Lief vriendinnetje van me! ik ben zo blij voor jou en jullie! je kleine meid krijgt een broertje of zusje en jullie nog een beebje...! hoop op een voorspoedige zwangerschap voor je! dikke kus, Saimen
Hey Yuna! ben je er? tekenen van ei zijn er inderdaad . volgens mij is die morgen of overmorgen wel en klopt die cyclus van 33 dagen ook niet... maar goed, deze maand neem ik geen risico en blijven we gewoon doorklussen jij al ei tekenen? Verder: Meiden wat kletsen jullie toch veel! das gewoon niet bij te houden! is leuk hoor, alleen moelijk want het remt me wel om te komen omdat ik toch eerst een half uur moet lezen om een beetje up to date te zijn! Dus ik denk dat ik gewoon maar niet meer mijn best ga doen daarvoor, anders is het niet te doen!
oh anoniem, ik heb geen flauw idee meer hoe mijn lichaam doet.. whaha ei? welk ei.. geweest niet geweest.. eerst tot dag 10/11 (laatste dagen waren eerder spotting, bruine afscheiding) ongi nu op dag 15 weer bruine afscheiding.. kan ei zijn.. maar ik weet het niet.. irritant..ik merk het de komende dagen wel.. (laten we hopen dat het toch stiekem me ei was.. [-o< ) srry voor de details
oeh en fijn dat je je ei misschien hebt gevonden.. (dan gaan we heel misschien toch een beetje gelijk weer op?..)
He das ook gemeen van je lichaam! het zal toch vast wel je ei geweest zijn! bah dus je zit alweer op de wachtbank...? nou succes meid! Ik ga lekker slapen, want moet morgen weer vroeg werken... BAH. slaap lekker allemaal!
haha ja maar daar durf ik niet echt op te hopen, want straks ben ik naief en dat ben ik niet, haha! dus ik geef het nog 4 of 5 dagen maar denk toch dat ie ietsies eerder is
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen (2) 3:Yvett (1) 4: Enomis (2), 5: 6: Liesl (2) 7: Yuna28 (2), Anoniem1405 (2) 8: Esmee81 (2), sannnniee (2), Troetelbeer (1) 9: Margot (1), bambi (3) 10: Eimat (2) 11: 12: Lotte (2), nikkijane (1) 13: marleentje26 (1) 14: 15: Zoe1976 (2) , Noes (1) 16: blondsteenbokje (1) 17: Judi01 (1) ,Pien (1) 18: 19: Manon81 (2), Bloempje55 (3) 20: Katje81 (2) 21: Jenna85 (1) 22: Anno103 (1) , onsukkie (2) 23: 24: 25: 26: Summer (3) 27: Enomis (3) 28: Esmee81(3), Poohbear (1), Secretstar (1) 29: 30: Eimat (3) OKTOBER: 1:Bianca24 (3),Eevitaa (1) 2: 3: 4: 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3), Droppie123 (2), Lotte (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: Yuna28 (3), anno103 (2) 10: 11: 12: 13: 14: 15: Anoniem1405 (3) 16: 17: 18: Luna73 (1) 19: 20: 21: Noes (2) 22: 23: 24: nikkijane (2) 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen Gefeliciteerd Jenna..
Tjee! Wat een goede dag voor de zwangeren! Leuk hoor! Meiden gefeliciteerd en geniet ervan! Pien, weet jij al meer? Mijn ongi begint weer af te nemen Kunnen we op voor de volgende ronde! Slaap lekker meiden.
heey...wat leuk, er komen steeds meer zwangeren bij Gefeliciteerd poohbear en jenna! Geniet van jullie zwangerschap! Hier nog geen ongi.. al wel 2 week lang het gevoel dat het eraan komt Ben benieuwd...over een paar dagen zullen we het weten... liefs, Samantha
Jenna gefeliciteerd! ben je nog niet eerder tegen gekomen maar ben ook even weg geweest.. succes testers weer vandaag! Gaat er nog iemand VRIJDAG testen? (ik ik ik ik)
Morgen allemaal Jenna gefeliciteerd zeg! ! Ik heb besloten om zondag een testje te wagen als ik me kan inhouden tenminste Blijf die smaak houden in mijn mond en nu zit er ook een gigantische blaar op mijn tandvlees Prettige dag voor iedereen
poohbear gefeliciteerd meid en strooien aub. En als die pendels uitkomen ben ik heel benieuwd voor deze maand. van mij mag het hoor wondertje kom maar!
Gefeliciteerd poohbear en jenna en nu hop op de roze wolk. En strooien jullie een beetje voor ons? Ik zit op mijn ei te wachten dus als jullie nou een beetje strooien vang ik voor alle zekerheid wat.