wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    Ik zit in de 1e ronde?
    Niet 2e :p

2. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Yvet..
    je 1ste ronde gaat in als je je eerste ongi hebt gehad... dus staat zo goed in lijst toch yuna?
    ga zo filmpje kijken, beetje afleiding, ben misselijk.
    heb mezelf beloofd dat ik, als ik nu ongi word, ik ovu testen ga bestellen..
    Heeft er iemand het idee ook al HEEEL lang bezig te zijn hiermee. Zit pas in ronde drie maar toch... :rolleyes:
    bye

3. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    Ja snap ik maar ben 30 augustus gestopt met de pil. dus zit nu dan tog in de 1e ronde?

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @yvett: ja

dit betekent dus wel dat je eerst nog misschien moet ontpillen he..., dus eerste cyclus kan wel langer duren...

5. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He meiden,

Ben het helemaal met anoniem eens. Het is een onwijs ingewikkeld proces dat zwanger worden. En ja, bij de één gaat het makkelijker dan bij de ander. Je hebt te maken met van alles en nog wat. Hormonen, eisprong, zaad, enz... En ja sommige worden dan nog perongeluk zwanger ook.. raar he..

Nikkijane: ik werk in de ouderenzorg. Extramuraal (thuiszorg) echt heel leuk. En ach.. ik heb het persoonlijk ook niet echt op Fransje bauer, maar de sfeer is altijd oké en ik ga met nog een collega waar je onwijs mee kan lachen. Daarbij doe ik het eigenlijk ook om mijn schoonmoeder te pesten. Die is namelijk helemaal fan van hem..haha... (wat een b*tch ben ik eigenlijk he)haha..

Maar weet iemand nou of ik een dubbele eisprong kan hebben of kan dat niet?

6. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    Lotte, kan het niet zijn dat dat je innesteling is geweest?

ik ben ook nog nie ongie, maaaaaaaaaar kan nog komen...vertrouw mijn lichaam voor geen cent!

en ja Bloem is bij de kamasutra beurs hahahah...zou haar ogen uitkijken daaro, hahaha

7. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    mmmm wel een pijnlijke innesteling dan.... ik weet het niet hoor. Heb voor de zekerheid maar gewoon doorgeklust...haha.. nooit erg...

En bloempje.. die kijkt haar ogen uit op de kamasutrabeurs haha.. ben benieuwd of ze nog wat gekocht heeft... ;)

8. danique6

danique6 Lid

Sep 30, 2007
    27
    0
    0
    hoi hoi

ik zit dan denk ik ook in de 1e ronde hahaha...
    ik heb afgelopen donderdag mijn spiraal der uit laten halen ...
    heb nu al last van me borsten. ben missleijk .lekker emotioneel vanmorgen een bloeding, lage rugpijn ... lage buikpijn vooral links ... dus ja we wachten maar af ...

Ik weet nog wel dat ik bij de 1e 3 kids zo zwanger was .. ik stopte met de pil en was meteen raak ... ik weet alleen niet hoe ht zit met een spiraaltje ..

Ik moet zeggen dat ik het wel allemaal weer heel erg spannend vind.. ben nu 2 jaar gescheiden ... heb een nieuwe vriend en ik heb al 3 dochters 10,9 en 6 ... hij heeft geen kinderen en wil ze dolgraag .. in zijn vorige relatie is het niet gelukt ... ff afwachten maar ..

liefs

9. Niet meer actief

Hoi meiden,

Nou we hebben een druk weekend achter de rug, we zouden naar de KamaSutraBeurs gaan, maar dat ging vanwege omstandigheden niet door.
    Maar een pluspuntje, vanwege die omstandigheden hebben we van vrienden hun toegangskaartjes van de KamaSutraBeurs gekregen en gaan we vanavond alsnog :D

Hier gaat voor de rest alles goed, ik voel me vandaag helemaal top alsof ik helemaal niet zwanger ben :(
    Hoe gaat het hier met iedereen er is zoveel gekletst dat ik het onmogelijk allemaal kan lezen en ook nog te moeten onthouden welk verhaal bij wie hoort :p

Nou tot vanavond laat misschien hahaha

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @danique: volgens mij moet je cyclus na een spiraaltje weer snel op gang komen hoor! Veel minder last van dan met ontpillen wat ik hier overal lees. Dus wat je nu voelt zou wel eens je naderende ongi kunnen zijn. OF je hebt natuurlijk precies op je vruchtbaarste dag je spiraal laten verwijderen! In elk geval begint je eerste ronde volgens mij op het moment dat je je eerste ongi hebt na stoppen met pil of spiraal (bij pil is dat een paar dagen na stoppen pil meestal).
    Veel succes met het snel zwanger raken van je vierde! Dan heb je de tent wel aardig vol denk ik zeg! Gezellie!

