wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou dan proberen we allebij tot vrijdag te wachten ok testen we saampies.
    En ja Allebij posi dan lijkt me een mooie deal :thumup:

Ja ik lust ook wel een lekker wijntje en is dan wel lastig als je geen zekerheid hebt.
    Gister vroegen een paar vriendinnen of ik mee de stad in ging en ja meestal lust ik er wel aardig wat van maar kon het gewoon niet doen dus had maar gezegt dat ik al andere plannen had..... en zat vervolgens alleen thuis aaaaaa :( maar drink bewust al veel minder sinds ik bezig ben om zwanger te worden.

2. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    He Anno,

Was zeker lekker weer vandaag!
    Vanmiddag lekker gewandeld en daarna lekker gefreubeld met mijn kralen.

Ik heb het idd wel eens gehoord dat je gewoon ongi kan worden als je zwanger bent.
    Maar hoe je dan weet of je zwanger bent weet ik niet.

Liefs Monique

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ik heb gister avond een glaasje Apflelkoorn op (ofzoiets haha), had er zo veel zin in :O

xxx

4. Niet meer actief

Hoi wij gaan ook naar de KamaSutraBeurs :)
    Wij gaan vrijdag of zaterdag dat weten we nog niet zeker.

Balen dat je negi test Bloempje, misschien over een paar dagen nog een keer testen, en anders inderdaad een bloedtest vragen bij je HA.

Anno, ongesteld worden tijdens je zwangerschap kan heel goed.
    Ik heb het van dichtbij meegemaakt, diegene was oo gewoon ongesteld geworden en ging met buikkrampen naar de dokter, die heeft haar doorverwezen naar de gyn en toen ze een echo kreeg bleek ze drie weken later uitgerekend te zijn :confused:

5. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou daar zou ik me echt niet zo heel druk over maken hoor als je echt op alles moet letten als je nog geen zekerheid hebt dan word je gek.
    Kijk als je nou echt positief hebt getest neem ik aan dat je geen alcohol meer zal nemen en dan nog is een slokje niet eens zo erg.

Ik heb vorige week ook gewoon 2 borrels gedronken. alleen dit weekend niks.

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ow wij gaan zondag, anders had ik je in het echt kunnen feliciteren ;)

xxx

7. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ow ik maak me ook zeker niet druk, zit nu ook aan 1 glaasje :D heel af en toe weekend wil ik wel eens een glasaje, maar drink haast nooit.
    Ja met een avondje weg gaan 1 of 2 glaasje

xxx

8. Niet meer actief

Ja inderdaad Bloempje, maar dan moet je elkaar wel vinden tussen al die anderen.

En ik weet niet of ik eroverheen heb gelezen, maar hoe is de sollicitatie van je vriend gegaan?

En enomis ik zal voor jouw ook duimen dat je posi zal testen :D

9. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ken ook 2 meiden die het hebben meegemaakt 1tje kwam er ook pas achter toen ze aan het bevallen was die wist ook niet dat ze zwanger was en ook gewoon ongesteld geweest 9 maanden lang.
    En een andere vriendin van mij was 3 manden zwanger ook ongi en slikte de pil en snapte er niks van en toen maar een test gedaan en ja hoor zwanger mar komt volgens mij niet zo heel veel voor hoor.

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ja as waar word vast vet druk haha.

OW ja over zijn solli :D morgen 2de gesprek als het goed is tekenen gelijk :D:D:D:D
    Dus morgen middag doe ik weer verslag want dan weet ik het allemaal zeker :D

xxx

11. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Lieselotje dank je wel meis.

hey had jij eigenlijk symptomen voor je positief teste? heb je misschien al eens verteld maar weet het niet meer en wanneer teste je postief voor je NOD op je NOD of erna?

12. Niet meer actief

Ik zal voor jullie duimen dat hij aangenomen wordt :D

Ja die beurs gaan we ieder jaar en elk jaar kijken we onze ogen uit, soms lopen er echt mafketels rond hoor hahaha

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Dit is me eerste jaar :oops: haha ik mag er ook pas oficeel 2 jaar naar toe he ;) haha

Maar me vriend is al 2 keer gewest en die zei ook al je gaat je ogen uit kijken :D dus ik heb er zin in hahahhahahahaha

xxxxxx

14. Niet meer actief

Ik was meteen de eerste ronde zwanger, en volgens een cyclus van 28 dagen (daar was ik maar vanuit geggaan) heb ik getest op mijn NOD.

15. Niet meer actief

O je gaat ingewijdt worden?!?!?! hahaha nou dat beloofd wat je gaat je ogen uitkijken :confused: :)

16. mijn man (vind het nog steeds leuk klinken) is vorig jaar geweest, ik wilde niet mee.
    maar hij vond er niet zo veel aan.gaat nooit meer.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster

haha jaja ben nog maagd :p:p (kwa dat soort beurzen he haha)

xxx

18. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Ik weet precies hoe je je voelt, was deze keer ook 5 dagen overtijd en de hele tijd voel je dan wat lopen, steeds maar denken dat je ongi bent..maar nee hoor. Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid is, ik was ergens wel blij dat na al die negatieve testen de ongi kwam, weet je tenminste waar je aan toe bent! Maar nog meer hoop ik natuurlijk dat je straks toch positief test, haha!

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    waarom wou je niet mee (ben verder niet nieuwgierig aan gelegt hoor :D haha)

xxx

20. zat op dat moment niet zo lekker in mijn vel, baalde van mijn baan en eigenlijk van alles wat je maar kon bedenken, heel erg aan vakantie toe toen.
    dus kon me er niks bij indenken dat ik het leuk zou vinden.
    achteraf niet veel spijt van, is denk ik niks voor ons.

xxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina