wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nee idd wat Lampie(leuke naam trouwens haha) zegt heeft ze gelijk. Je legt er veelste veel druk op, naar mijn mening lukt het dan nog moeilijker vind ik. en ten tweede je maakt je zelf in je hoofd ook aardig gek er van

xx

2. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ik weet het maar kan er toch niets aan veranderen hoe meer ik thuis zit hoe meer ik er aan denk , ben al begonnen met dansschool , volg een avondcursus, ben nu aan het kijken voor ander werk zodat ik niet meer zo alleen zit want nu heb ik maandag vrij en dinsdag middag terwijl mijn vriendje woensdag vrij heeft, voel mij vandaag daarom ook wat minder, wat misselijk , en precies iets aan mijn maagje heel vervelend

3. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hahaha dankje bloempje, mijn man noemt me zo als ik weer eens iets onnozels doe hahaha.

Met stress maak je het er niet beter mee, je lijf reageerd daar op. Hoe moeilijk het ook is, je lijf bepaald (samen met zwemmertjes natuurlijk) wanneer en hoe snel het gebeurd.

En probeer idd wat afleiding te zoeken, is voor jezelf ook leuker, als dat je heel de dag erover nadenkt

4. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Kitty kom jij uit Belgie?

en nie zo druk maken ;) ..als het komt, komt het...zoniet...dan niet

5. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja ik kom uit belgie waarom jij soms ook ?

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ja kvind die naam echt leuk joh Lampie :D van de donald duck toch? of niet? Met die willie wortel ofzo haha

@kitty,
    hoe lang zijn jullie al samen? en idd niet te veel stressen

xx

7. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    nee ik niet, ik kan het merken aan je taalgebruik...de zinsopbouw...lachen man (niet verkeerd bedoelt hoor)

maar meiden ik ga...moet werken...ben er vanaaf wel weer..

Toedels

8. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Geen idee waar manlief het vandaan haalt maar hij vond het wel bij me passen, al is lampie van DD broodmager en ik niet hahahaha. Wel vleiend :D

Kitty, het wonder kom voor jullie ook echt wel!

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Werze meis, spreek je vanavond wel weer :D
    Succes met de omleidingen :p:p:p

xxxxxx

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Beter dan Stumpert ;) haha zo noemt me vriend me als ik weer is iets doms doet of domme opmerking maakt ;) ( al zegt die hetw el op een lieve manier hoor ;)) hahahaha

xxxx

11. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    hahaha stumpert, klinkt wel lief, ach ze moesten eens weten wat wij denken en niet zeggen ;)

12. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    He Meiden,

Alles goed hier?
    Ik zie dat Pien toch ongesteld is geworden. Toch fijn dat de 15 dagen ook een cyclus is geweest, ik had het zelf denk ik ook wel willen weten als het bij mij zo zou zijn.
    Maar jammer Pien, volgende ronde misschien meer geluk!

En Bloempje, jij bent idd lekker bezig met al je spannende avondjes hihi.
    Krijg ik ook een keer een uitnodiging haha.

Liefs Monique

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Haha idd, maar ja af en toe denk ik het maar zeg het wel eens hard op hahaha. Gelukkig moet die elke keer wel lachen ;)

xxx

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ja he leuk idee, zo avond organiseren en dan met ze alle die hier zitten er naar toe te gaan hahahah ;) Owke me hoofd is nog op hol geslagen van die 2 dagen :p:p:p hahhahaha
    xxxx

15. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ik ben al twee jaartjes samen met mijn vriendje
    het klikt enorm goed en hadden eens goed gepraat en toen kwam het eruit dat we dolgraag een kindje wilden hebben hij heeft het heel druk op het werk dus is er niet veel met bezig maar ik
    ik weet dat het ooit wel gaat lukken hoor ben alleen niet zo een geduldige als ik iets echt wil

16. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Dat ken ik wel ja, dan denk je dat je het denkt maar dan heb je het al gezegd hahaha.

En wat lees ik toch allemaal over die spannende avonden bloempje ;)

Ook nog een vraagje, is het normaal dat je tussen je eisprong en je verwachte NOD/OD die pijnlijke borsten houd? voor de pil nooit geen last gehad nl

17. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hai Kitty,

Ik weet precies wat je bedoelt! Ik zit m hier nu ook al helemaal op te vreten.
    Ik werk maar 2 dagen in de week dus alle tijd om overal naar te kijken en van alles op te zoeken.
    Maar zoals je al zegt, ooit zal het lukken en worden we allemaal dolgelukkige en trotse mama's (en papa's)!

Liefs Monique

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Haha ja was ook wel erg 2 dagen achter elkaar, maar werd maandagochtebnd of zondag avond gebelt of ik ook wou komen. Thja dan zag ik de meiden van de club ook nog ff ;)

Maar nou begon me beste vriendin (die er gister ook was) dat die het leuk leek om dat soort partys te gaan geven, (met mij :S) maar ja moeten samen nog ff kijken of we het wel willen. Ik heb dat soort werk al is gedaan met Mylène.

xxx

19. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Dat zou niks voor mij zijn, leuk om bij te zijn :D, maar niet om zelf te doen.

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja Lullen over Lullen ken ik goed :p:p:p hahahah grpaje..Nee ik moet ook nog over nadenken hoor. Ik ziet wel, tis wel grappig dat wel :D

xxxx

Deel Deze Pagina