weet ik eigenlijk niet precies.... Misschien ff googlen, of ff bellen met HA? dan heb je wel zekerheid... (haha ik probeer je niet te pushen hoor)1!
nouw ja Pien, als ik mijn 28dg cyclus aan houd dan ben ik 3 dg overtijd ja, maar vorige cyclus was 33 dg...zit nu op 31 dg...dus kan wezen dat ik woensdag gewoon ong. word
ik ben ook weer aan het aftellen duurt allemaal zo lang vroeger ging de tijd supersnel vooruit nu blijft hij precies stilstaan
dames, ik ga er weer vandoor, ik moet werken, slaapdienst, dus ik ben er niet eerder weer dan morgen 12:00! fijne dag allemaal! liefs
He meiden, Bianc: Balen meid. Ik hoop dat je toch wel snel zekerheid krijgt. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Pien: zelfde geldt voor jou. Ook balen. Maar ik zou idd even de huisarts bellen. Gewoon even voor de zekerheid. Bloempje: wat heb je nou precies gekocht? Vertel vertel...! En kon wel merken dat je er weer bent.. haha.. moest heel wat pagina's bijlezen.. Misschien moeten ze die pagina's gewoon langer maken..haha.. Droppie: we zitten op het wachtbankje! Pff wat gaat de tijd langzaam! Missy: Ik hoop niet dat het ernstig is dat je het zo druk heb. Hoop dat je snel weer genoeg tijd heb om mee te kletsen. Verder heb ik niet veel bijzonders. Ben gisteren naar Fransje Bauer geweest en het was zo leuk. Normaal hou ik helemaal niet van Fransje, maar om dat mensje (cliënt) zo te zien genieten is toch goud waard. Verder is ze nog met hem op de foto geweest en heeft ze een kus van hem gehad..ahhhhh.. leuk he. We waren wel pas om 00.30 uur weer bij me werk en vanochtend moest ik om 8 uur weer beginnen. Dus sta nu een beetje op instorten..... Iedereen veel succes verder! En nee.. ik hou ook niet van wachten... Groetjes Lotte
Hey Bianca, ik leef met je mee (bannercheck)... Ik ga vrijdag weer testen.. klinkt lang maar helpt wel.. heb vorige week dinsdag wel ongi weeig gevoel gehad maar is afgenomen en nu alleen al 3 dagen misselijk.. verder alleen iets meer afscheiding en pijnlijke tepels.. verder NIETS.. ja een NEGA test.. balen.. tot morgen weer
@ Pien balen meid weer een nega test maar nog steeds geen ongi dus niet opgeven he. @Bianca24 ook spannend voor jou meid als je idd weer een langere cyclus hebt dan hoop ik dat je gewoon snel positief mag testen. Nou bij mij word de ongi gelukkig al weer wat minder dus dan kan ik snel weer aan de klus. En hopen dat het deze ronde raak zal zijn. xx
Hier nog geen teken van de duivels. Ik heb wel erge last van me borsten! Gisteravond moest ik ineens uit het niks overgeven? En daarnet weer...?
@ esmee voor jou ook spannend nog steeds geen ongi. @Eimat balen meid toch de ongi doorgebroken las ik nou welkom in ronde 4 net als mij. succes deze ronde. @Yvet jee spanend meis had je nou al getest? en ja overgeven nou dat doe je niet zomaar dus vind het wel een hele duidelijke teken van een evt. zwangerschap. nou duim voor je. xx
Ik durf nog niet te testen. Ik wil wachten tot woensdag als het me lukt. Overdag is het niet zo moeilijk werk van 7 uur tot half 4. Maar als ik dan thuis kom dan heb ik de neiging haha. Maar ik ga proberen vol te houden!
Ok ja moeilijk he ik had het ook wachte 1 dag na me NOD met testen hellaas kwam me ongi die zelfde dag nog net of me lichaam zoiets heeft van ja nega. test dus nu mag de ongi komen. Maar zwanger is zwanger dus ja met die verschijnselen vind ik het knap dat je kan wachten. Ik heb alle 3 de rondes weinig verschijnselen gehad dus had ook steeds zoiets van ach zal we niet raak zijn en dat was het dus ook niet. Nou meid als je tot woensdag wacht heel veel succes met wachten.
Dank je wel. Ik heb al paar dagen erge steken en pijn aan de (.)(.) volgens me vriend zijn ze ook groter? En dan misselijk( overgeven) idd de bekende verschijnselen. Maar ach je weet het nooit. Is moeilijk hoor wachten maar ja ik probeer het gewoon.
nou zijn toch wel hele duidelijke tekenen hoor borsen, steken, overgeven misselijk nou ik had die test dan allang gedaan ik wachte met testen omdat ik geen verschijnselen had maar als ik die verschijnselen van jou had had ik allang gestest. Maar ieder voor zich natuurlijk. snap ook wel een klein beetje dat je niet durf bang voor een nega test nou hoop snel dat je in het roze staat op de lijst.
nou ik ga ff lekker op de bank tv kijken was vandaag een drukke dag op het werk vanavond een beetje op tijds naar me bed. miss kom ik later op de avond nog ff koekeloeren. fijne avond. xx
Viel zaterdag ook wel tegen hoor. Het was wel leuk maar had er ook meer van verwacht. Maar hebben ook erg leuke dingen gekocht. Vandaag met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest. Haar baarmoeder met er misschien uit, dus zaten we on gynacologie. Toen mijn moeder binnen was heb ik gelijk bij al die boekjes gekeken die er in de wachtruimte hingen. Maar er hingen alleen maar boekjes over borstvoeding. Niks over als je zwanger wil worden of zo. Toen moeders weer terug was zat ik ook weer keurig op mijn stoeltje en zijn we weg gegaan. Later vroeg ze of ik me had zitten vervelen. Hahahaha nou niet dus.