Kijk die heb ik dan weer niet geprobeerd... voor de meiden die niet naar de beurs willen maar wel vrouwvriendelijke speeltjes zouden willen:www.mailfemale.com Goeie site met producten speciaal uitgekozen door en voor vrouwen. Heb er wel eens wat besteld (o.a. ook Eros) en zijn kwalitatief goede spullen. En ik ben ook wel eens naar een thuisparty geweest. Samen met vriendinnen vanalles gezien en gevoeld haha. Was erg lachen en ook de spullen daarvan bevallen goed www.ladiesnightparties.nl
Ja so party is echt lachen, maar ja je moet er ook de vrienden er voor hebben. Veel van mijn vriendinen doen daar niet aan haha. Die praten er ook niet over, en houden er gewoon niet van. Ik bene r niet vies van Daarom vind ik het ook vet van Lotte met die fotos, echt zo onwijs leuk dat je dat duurft xxx
Ja dat heb ik ook wel eens meegemaakt zo'n party. Maar ik wist alles al..haha.. Ik vind het gewoon leuk om veel uit te proberen. Ik wil zelf graag nog eens het viberendbadeendje willen. Haha. Maar heb ik nog niet gekocht.
nee sorry mijn fout, beetje rare zin haha Laten we het maar houden op: Welkom in de groep zwangeren. Liefs
Hallo allemaal, Jeetje wat kletsen jullie veel zeg Nou dus ik weet het echt niet meer.. Gisterenavond had ik al de hele tijd van die kleine steekjes en afgelopen nacht dan ook slecht geslapen, sta ik vanmorgen op en ja zie ik dat ik dezelfde afscheiding heb als wanneer ik mn eisprong heb Heel gek allemaal! Vorige keer had ik een cyclus van vier weken maar had ik geen eisprong gezien en kreeg ik ook mijn NOD de eerste dag dat we op Tenerife waren Nu iig klussen voor de zekerheid maar volgens mij is mn hele lichaam van slag of is dat euh slijmverlies ook teken van zwangerschap? (sorry voor het woordgebruik )
het is allemaal niet fijn als je niet weet wat er met je lichaam gebeurt ik heb dat ook als ik denk dat ik zwanger was had ik weer mijn maandstonden , ben nog aan het afkikken van mijn pil denk ik , hoelang mijn lichaam nog moet recupereren weet ik niet , hoop niet lang meer
het is allemaal niet fijn als je niet weet wat er met je lichaam gebeurt ik heb dat ook als ik denk dat ik zwanger was had ik weer mijn maandstonden , ben nog aan het afkikken van mijn pil denk ik , hoelang mijn lichaam nog moet recupereren weet ik niet , hoop niet lang meer
Je kan ook vruchtbaarslijm hebben na je eisprong.. maar zekere voor het onzekere nemen zou ik zeggen..
Hoi, Ik zit ook in de 1e ronde.. Ik kan egt niet meer wachten.. Ik ben al 4 dagen over mijn menstruatie tijd.. Dit is mijn nooit overgekomen. ik ben heel erg regelmatig.. ik heb zelfs een vaste tijdstip.. ik heb wel heel erg last van mijn rug.. lijk dat de menstruatie aan zit te komen.. maar hoop van niet.. Ik hoop dat het raak is.. groetjes hilal...
Ben je hiervoor aan de pil geweest of ben je al een tijdje van de pil af? Ik hoop voor je dat je zwanger bent. iig succes ik duim voor je! groetjes lotte
Neej ik ben hiervoor aan de pil geweest.. Ik hoop dat het geen ontpillen is.. maar de kans is wel groot Heel lief dat je voor mij duimt.. Ik hoop dat iedereen die een kindje wil zoo snellll mogelijkkk waar komt.. groetjes
@Hilal, Welkom hiero, en idd gooi er ff een testje eraan. Maar ikz elf denk dat je toch in de ontpilfase zit. Want je ben na je pil nog niet ongi geweest toch? xxx
Hoi, neej ik ben nog niet ongesteld geweest. ik denk zelf ook dat ik ontpilfase zit.. maar je weet maar nooit... test ga ik volgende week maandag doen, ( natuurlijk als ik niet ongi wordt)... groetjess...
Er zijn er al meer zwanger geworden hoor de eerste maand, dus ik hoop dat het bij jou ook is gelukt. Maar pas op! Je lijf kan je aardig in de maling nemen.
IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GELIJK DE EERSTE RONDE RAAK, PUT ME ON THE PINK LIST!!!!!!!!