Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3: 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15: Zoe1976 (2) , Noes (1) 16: blondsteenbokje (1) 17: Judi01 (1) ,Pien (1) 18: 19: Manon81 (2), Bloempje55 (3) 20: Katje81 (2) 21: Jenna85 (1) 22: Anno103 (1) , onsukkie (2) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1),Yvett (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), Lotte (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: Yuna28 (3), anno103 (2) 10: 11: 12: 13: 14: 15: Anoniem1405 (3) 16: 17: 18: Luna73 (1) 19: 20: 21: Noes (2) 22: 23: 24: nikkijane (2) 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Poohbear gefeliciteerd..
hoi hoi ben ik weer na een hele dag knuffelen met de beebjes. nog 2 1/2 dag werken en dan vakantie! ! ! ! ik ben al de hele dag een beetje misselijk. morgen mijn eisprong als het goed is maar merken we vanzelf wel. hebben vandaag op het werk lootjes getrokken voor wie het eerst zwanger mag worden (lang verhaal maar we zijn er met een stuk of 3 mee bezig, tenminste we weten het niet van elkaar allemaal maar weten wel dat we willen) ik kreeg een lootje met deze baby gaat nog even aan je voorbij, haha dat was die van vorige maand dan hoop ik . gefeliciteerd poohbear! ! ! ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Bloempje, gefeliciteerd! Zaterdag maar een leuk speeltje kopen? @Poobear, gefeliciteerd meid, geniet ervan! Liefs Monique
Thx hij kan woe beginnen (daar ging het feliciteren om toch haha), en idd (we gaabn zondag) zondag leuke dingen kopen hahahaha xxx
bah bah bah, ik net ff omkleden en douchen wat zie ik aan de zijkante van me borsten (buitenkant) blauwachtige striemen :O:O:O Nooit gehad en nu opeens bah bah. Ik ben verder ook niet dikker geworden juist 3 kilo afgevallen :S HELP hahahaha xxx
balen man striemen, ik heb er al verschillende, benen, borsten en zij. maar ja doe je niks aan. heb ze trouwens al jaren hoor komt van het groeien dus niks aan de hand. nog wel steeds misselijk maar volgens mij nog geen ei gehad dus we zien wel. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Bloempje.. gefeliciteerd met je vent ze baan! Is dat die baan waar ik voor gependeld had? @ Poohbear.. GEFELICTEERD MEID! Echt toppie zo in de 1e ronde! Hoe had je deze ronde geklust?
Owja missy, jij bent de beste ja daar had je voor gepeneld .. Duus als die okt ook nou even klopt hahahaha Lotte zei het vanmorgen ook al, mischien heb je wel een posi test op 1 okt xxx
gefeliciteerd meid! ! ! ! ! hopen idd dat die pendel klopt mag die van mij ook wel kloppen. xxxxxxxxxxxxxxxxx
Poohbear: Gefeliciteerd meid geniet ervan Bloempje: Jij gaf mij gisteren twee linken van netlogs, nu wilde ik ze aan Peter laten zien maar ze werken niet en inmiddels al iets gehoord of gaan we vanavond weer lekker verder hahahaha
HUH ze werken niet wat vreemnd. Maarum ik heb niks gehoort dus zal der vastw el niet zijn .. Maarum pien is niet meer online geweest hiero bij juo wel? xxxx
Ik heb niets meer gehoord, wel staat ze op msn op afwezig ja ik kom er niet meer op, vannacht nog wel maar nu niet meer
poohbear gefeliciteerd! je zou samen met mij NOD hebben zie ik op de lijst?! hoe kwam het dat je ging testen?