oww maar daar volstaat de bank ook erg goed voor hoor of doggystyle half over de bank leunen hahaha ik denk dat ik maar even overga op msn
Meiden het feestje kan gebouwen worden::: Annemarie zit op 1000 berichten En nog niet zwanger he hahaha. Lets have A Party {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/
Haha mijn voor keur gata uit op vrouw boven man onder haha ow en 69 Maar idd recht toe recht aan is makkelijk voor een vluggertje hahah xxxx
En wie zegt dat je niet zwanger ben?!?!?!?!?! Misschien is je hcg gewoon nog niet te meten, dat had mijn vriendin ook die testte pas na drie weken posi dus alles kan nog
Jaaaaaaaaaa feeeeest! En dat zo op zondag avond. Gaan we weer gebak eten en het op een zuipen zetten?
haha ja dat is zo, maar ja we zien volgende week wel dan ga ik testen als ik nog steeds niet ongi ben. Jub taart tijd en zuipen of Sapje tijd hahah Feestuh
wat zijn jullie snel zeg met tikken. ik zit met de laptop op de camping en die is echt heel langzaam. maar kon echt niet langer zonder jullie dus mannie zit voetbal te kijken en ik klets lekker even met jullie. maar wat is dat ding toch langzaam.
Wat ga je doen als je dan nog niet ongi ben en weer negi test? Ga je dan een bloedtest aanvragen bij he HA, en ik zou voor de zekerheid niet drinken althans niet veel aangezien dat de kans erin zit dat je wel zwanger ben
Ik weet niet wat ik ga doen als ik weer negi test, denk idd ff naar de huisarts voor bloedtestje . Maar ik drink gelukkig haast nooit, naar een maand vandaag en gister een glaasje xxx Idd mensen die msn hebben? we kunnen met ze alle in gesprek xxx
Ja inderdaad en zeker mij weer gek maken he bloempje net als de vorige keer pppfftttttt ik moet er nog van bijkomen hahahaha