Dank je wel! Nou, ik denk dat mijn verhaal voor de meesten hier niet echt zal helpen. Wij hebben de dag na mijn ei....1x geklust en verder helemaal NIET! Dus tja, bij ons werkte dat schijnbaar wel! Het hoeft natuurlijk maar 1x raak te zijn. Maar waarschijnlijk heb je daar niets aan... Sorry! Succes verder met zwanger worden! Liefs Jenna En de rest uiteraard ook hartstikke bedankt voor alle felicitaties! Ik klets nog maar een paar dagen mee op dit forum, maar ik vind het super lief van jullie allemaal!
Ik zal mijn best doen! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
*vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang* Ben niet hebberig hoor..
Meisjes toch... Ik hoop heel erg dat het helpt! Zal vanavond nog ff wat strooien, ga nu mijn mannetje van het kdv halen! Doei! Liefs
Pfff ben de hele dag misselijk geweest nu! Vooral bij het autorijden Het vaag gevoel in mijn buik is er nog steeds. Ook 's nachts lig ik vreselijk te woelen en weet ik ergens bijna zeker dat ik gewoon zwanger ben, heel raar Het slijmverlies heb ik nu niet meer, terwijl bij een 'echte' eisprong ik dat bijna drie dagen lang heb. Kan het eventueel een innesteling geweest zijn? Nou ja we zullen zien, ik word echt gek van die onzekerheid. Ik zei nog vandaag tegen mn ouders dat ik zo misselijk was in de voormiddag, grapten ze of ik misschien niet zwanger zou kunnen zijn
@Secretstar, wanneer is je NOD misschien kan je wel testen of heb je al getest? @Jenna, ik vang ook nog even wat HCG'tjes mee! Liefs Monique
Ik heb nog niet getest neen! Bij een normale NOD zit ik ergens tussen de vier en vijf weken. Mijn vorige was vier weken Ik doe een testje zondag! Mijn laatste menstruatie was op 31 augustus Eigenlijk was deze ronde om eens te tellen hoeveel dagen dat mijn cyclus nu telt maar ja, die vage klachten en dat gevoel van ... Ik word er een beetje gek van
Jenna en Poohbear gefeliciteerd meiden super. Dat er maar meer mogen volgen. Ik wacht tot vrijdag met testen als ik dan nog niet ongi ben. Heb wel steeds het idee dat het er aan zit te komen loop ook de hele dag naar de wc vorig e ronde was me cyclus 24 dagen en zit nu op 26 dus afwachten. Zit ook helemaal niet lekker in me vel ben erg emotioneel en lijkt wel of alles me tegen zit ben totaal niet mezelf ben normaal altijd vrolijk hele dag door altijd lachen maar nu niet wou dat ik weer wat beter in me vel zat bababa..... ben alles zat. Nou verder heb ik niet veel te melden vanavond weer sporten hopelijk lucht dat ff op. xx
hoi meiden, hier is het rustig vandaag. heb nog niks gevoeld van een ei ofzo. nou ja rustig hadden vandaag 8 beebjes en het leek wel of ze afgesproken hadden om om de beurt te gaan huilen, ben bekaf bah bah. leuk he beebjes haha xxxxxxxxxxxxxxxx
stil hier vanavond. begin een beetje krampjes, steekjes te krijgen dus denk dat mijn ei eraan komt. toch nog maar ff klussen straks.haha xxxxxxxxxxxxxxxx
Hangt iedereen voor de buis vanavond? Ik ben ff video aan het kijken van gister Ongi is over! Vanavond maar weer aan de klus
Nou ben net thuis ben ff wezen trainen maar is erg rustig hier iedereen aan het klussen ofzo Nou dan ga ik lekker tv kijken want jij mannetje is de deur uit.
Bedankt, alle dames die mij vandaag gefeliciteerd hebben! Wij zijn echt helemaal gelukkig! Mijn vriend zegt; Jaaaaah, ik word vader! (aapie... ) En hier nog wat extra strooisels... Dat jullie er maar veel geluk van mogen krijgen! * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang haha hoopt dat het helpt xxxxxxxxxxxxxxxxx
Vang Vang Vang Vang Vang Vang Vang Vang Vang Vang Vang Vang Vang Jenna gefeliciteerd Op naar nog meer roze meiden in de lijst