik zwanger ben hoor maar vraag het me gewoon af. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
ja het kan, een collega van me pa (ze weegt al zelf heel veel en is flink dik) die kwam er pas achter dat ze al 9 maanden was, ze had opeens weeeen gevoel en in het ziekenhuiis kwamen ze er achter dat ze aan het bevallen was. En ze is idd 9 maanden lang ongi geweest, voelde af en toe iets brak. Maar was gewoon aan de pil xxx