Ik sta wel een beetje alleen en verlaten eind Oktober niemand bij me in de buurt. voel me er niet echt heel erg rot bij dat het niet raak was deze 3e ronde maar heb nu wel zoiets van ja wanneer dan wel he. en dat ondanks dat we niet zo heel veel haast hebben maar je houd er toch wel steeds rekening mee met uitgaan drinken, vakantie planning enzo. me vriend moet bijvoorbeeld morgen al z'n vakantie rooster inleveren voor volgend jaar en ja wanneer moet hij nou vrij nemen? had zo gehoopt dat ik dat wist. maargoed we gaan gewoon rustig verder en zien het wel.
je staat 1 dag voor mijn verjaardag als het voor mij niet lukt (wat wss zo is) dan kom ik ergens in november hoor ohh sorry ik las het helemaal verkeerd.. ja het is niet te plannen, toch hopen dat het snel raak is.. en volgens mij bestaat er ook nog zoiets als vaderverlof (of hoe dat heet)
ja ik weet ook wel dan ik er niet alleen zal blijven staan en hoop voor jou dat je niet op de lijst van november moet maar zo af en toe heb ik het er wel lastig mee dan denk ik wel van waarom was het deze maand dan niet raak hebben flink ons best gedaan meer dan de 1e 2 rondes hihi.... ga denk deze maand wel weer ovulatie testen proberen want weet nou niet wanneer ik echt me ei gehad zou moeten hebben als ik hem uberhaubt wel heb gehad? maar ga nu iig uit van 29 dagen cyclus. ga zo ff eten en dan naar me vriendin lekker op de bank hangen niks doen heerlijk. vriend is weer naar z'n werk saai saai.... fijne avond verder xx
ja hij heeft iig recht op 2 dagen verlof en verder is het erg lastig om voor een langere tijd vrij te krijgen als het niet van te voren is ingepland maar ja dat moet hij toch maar eens uitzoeken hoe dat zit. maar het is gewoon lastig als je al voor een heel jaar je vrije weken moet gaan plannen ook met vakantie enzo. nou gaat nu echt afsluiten. xx
He Pien, wel doen he..haha.. ben niet nieuwsgierig...haha.. Enomis: Jammer meid, toch ongesteld geworden. Ik vind wel dat zijn baas er gewoon rekening mee moet houden dat je (als je zwanger bent) toch ook moet gaan bevallen. Zou raar zijn als hij daar geen rekening mee houd. Toch...?
Ik had gister mn NOD als ik de vorige cyclus lengte aanhoud, als ik test dan doe ik dat denk ik 4-10. Dan zit ik ruim over mn langste cylcus heen. Maar mn temp is al gezakt...maar iets maar toch. Mieke vreest ook het ergste dus... We zullen zien morgen of de ongi er dan is
zozo je meissie haar zwemdiploma gehaald...toppie man.. Ik weet het nie wanneer ik ga testen, zoals ik al eerder schreef was mijn eerste cyclus 28 dg..tweede 33 dg ..als ik van 33 dg uitga....(doe ik in mijn hoofd ook wel) dan moet ik 4 okt. ongie worden...en als ik van 28 dg uitga dan zal ik het al moeten wezen..... Heb verder nergens echt last van, wel pijnlijke borsten, maar heb ik ook als ik ongie moet worden, en wat ik wel heb , is een dikkere buik, maar kan ook van teveel lekkers eten komen Dussssssss kort samen :gevat: I don't Know :-k
hoi meiden, wou ff laten weten hoe het met me gaat, kan jullie hellaas niet meer volgen kwa berichten, heb het de laatste tijd zo druk en jullie kletsen zoveel , mmar zag dat poobear zwanger was, gefeliciteerd meid, nog meer zwangere dames ? hier nog een weekje wachten, gelooof dat me banner niet klopt want heb me ei al een paar dagen eerder gevoeld. I.v.m omstandigheden ga ik dus niet me geplande nod afwachten van 8 okt. maar 6 okt. testen. Sinds mijn ei meen ik namelijk van alles te voelen. Ik heb echt heel de dag door al ruim een week een zeurend gevoel in me buik, soort van ik moet ongie worden gevoel. soms ook echt kramp, maar gelukkig niet te vaak. Kan sommige dingen echt niet eten. ben soms wat misselijk. vooral als ik autorij misselijk van me eigen rijsteil ? hihihi voel me verder erg moe en ben niet te genieten kwa humeur, moet echt janken oms niks en me mannetje krijgt het nu al flink te verduren met mijn gemopper. Snap echt niks van me lijf. Dus laten we hopen dat dit allemaal voor het goede doel is en dat ik volgende week een posie test in handen heb. Ik blijf wel rationeel denken en verheug me er niet te veel op, maar soms lijkt het wel of het van binnen echt zo zegt, meid ik zit er al hoor haahahaha, snappen jullie? ik hou jullie op de hoogte. testers zet hem op. ongie meiden, balen, maar nieuwe ronden nieuwe kansen. wachters, zucht wachter duurt lang he. klussers, klus voor je leven dikke x Bambi
Bambi..ik snap het volkomen...ik heb dat gevoel ook wel een beetje hoor! Gek is dat hé, dan denk ik van...neeh zal toch wel niet zo zijn, en dan weer van: maar goed: het KAN wellllllllllll..blablablabla...jeetje vermoeiend hoor, om zwanger te mogen worden hahahahaha
heey meiden ik heb beetje gelezen hier,en wou jullie allemaal even succes wensen met het zwanger worden! groetjes!
Hoi damens, Ik zat ook in de eerste ronde.. wat zie ik zaterdag s´morgens om 5 uur, ongesteld geworden.. ik was gewoon 9 dagen overtijd ik dacht het is raak, maar dus niet.. maar ja veder met ronde 2... doei doei
hallo dames, ik ga niet testen vandaag, morgen koop ik er een. shell heeft geen testen meer! dus morgen horen jullie meer! liefs
hai hai, ik heb even een vraagje, ik ben dus nu 14 dagen overtijd, ik temperatuur nu sinds een week, het is de hele week al 36,8 (1x 36,7), ik temp als ik het bed uit kom smorgens. ik zie op al die temperatuurkaartjes pieken etc. dat de temperaturen veel schelen zeg maar. ik heb een poos geleden ook een keer getempt, toen had ik 36,4... wie helpt mij.. is een constante temperatuur iets als je zwanger bent?
Je temp zou na je eisprong iets hoger liggen dan normaal. als je ongi word zakt je temp weer naar normaal, als je zwanger zou zijn zou je temp op het wat hogere niveau moeten blijven geloof ik
dankjewel, wanneer ga jij testen? ik heb af en toe krampjes maar dat duurt maar heel kort, paar seconden.. ik had 2 weken geleden vaak misselijkheid, nu gewoon moe, en af en toe krampjes enzo, maar geen krampjes zoals ongi krampjes.. liefs
ik probeer, als mn ongi er nog niet is tot dierendag te wachten. Dan heb ik mn langste cyclus overleeft. Ik heb ook al een week ongeveer krampjes en ook vanaf mn navel naar beneden spierpijn in mn buikspieren. Normaal zijn mn (.)(.) heel gevoelig als ik ongi moet worden maar heb ik nou geen last van...gelukkig want dat deed echt zeer
oke, geduld hebben is soms heel moeilijk, ik heb vorige week vrijdag nog getest, toen was ik een week overtijd, toen negatief, maar nu dus al meer dan een week gewacht, maar nu nog steeds niet ongesteld! ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maarja,... liefs