wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    kan wel hoor. Je doorbloeding is beter tijdens een zwangerschap. Maar bij alles geldt ik weet niet of dat soort kwalen nu al spelen (dus nog voor NOD).

2. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo werkdag zit er weer op en ja hoor al weer veel om bij te lezen poe poe maar helaas nog geen positieve testjes moet nou toch wel snel gaan komen he.

@sjouk welkom klets gezellig mee zit zelf ook nog in de 1e ronde net zoals de meeste hier.

@Anoniem (naamgenoot Simone) hoop dat je je weer wat beter voelt ik kan overdag op me werk niet hier kijken omdat iedereen dan mee kan kijken en dat is niet zo de bedoeling dus als ik dan thuis kom en kijk dan heb ik zoveel om bij te lezen dat ik ook niet overal op kan reageren maar heb ook nog geen ervaring in het zwangen zijn dus kan de meeste vragen ook niet beantwoorden.
    Nou sterkte en kop op en je blijft wel hier gewoon gezellig mee kletsen ok. we zijn er om je te steunen in goede en slechte tijden. dikke knuffel simone.

Nou voor mij nog 5 daagjes tot ik kan testen begin het nu wel steeds spannender te vinden hoor maar verwacht niet te veel want heb weinig verschijnselen af en toe dus beetje misselijk en lichte steekjes in me buik verders niks maargoed je weet het nooit he.

xx simone

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja ik wacht het even 11 dagen af en dan ga ik gewoon testen hahah, of toch maareen week wachten daaran ik wete niet, ik ziet het wle tegen die tijd.

Mensen die vandaag moesten testen succes.....
    Maarum Luna jij mag ook over 11 dagen testen wat doe jij?

Anoniempje hoe is het nou met je? Al wat beter?

xxx

4. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Hallo iedereen,

Mijn naam is Samantha.. mn vriend en ik zijn ook net begonnen en we zitten nu dus ook in de eerste ronde..

Wel spannend allemaal hoor. Ik lees hier al een tijdje mee en dacht zal me ook aanmelden, zodat ik ook gezellig mee kan praten.

Groetjes, Samantha

5. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Had dubbel gepost..oops!

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hoi samantha,

oehh nog maar 1 dag? ga je morgen testen?... of wachten..

7. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @ Simone en Angel, ja gaat alweer een stuk beter! net even twee taco's naar binnen gewerkt en over een half uurtje is mijn vriend ook weer thuis. Kleintje zit lekker Bob de Bouwer te kijken ;) Dank jullie meiden! jullie zijn echt lief! en de rest natuurlijk ook!

@ Samantha! hoe lang zat je al met ons mee te lezen? beetje stiekem ons bespioneren, haha! Nee hoor welkom bij de klub en ik hoop dat je snel zwanger mag worden! wanneer is je NOD?
    liefs, Simone

Oh ik zie het al, ik moest even naar je banner kijken natuurlijk. Spannend! ga je morgen al testen?

8. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Anoniempje,

Nee helemaal niet raar, ik ruik ook vanalles veel beter heb ik het idee. Ik hoef niet te kokhalzen en vind het ook niet vies maar merk wel dat ik het sterker ruik dan anders. Je bent niet overmoedig hoor. Ik ga vandaag mijn 6eweek niet ongesteld in (niet wetende wanneer wel ivm spiraalverwijdering) dus ben het wachten ook wel erg zat. Heb het idee dat ik al 6 weken wacht ipv 2 haha!
    succes met wachten!

9. Sil1980

Sil1980 Lid

29 jul 2007
    90
    0
    0
    Dag meiden

Ik zal jullie vertellen dat augustus wat rood begon! :D
    En ik vind het nog niet erg ook! Ik ben eigenlijk heel blij dat ik weet dat ik nog gewoon kan na 11 jaar pil!. Netjes 30 dagen cyclus.

@Samantha welkom!

Gr Sil

10. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Heey,

Ik kan echt niet wachten met testen denk ik..maar ik probeer mn best te doen om te wachten tot het weekend. Haha..

@anoniem1405 .. lees hier nu een maandje mee ofzo:p haha..eigenlijk sinds we zijn begonnen. Gewoon om wat informatie te zoeken enzo...haha..

Liefs, Samantha

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @Samsammie Welkom hiero bij het klets groepje :p, wij kletsen heel wat hiero ;)
    Veel succes morgen of ga je niet gelijk testen?

@Anoniempje, jij had het over reukvermoge. Kwas vandaag bij de Ikea en ging van die kaarzen reuken, maar ze waren heel sterk in me neus. (geen kokhalzen). Maar had zoiets van ach zullen die kaarzen wel zijn. Thuis aan gekomen ging we eten. Ik had heerlijk broodje salami en kaas(jaja lekker stinken :D:D) en zelfs de salami en de kaas roken heel sterk, normaal heb ik dat nooit. En me Punica(soort taksie drinken) rook heel sterk envies.

xxx

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @ Sil,
    Jammer joh, maar volgende ronde meer kansen toch ;)

xxx

13. Sil1980

Sil1980 Lid

29 jul 2007
    90
    0
    0
    ik kan straks weer lekker klussen ;)

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ja zo kan je het ook zien toch sil ;)
    Ik zal zeggen veel succes met klussen :p

xxx

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Jammer Sil..

hmmm, eigenlijk weet ik verder niks te zeggen, maar ik heb ook niet zoveel te doen, en dat afwachten is ook niks.. dus een niet nuttige post van mij..

16. Sil1980

Sil1980 Lid

29 jul 2007
    90
    0
    0
    Dankje Yuna voor je niet nuttige post! Heerlijk om te horen hoe jammer jullie het voor mij vinden! :D
    Ik moet echt eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder zo gelukkig was om ongi te worden!

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @anoniempje,

toen jijzwanger was, had je toen ook zo last van dicht zittende neus? in het begin van je zwangerschap.

ik las hier meer over op andere topics

xxx

18. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @angel, ja dat had ik ja! ik had gehoord dat je dan geen neusspray of neusdruppels mocht gebruiken maar ik heb het toch bijna iedere avond voor het slapen gaan gebruikt. bijna 9 maanden lang, kon echt niet slapen zonder zuurstof, haha! Heb jij ook een dichte neus?

19. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @ Sil, jammer... maar gelukkig ben jij blij met je cyclus. Dan lekker klussen inderdaad ;) vervelend zeg, haha!

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    pff hou op schei uit, ik denk dat ik het al 2 a 3 dagen heb, elke dag als ik wakker word, zofra ik ga douchen(ik douch met kneip mint gata je neus lekker van open ;)) dan gaat het wel weer,
    maar zit nu weer met een evrstopte neus.
    Maar griep is het niet, dat voel ik zeer zeker aan komen.

Owejee zal het dan mischien tog raak kunnen zijn haha...We wachten 11 dagen af toch ;)

Owja lief kindje die foto, zal vast je zoontje zijn? echt een druifje ;)
    xxx

Deel Deze Pagina