Ja idd ik denk wel dat je er van moet houden. Want anders is het niks. Ik vind het altijd wel grappig allemaal Dus ik gata zeker ff genieten (me ogen dan he van die mafketelz haha) xxx
ik weet niet of je vriend je al voorbeelden heeft gegevan van wat je tegen kan komen, maar het is daar heel "normaal" om aan een riempje te lopen en dat ze dan vooruit getrokken worden door hun metgezel hahaha en nog veel meer van die dingen en ik ben iemand die haar mond niet kan houden en roep meteen iets van kijk zo`n leuke hond dat ras wil ik ook hahahaha
@lieselotje, haha ow dan lijken wij opelkaar ikke kan ook niet zo goed me mond houden ik denk hard op haha Maar hij had het idd al verteld over dat soort mensen .... Ik zei al ken ik net zo goed me hond mee nemen hahaha xxx
Nee dat hoop ik ook niet voor je. En ik hoop dat ik deze keer ook wat sneller ben Had vandaag mijn ei moeten hebben als hij nu gewoon 28 dagen zou zijn. Heb wel steken links onder in mijn buik gehad, maar of dat een ei ozu zijn? We wachten af en ik temp nu natuurlijk al een maandje dus we zullen het wel zien.
Ja inderdaad of mensen die met zwepen rondlopen en echt de striemen op hun lijf hebben staan waar je gewoon de bibbers van krijg. En ook mensen die zo goed als in hun nakie lopen, die hebben bijvoorbeeld een soort visnet aan en meer niet
pff ik zie me al lopen in zo vissenetje hahah (dusss niet ). Echt niet zo ben ik dan weer niet haha. Maar ik vind het gewoon iets wat je is in je leven moet doebn ik weet niet waarom haha xxx
gewoon leuk om naar te kijken toch. mijn vriend is al eens geweest en die wil echt wel gaan. zeg net tegen hem dat het is volgende week.
ja mij lijkt het ook wel eens leuk, en mischien volgend jaar weer (bloempje lust er straks pap van ) xxx
Speeltjes? Die hebben wij niet hoor hahaha Nou even zonder gekheid, speeltjes zijn daar in overvloed. Ik heb het vorigjaar gehad ik ben iemand van ff kijken hoe het werkt en of het niet teveel herrie maakt hahahaha Sta ik met iets in mijn handen op hoogste stand wordt ik vanachter aangetikt, staat daar mijn neef met zijn vriend hahaha
Hey meiden Ik gaat er vandoor nog ff tv kijken en daarna naar me bedje toe. fijne avond nog en slaap lekker voor later. xx
Speeltjes wat zijn dat? hahahah Nee hoor dat hebben wij ook heus wel, maar idd mischien leuke dingen daar waar je nooit van heb gehoort ofzo haha altijd handig om meer te weten dan je al weet xxx