wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Simone,

tsjong jonge ik HAAT wachten.. heb zelf wel weer last van opgeblazen gevoel. rommelende darmen, misselijk getver getver wat voel ik me naar. Laar die ongi maar komen zeg.. of niet natuurlijk maar ik durf niet zo goed morgen denk ik.. Hoe laat test jij? Ik heb morgen vrij dus ik kan any time testen.. Best spannend als je banner op testen staat!?!?!?
    Ik laat het wel meteen weten hier hoor.. tijd afspreken, oh nee dat gaat moeilijk, plassen op commando hahaha
    Heb nu weer wel het misselijke gevoel wat ik in de eerste weken had na spiraal en dat ik maar niet ongi werd.. dit had ik vorige maand niet...
    gek word ik er nu al van...
    ik kom vanavond nog wel even kletsen.

Welkom alle nieuwe! Succes allemaal. Tot vooralsnog zijn bijna alle laatste nieuwe in de 1ste ronde zwanger geworden (jaloers :cry: )

Ik ga werken met mijn dikke buik bye!

2. hoi hoi,
    en hoe waren jullie testen?

@ enomis, die fijne vakantie zal zeker goed komen, bij ons schijnt hier nu het zonnetje dus hopelijk houd dat nog een weekje aan.
    thx.

volgens mij gisteravond toch nog mijn ei gevoeld een dag later dan mijn banner zei. voor de zekerheid maar even geklust.

xxxxxxxxxxxxxxxx

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    hej samsammie en bloempje, zie dat we nu gelijk staan met onze NOD. Leuk! ben benieuwd!
    er zijn idd een boel in de eerste ronde zwanger hier zeg! een vruchtbare lichting!

ik ga vandaag of morgen naar de kapper, laat me haar knippen en verven, weet alleen nog niet precies hoe. Laat de kapper zijn fantasie maar op mij los!

nou iedereen een leuke dag vandaag!

Liefs!

4. Niet meer actief

Hey meiden

Ik ben er weer eventjes.
    Allereerst: @ iedereen met posi test: GEFELICITEERD!
    @ alle testers: Mijn duimpjes zijn druk voor jullie. Hoop op roze!
    @ alle nieuwe mensen: WELKOM!

Verder is er hier niet veel bijzonders gebeurd, behalve dan dat ik ontzettend druk ben. Wordt echt gek van mezelf.
    Had afgelopen week echt zo'n schoonmaak-tik.... niet normaal.... volgens mij heb ik alles wel 3x schoongemaakt hier op 1 dag :(

Verder goed nieuws gehad, hoef niet meer naar het ziekenhuis, mag gewoon naar verloskundige.. Ben ik heeel blij om.
    Alleen was 1 probleempje, ik ben niet tegen de rode hond beschermd (volgens bloed) dus moet nu heel erg oppassen dat ik niks oploop anders komt ons beebje in gevaar.
    Verder was alles gelukkig goed, op mijn bloedgroep na... die was weer eens bijzonder (zoals hun zeiden) dus hoop dat ik geen extra bloed nodig ga hebben want dat is er bijna niet :D.
    Kwam mijn schoonmoeder om de bocht dat ze bij de bevalling van haar 1e 3 zakken bloed nodig had... moed zakte me even in de schoenen...
    Maargoed, ga me er verder niet druk om maken, dat zal wel goed komen allemaal.
    We kunnen hier trouwens haast niet meer wachten tot het geboren wordt... moet nog zo lang....

Nou meiden, wens jullie allemaal een fijn weekend mocht ik hier niet meer kunnen komen.
    En sorry voor mijn lange verhaal... moet ik echt gaan afleren.

Liefs

5. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    @Samsammie en Bloempje, wat jammer meiden!
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ik duim voor jullie!

Liefs Monique

6. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Hi meiden, hier ook nog even een berichtje van mij!
    @ alle testers, heel veel succes! en kom op met roze!

@alle wachters, houd moed! dagen gaan zo langzaam dan he..

@ alle klussers Veel plezier!

Nou hier ook niet veel bijzonders. zijn flink aan het klussen dus ik hoop op goed nieuws volgende maand, maar ja.... dat doet iedereen!

liefs,
    Simone (2)

7. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @Lieve Yuna,

Zou jij mijn nod willen wijzigen naar 12 oktober? ik heb nu mijn cylcus verkort naar 31 dagen want ik voel mijn eisprong eraan komen. die is er vandaag of morgen wel en volgens banner over 2 dagen dus dan zit ik wel goed met 12 oktober.

Liefs en dank je!

8. vomkie77

vomkie77 Nieuw lid

27 sep 2007
    4
    0
    0
    verpleegkundige
    lisse
    hallo allemaal,

Ook ik zit in de eerste ronde. Spannend maar niet zo spannend als bij de eerste. Wij hebben inmiddels een hele lieve zoon van 1 jaar. Maar willen nu dus graag een tweede kindje. Ik laat alles wel op me af komen. ben niet heel erg mee bezig. Vorige keer was ik in 3 maanden tijd zwanger, maar dat zegt niets natuurlijk.

Nou meiden succes allemaal.

