thanx en houden jullie het hier wel een beetje netjes nee hoor grapje.... We zijn gewoon lekker hollandse dames en in deze tijden is het gewoon allemaal normaal toch. x
Ja inderdaad, kijk ik heb wel eens zin als Peter niet in de buurt is en dan moet je toch wat he? hahaha
Ja idd het hoort geen taboe te zijn haha...maar ja sommige meiden denken daar (hel;aas) anders over. Ik heb ook 2 vriendin: 1 kan ik er open en blood over praten (nee niet letterlijk nemen haha) en 2de kan ik dara echt niet mee praten die vind het vies en hoort niet. vind zij xxx
Voor elke dag wat? zelfs dat gaan we niet redden hahaha We hebben hier 4 of 5 speeltjes meer niet maar de een gebruiken we vaker dan de ander we hebben wel ons favoriet zeg maar. Tjee wat een onderwerp eigenlijk hahahahaha
haha idd mooi gezegt haha Strax gaat me vriend fultime werken (hopen ) en dan moet ik hele dag thuis blijven haha ja dan ga je vervelen xxx
ow je doet het beter dan wij, wij hebben er maar 2 haha...oke volgende week kotm daar veradnering in idd wat een onderwerp hahahaha
Nou het hoort bij het leven ik vind het verre van vies, maar inderdaad met de een praat je er makkelijker over dan met de ander en hier is het helemaal makkelijk jullie kunnen mij niet zien blozen hihihihi
Wij hebben ook wel wat in huis, maar waar laat je het he. Mijn moeder is bij ons kind aan huis en komt dus ook gewoon in de kasten. Wij hebben dus wat speeltjes in een super de boer tasje zitten in de sport tas van mijn vriend. Het moet toch niet gekker worden Maar ik moet toegeven dat ik toch de voorkeur geef aan mijn eigen mannie hoor.
ja precies, net als mensen die alleen recht toe recht aan klussen zeg maar, ik kan me niet voorstellen dat ze daar tevreden over zijn. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat die mensen zoiets hebben dat al die standjes en toestanden is voor mij niets ik ben al moe als ik eraan denk laat staan moet uitoefenen hahaha Nou dan maar moe denk ik dan Moe maar voldaan hihihi
Oww hier ligt het ook niet voor het oprapen zeg maar wij hebben het bovenop de linnenkast liggen in een tas, ook hier zijn de moeders kind aan huis vandaar. En inderdaad ik geef de voorkeur aan Peter, maar Peter is niet altijd thuis hahaha
Wij hebben het gewoon in het nacht kasje, daar komt me ma niet haha (alleen me ma weet het echt wel dat die dningen in huis liggen ) Ik heb een hele open band met me ma . En over recht toe recht aan. wij doen niet anders kan je op meer standjes doen dan haha pff volgens mij hebben we het heel kamasitra boek gedaan. haha nee grapje. Maar recht toe recht aan zeer zeker niet hier xx
Idd eigen man is veel beter, maar ach die zijn idd ook wel eens van huis Maar boven op een kast, pff ben je op gewamrt dan moet je eerst ff op de kast zoeken haha xxx
recht toe recht aan is alleen makkelijk als je even snel wil klussen en eigenlijk geen tijd heb. (maar dan is de keukentafel ook goed natuurlijk)