Oh wat leuk, dan ken je onze ins en outs al ! Las ik nou net dat je gaat wachten met testen? ik vind dat zo kanp! weekend is nog 3 dagen weg! maar goed kans op een zekere uitslag is dan wel een stuk groter natuurlijk. Spannend....!
Heb je ook dat het meer lijkt alsof het een nauwere neus is geworden? dus niet echt verstopt van slijm, maar meer een droge neus met kleinere luchtwegen, als je begrijpt wat ik bedoel snuiten ging bij mij dus ook totaal niet. en je longen worden heel snel kleiner (gaan ruimte maken) en dus wordt je ook wat kortademiger.
Heb je ook dat het meer lijkt alsof het een nauwere neus is geworden? dus niet echt verstopt van slijm, maar meer een droge neus met kleinere luchtwegen, als je begrijpt wat ik bedoel snuiten ging bij mij dus ook totaal niet. en je longen worden heel snel kleiner (gaan ruimte maken) en dus wordt je ook wat kortademiger.[/quote] Ja niet verstopt met veel vieze slijm enzo je snap wel wat ik bedoel toch? maar echt vertopst droog verstopt (haha wat een woorden) en vaak benauwd, gewoon minder ademen halen. Ja en heel kortadement bedoel ik ermee Ik bene cht blij met jopu anoniempje weet nu beetje wat ik mankeer msichien xxx
Ik heb hetzelfde. De ene keer denk ik dat ik ga testen, de andere keer wil ik weer wachten. Eigenlijk had ik alle keren dat ik zwanger ben geweest (3x) overduidelijke signalen dat testen niet meer nodig was. Ik hoop daar nu dus ook maar weer op. Ik heb 4 testen hier liggen, dus ik hoop er slechts 1 nodig te hebben (de vorige keren had ik er idd aan eentje genoeg). Ik weet ook niet precies zeker wanneer mijn ei is geweest. Ik dacht zondag maar ik dacht ogm ook vandaag. Dus tja, wanneer kun je dan testen he. Ik zie het wel. Eerst de komende 10 dagen maar eens doorkomen. Luna
Ja niet verstopt met veel vieze slijm enzo je snap wel wat ik bedoel toch? maar echt vertopst droog verstopt (haha wat een woorden) en vaak benauwd, gewoon minder ademen halen. Ja en heel kortadement bedoel ik ermee Ik bene cht blij met jopu anoniempje weet nu beetje wat ik mankeer msichien xxx[/quote] Ja precies! oehhhhhh misschien weer een teken? haha!
Ik lees vast wel over 12 dagen wals je gestest ben en we zullen zien wat onse uitkomsten zijn toch xxx
@ Luna, Was jij nou de meid die een tweelingetje heeft? omdat je het over 3 zwangerschappen hebt? ik kan me herinneren dat een van ons zwanger was van een tweelingetje.... wie o wie?
Hallo allemaal, Ik zit ook van mijn 3e kindje in de 1e ronde en wil graag mee kletsen.. Van mijn 1e was ik in 1 maand zwanger en van de 2e na 2 maanden, dus hopenlijk gaat het nu ook snel, ben alleen nu weer ouder en ze zeggen dan dat kansen afnemen, dus ben benieuwd.. Als goed is heb ik eergister mijn "ei" gehad..
Welkom in de groep Monique! kansen afnemen wanneer je wat ouder wordt? ik zie 35 staan, harstikke jong! Heb je je ei gevoeld?
@anoniempje, Nu maak ik me zelf nog nieuwgieriger haha, maar tis nog veelste vroeg om te testen nu denk ik. Ik wacht nog 11 dagen xxx
haha VRESELIJK! liefst ga ik ook meteen testen! maar ja als die nega is, dan ga ik toch weer testen en posi zal die volgens mij nog lang niet zijn... verdorie!
Ja ik ken dat, naja ik wacht even 11 dagen altans 3 dagene rna, als ik nog steeds niet ongi ben dan. En we zien wel..Jullie zijn de eerste die het weten Buiten me vriend om tuurlijk hahahah xxxx
ik heb 3 dagen pijn gehad in mijn linkeronderbuik en lies en gebruik de maybe baby speekseltester en alles duide erop dat het mijn ei moest zijn.. pijn is nu flink afgenomen en maybe tester neemt ook weer af, dus tja hopen dat ik gelijk heb als dat zo is mijn nod dag 13 aug..
hallo lieve meiden.. er is sinds mijn laatste bezoek zoveel bijgekomen dat ik geen tijd heb om alles te lezen.. voor alle meiden die nega hebben getest blijf positief,want er komt een dag dat.......... voor alle nieuwe meiden,WELKOM. en zelf heb ook nog wat.. en dat zijn....onwijze steken en kramp in mijn buik. ze duren kort maar zijn heel hevig en pijnlijk. verder blijft het de hele dag ploppen. hebben jullie hier ook last van? liefs esther..
En ja hoor zo kijk je weer ffies niet en alweer nieuwe meiden er bij welkom Samantha en Monique word steeds drukker hier gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugde toch. @Samantha zeker knap dat je nog niet getest hebt hoor mij benieuwen zal jij dan de eerste zijn. @Simone gelukkig voel je je weer wat beter en heb je weer snel wat van je laten horen. xx simone
@ monique, wat is de maybe baby speeksel meter? die wil ik ook @ Esther, weeen (kramp) en schopjes (ploppen)!? haha, sorry! Wat bedoel je met "ploppen"? zijn je darmen al ruimte aan het creeren? Wanneer ga je eigenlijk weer testen?