Groetjes miranda

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi lieve dames,
    mag ik nu ook op de lijst?
    Vandaag is mijn :evil: ,brrrr....
    Maar iig weet ik nu mijn cyclus en weet dat alles goed werkt weer,ook belangrijk!
    01-09 ongie geweest en vandaag 27-09 dus mijn volgende nod is 23-10 zeg ik dat goed?
    -x-

10. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Hai Daisy,

Wel balen van die duivels maar idd weet je dat alles nog goed werkt!

Liefs Monique

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    ja dat is ook zo maar stiekem baal ik toch wel hoor.
    Maar weet jij of ik dit goed heb gedaan,je moet toch tellen vanaf je eerste ong dag?
    Voor jouw wordt het spannend,wat denk je zelf?
    -x-

12. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Ik heb geen idee wat ik moet verwachten.
    Heb wel wat symptomen maar mijn lichaam kan me natuurlijk ook voor de gek houden.
    Wachten duurt trouwens wel lang hoor...

Liefs Monique

13. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He daisy, ja moet idd tellen vanaf de eerste dag dat je ongi wordt.

Alle nieuwe welkom!. Leuk dat het clubje weer gaat uitbreiden! Hoop dat we allemaal snel zwanger worden.
    Verder hier niet veel te melden. Zit op het wachtbankje, maar geloof er niet zo in. Dus zit niet echt te hopen, en daarbij heb ik het zo druk met van alles en nog wat dat ik geen eens tijd heb om er over na te denken. Zelfs op het forum kom ik niet meer zo vaak...
    Vanavond moet Dennis naar school, dus zit ik weer heel eenzaam te zijn. (moet nog zoveel doen, dus dat komt wel goed) snik snik

Ik ben zelf sportmasseuse, maar ik kan mezelf niet masseren.. jammer genoeg.. dus wie biedt zich aan om mij te masseren...hahaha... ff relaxen...

Weer een heel verhaal.

Iedereen veel succes met alles.

groetjes Lotte

14. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meis nou ben net thuis van me werk nog geen ongi te bekennen moest net plassen en zat echt te twijfelen wel of niet testen maar nee heb een afspraak met jou om morgen te testen dus ik wacht tot morgen is miss ook wel beter want meer kans op een posi test... aaahhhhhh oooooo wel spannend hoor. heb wel steeds meer last van lichte steekjes ook last van me darmen en soms wat dizzy verder niet echt klachten ?
    wel nog steeds erg down ik ken mezelf gewoon niet terug ik ben mezelf gewoon niet....

Maargoed morgen ochtend voor ik na me werk ga ga ik dus testen dat zal rond 7:30 uur zijn dus wel wat vroeg voor jou op je vrije dag.
    Ik kan dan ook pas weer na me werk hier kijken hoe jou test uitslag is tenzij je ook zo vroeg gaat testen.

nou nu maar wachten wachten wachten.

vind het wel verdomd knap van mezelf dat ik nog kan wachten tot morgen ach ja wat maakt die ene dag wachten ook eigenlijk uit.

liefs simone

15. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Daisy Balen meid maar wel een mooie 1e cyclys volgende ronde meer succes je weet iig een beetje waar te aan toe bent.

@Anno ja hier schijnt ook heerlijk het zonnetje hoop voor je dat ie blijft maar de voorspellingen zien er niet zo best uit maargoed zou de hele week snert weer worden en kijk vandaag.

@vomkie77 welkom meid en veel succes.

@anoniem spannend meid dat je je ei al voelt komen iig een wat korte cyclus hoop dat het raak is deze maand.

Gaat maar ff pannekoeken maken ben weer eens alleen met het eten en moet straks sporten dus ff eten.

ben er later op de avond miss wel weer ffies.

liefs simone

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Enomis,ja dat is ook zo,nu kunnen we zeg maar voor het eggie!
    Spannend meid,veel succes morgenvroeg,ik duim voor! [-o<

Hi Vomkie77,spannend!Veel succes iig.....

Iedereen succes!

17. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel oooo krijg nu wel steeds meer zenuwen hoor als ik op me werk ben heb ik nog wel wat afleiding maar hier thuis zo alleen en dan hier nou zenuwen hoor kan ik je vertellen. maar ik houd het vol tot morgen.

xx

18. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    spannend, spannend, spannend hier :D .....Mijn dg van op het wachtbankje zitten nemen nu ook af, ben benieuwd, aan de ene kant denk ik niet, maar aan de andere kant heb ik zoiets van..Ja waarom ook niet :) .....gister hart in actie gekeken, janken, janken...zon mooi stukje!(nouw ja niet mooi, maar wel mooi voor die man wat ze allemaal hadden geregeld)pffffffffffffffff......

zien wel weer...

19. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    ja ja jou dag komt ook steeds dichterbij spannend meid en idd waarom zou het niet raak zijn moet toch een keertje raak zijn ja toch.....

Ik heb zelf zoiets van nou het zou bij mij ook best wel eens raak kunnen zijn maar dan denk ik ook weer van nouzal wel negatief testen of vanavond/vannacht opeens toch ongi worden.
    ik weet het ook allemaal niet. al die onzekerheid.

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Spannend dames......
    Heel veel succes en hopen op mooi roze! :D

Deel Deze Pagina