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hoi meiden, ook even een berichtje van mij.
    Ik moet ergens 10 oktober weer ongi worden volgens FF. Dan is me ventje een week naar Frankrijk om te vissen, dus mocht ik ongi worden kunnen we gelijk weer klussen als die terug is. ;) En mocht ik niet ongi worden, wacht ik met testen tot hij terug is..

Ik ben niet zovaak meer op t forum te vinden. Ik ben beetje ziek aan ;t worden en erg druk met me nieuwe baan. Ook gaat 't niet zo lekker met 2 hele goede vrienden van ons.. Dus al onze tijd gaat in al die dingen zitten!
    Ik probeer nog aan 't pendelen toe te komen, want me inbox zit inmiddels helemaal vol.. Hopelijk lukt t me morgen al een deel, maar doordat ik geestelijk erg druk ben kan ik verkeerd gaan pendelen.
    En dat wil ik niet.. dus ik wacht liever nog even paar daagjes tot me hoofd wat rustiger en leger is.

Zag trouwens dat bloempje toch ongi is geworden op de lijst.. Balen meid, maar wie weet is t voor ons allemaal 3 x scheepsrecht. ;)
    Al heb ik zelf geen hoop.. me vriend had een klein ongelukje op ze werk en daardoor konden we op de eisprong enzo niet meer klussen.. Dus nu maar hopen dat FF me ei goed heeft voorspelt, dan maken we nog een inieminie kansje!
    Succes voor alle dames hier! Hoop snel weer lekker te komen kletsen..

12. danique6

danique6 Lid

Sep 30, 2007
    27
    0
    0
    heey tezzz

ja,, dat heb ik ne nagekeken ... heb 13 september me laatste bloeding gehad (menstruatie) en 14 dagen later is me spiraal der uit gehaald ... en ja we hebben toen ook meteen tot vanmorgen elke sex gehad ....hihihihi

liefs

13. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    Zou echt mooi zijn toch, zo'n lucky shot in de eerste ronde?!

14. danique6

danique6 Lid

Sep 30, 2007
    27
    0
    0
    nou ik zou het wel heel erg leuk vinden hoor .. de jongste is 6 en de oudste 10 en de middelste 9 dus ja ..... heerlijk gewoon ,.. lekker tutte hihihih ... maaar ik denk wel dat het zo is ... heb gewoon alle verschijnsellen ... en ik denk niet dta je echt last heb van het verwijderen van die spiraal qua hormoons verandering en dat je dan deze verschijnselen heb ...

daarom het zou wel heel fijn zijn als er iemand is die dit ook zo heeft meegemaakt ...

15. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hey,
    nou laat ik het zo zeggen, luca is meteen na het stoppen van de pil raak, ruby idemdito en djamai dwars door de pil heen dus ja wat je zegt met dat spiraaltje kan wel.
    Djamai de jongste is nu 6 maanden en dit is eerste stopmaand dus ben heel erg beniewd. Is de laatste en die willen we er dus echt dicht achter hebben.

Hoop dat het met de rest ook goed zal aflopen hoor. Denk er iedere keer aan en leef mee.
    iedereen die morgen test succes! de anderen nog even geduld en diegene die ongi zijn op naar de volgende

17. danique6

danique6 Lid

Sep 30, 2007
    27
    0
    0
    ja we zullen zien ... alleen dan duurt 14 dagen voor een test wel heel erg lang hoor hahahah.... kan het niet sneller .. is er geen andere manier hahaha maar die bloeding die ik nu heb .. zou dat een innesteling kunnen zijn ... ik heb het met die andere ook gehad

liefs

18. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ja natuurlijk hihi zou best wel eens kunnen, ik heb het ook bij alle drie gehad en sterker nog bij alle drie de eerste drie maanden 1 keer per maand op mijn ongi dag vol stress in het ziekenhuis voor een echo. Bij alle drie bloede ik dus de eerste drie maanden gewoon door. wel lichter en bruiner maar het was er helaas wel.
    Maar ja elke zwangerschap is anders natuurlijk. Ben benieuwd of het nu ook weer zo zal gaan.
    Hoop voor jou dat je zwanger bent zou heel mooi zijn natuurlijk hihi

19. danique6

danique6 Lid

Sep 30, 2007
    27
    0
    0
    ik hoop het ook hahaha
    we zullen zien ....

liefs

20. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Zou er iemand voor mij willen pendelen?
    Weet zo even niet wie er allemaal aan het pendelen is dus vraag het maar even zo.

Liefs

Share This Page